Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
3

Το 2016 η Disney ξεκίνησε μια παγκόσμια πρωτοβουλία με τίτλο #DreamBigPrincess. Τώρα, για τις ανάγκες του αντίστοιχου σάιτ της καμπάνιας, οι υπεύθυνοι πρόσθεσαν και φωτογραφικό υλικό, καλώντας παράλληλα τον κόσμο να μοιραστεί δικές του φωτογραφίες με αυτό το hashtag.

Συνολικά 19 φωτογράφοι εργάστηκαν πάνω στο συγκεκριμένο θέμα με κοινή συνισταμένη το μήνυμα πως τα νεαρά κορίτσια θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτό του να γίνουν απλώς πριγκίπισσες. Και στις φωτογραφίες τους αντικατοπτρίζουν ακριβώς αυτό, μέσα από εικόνες που προβάλλουν «δυναμικά κορίτσια και γυναίκες από τον αληθινό κόσμο». 

Ξεκινώντας από αυτήν την εβδομάδα και μέχρι τις 11 Οκτωβρίου, η Disney σκοπεύει να δωρίσει μέχρι και 1 εκατ. δολάρια στο ίδρυμα Girl UP των Ηνωμένων Εθνών για κάθε like και share που παίρνει καθεμιά από της φωτογραφίες με το συγκεκριμένο hashtag.

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter


Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιορδανία: Απαγορεύτηκε η Μουσουλμανική Αδελφότητα – Τέλος στην ισχυρότερη αντιπολίτευση στη χώρα

Διεθνή / Ιορδανία: Απαγορεύτηκε η Μουσουλμανική Αδελφότητα – Τέλος στην ισχυρότερη αντιπολίτευση στη χώρα

Η Ιορδανία απαγορεύει τη Μουσουλμανική Αδελφότητα, θέτοντας σε αμφισβήτηση το μέλλον της μεγαλύτερης αντιπολίτευσης στη χώρα - Οι επιπτώσεις για την πολιτική σκηνή και τη σταθερότητα;
LIFO NEWSROOM
Δασμοί ΗΠΑ - Κίνας: Η υγειονομική βιομηχανία αντιμέτωπη με εφοδιαστικές δυσκολίες

Διεθνή / Δασμοί ΗΠΑ - Κίνας: Η υγειονομική βιομηχανία αντιμέτωπη με εφοδιαστικές δυσκολίες

Η εμπλοκή του εμπορικού πολέμου ΗΠΑ-Κίνας επηρεάζει την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα των ιατρικών συσκευών, προκαλώντας αυξήσεις τιμών και κινδύνους για τις μονάδες υγειονομικής περίθαλψης παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Μετά τον Πάπα Φραγκίσκο: Αμερικανοί συντηρητικοί καθολικοί θέλουν έναν «Πάπα τύπου Τραμπ»

Διεθνή / Μετά τον Πάπα Φραγκίσκο: Αμερικανοί συντηρητικοί καθολικοί θέλουν έναν «Πάπα τύπου Τραμπ»

Μετά τον θάνατο του Πάπα Φραγκίσκου, Αμερικανοί καθολικοί συντηρητικοί ελπίζουν σε μια επιστροφή στην παραδοσιακή διδασκαλία - Ο ρόλος του Τραμπ, οι σχέσεις Εκκλησίας–πολιτικής και η μάχη για την ψυχή του καθολικισμού
LIFO NEWSROOM
Σεισμός στην Κωνσταντινούπολη: Σε έκτακτη σύσκεψη ο Ερντογάν - Ελάχιστοι οι ανοιχτοί χώροι συγκέντρωσης πολιτών

Διεθνή / Σεισμός στην Κωνσταντινούπολη: Σε έκτακτη σύσκεψη ο Ερντογάν - Ελάχιστοι οι ανοιχτοί χώροι συγκέντρωσης πολιτών

Οι υπάρχουσες ζώνες συγκέντρωσης είτε είναι ανεπαρκείς είτε έχουν πια αντικατασταθεί από τσιμεντένια κτήρια - Θα μπορούσε ο αναμενόμενος «μεγάλος σεισμός» να έρθει εξασθενημένος μετά τα 6,2 Ρίχτερ;
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Προειδοποίηση Τούρκου γεωλόγου για σεισμούς: «Θα ήταν σοφό να μετακομίσετε από την Κωνσταντινούπολη»

Διεθνή / Προειδοποίηση Τούρκου γεωλόγου για σεισμούς: «Θα ήταν σοφό να μετακομίσετε από την Κωνσταντινούπολη»

Ο διακεκριμένος καθηγητής γεωλογίας, Τζελάλ Σενγκιόρ υπογράμμισε πως «ο χρόνος τελειώνει» εξαιτίας της έλλειψης κατάλληλων προληπτικών μέτρων
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ

σχόλια

3 σχόλια
Δε φταίνε οι ταινίες της Ντίσνεϋ αλλά το μάρκετινγκ γύρω από αυτές (είχαν μια Μπάρμπι να ανταγωνιστούν), για τον τρόπο που μάθαιναν να σκέφτονται τα κοριτσάκια. Επίσης, πάντα (θα) φταίνε οι γονείς.Ο ίδιος ο Ντίσνεϋ παραμένει αμφιλεγόμενη φιγούρα. Η προσωπική τέχνη και βλέψη του είχε πιο σκοτεινό χαρακτήρα αλλά χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Δυστυχώς δεν άφησε πίσω τόσο προσωπικό υλικό, μόνο το όνομα και την εταιρεία - αλλιώς θα έλεγα πεπεισμένα ότι είναι εξίσου παρεξηγημένος για μισογύνης με τον Ευριπίδη και τον Σαίξπηρ.Οι δημιουργοί που πάτησαν στο όνομά του έφτιαξαν χαρακτήρες με μαχητικότητα και δυναμισμό... Το ότι μέσα στην ταινία μπορεί να λανσάρουν ένα ωραίο φόρεμα ή ένα ρομάντζο, δε σημαίνει ότι χάνουν το χαρακτήρα τους. Προσωπικά πάντα θα προτιμώ τις παλιές ταινίες. Είναι πιο ανεπιτήδευτες γιατί δεν προσπαθούν να ξεφύγουν από αυτά τα τριπάκια που συζητάμε εδώ σήμερα.
Ακόμη κι αν ο γνώμονας είναι το οικονομικό όφελος( δεν ξέρω αν το έχει ανάγκη) αλλά σίγουρα αυτό είναι ένα μήνυμα που είναι ωραίο να περαστεί : δυνατές γυναίκες σε ενεργητικούς ρόλους. Ακόμη κι ένα κορίτσι να εμπνεύσει: άξιζε. :)