«Όχι άλλα χωράφια με λεβάντες και βουνοκορφές» είναι το μήνυμα της Νέας Ζηλανδίας που καλεί τους τουρίστες να αναζητήσουν νέες «φωτογραφικές» εναλλακτικές.
Στην καινούργια καμπάνια, η υπηρεσία τουρισμού της χώρας ζητά από τον κόσμο να σταματήσει να αντιγράφει τους influencers στις φωτογραφίες που αναρτούν social media, σε δημοφιλείς προορισμούς και αντ' αυτού να αναζητήσει νέα σημεία.
Το χιουμοριστικό βίντεο που έχει γίνει viral, με τίτλο «Travelling Under the Social Influence», δείχνει τον κωμικό Tom Sainsbury να περιπολεί σε διάσημες τουριστικές τοποθεσίες της Νέας Ζηλανδίας, προσπαθώντας να σταματήσει τον κόσμο από το να τραβά κλισέ φωτογραφίες.
«Με ειδοποίησαν για κάτι που συμβαίνει συχνά τελευταία», λέει στο βίντεο. «Ο κόσμο βλέπει αυτές τις φωτογραφίες στα social media και κάνει τα πάντα για να τις αντιγράψει».
Στη συνέχεια πλησιάζει ένα ζευγάρι που φωτογραφίζεται στο Roys Peak, απόλυτο προορισμό για μια φωτογραφία στο Instagram, και τους ζητά να σταματήσουν. «Το έχω ξαναδεί αυτό, όλοι μας το έχουν ξαναδεί», τους λέει, απαριθμώντας διάφορα φωτογραφικά κλισέ και ενθαρρύνει το ζευγάρι να «μοιραστεί κάτι καινούργιο».
Οι ταξιδιώτες καλούνται να μοιραστούν δημιουργικές φωτογραφίες με το hashtag #DoSomethingNewNZ για μια ευκαιρία να κερδίσουν ταξιδιωτικό κουπόνι 500 δολαρίων.
Το 2018, ένα tweet έγινε viral, δείχνοντας μια μεγάλη ουρά ανθρώπων να περιμένουν στη σειρά για να φωτογραφηθούν στο Roys Peak.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Παρατηρήσαμε πως έρχονται συνεχώς οι ίδιες εικόνες ή πόζες, ξανά και ξανά, άσχετα με την τοποθεσία», σχολίασε ο Bjoern Spreitzer από το αρμόδιο τμήμα τουρισμού. «Υπάρχουν τόσα υπέροχα πράγματα να κάνεις στη Νέα Ζηλανδία, πέρα από τα social trends».