Ένα κουτάβι έχασε τη ζωή του σε πτήση της United Airlines, τη Δευτέρα, όταν μία αεροσυνοδός ανάγκασε τους ιδιοκτήτες να τοποθετήσουν το ζώο στον χώρο των αποσκευών πάνω από τα καθίσματα.
Η είδηση κάνει το γύρο του κόσμου από το πρωί και προκαλεί πολλές αντιδράσεις ενώ η εταιρία καλείται τώρα να μετριάσει το θόρυβο από το σκάνδαλο.
Ωστόσο όλα δείχνουν πως θα κληθεί να πληρώσει πολύ περισσότερα από την επιστροφή της αξίας του εισιτηρίου.
Οι πληροφορίες λένε πως η United Airlines ενδέχεται να αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες του σκύλου με ποσό που μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 25.000 δολάρια.
Aν οι ιδιοκτήτες θελήσουν να κινηθούν νομικά με πιο επιθετική στρατηγική μπορούν να διεκδικήσουν ακόμη μεγαλύτερη αποζημίωση για ψυχική οδύνη, όπως αναφέρουν αμερικανικά μίντια.
Ο Κοκίτο, το γαλλικό μπουλντόγκ δέκα μηνών υπέφερε για τουλάχιστον 3μισι ώρες πριν εκπνεύσει, κατά τη διάρκεια πτήσης της United Airlines από το Χιούστον έως την Νέα Υόρκη.
Σύμφωνα με συνεπιβάτες, αυτόπτες μάρτυρες, η ιδιοκτήτρια του σκύλου, Καταλίνα Ρομπλέδο και η κόρη της, Σοφία, υποχρεώθηκαν από μία αεροσυνοδό να βάλουν το σκυλάκι τους, στον αποθηκευτικό χώρο πάνω από τα καθίσματά τους.
«Η μητέρα μου επέμενε πως αυτό δεν είναι δυνατόν αλλά η αεροσυνοδός δεν υποχωρούσε», θυμάται η 11χρονη Σοφία.
Η κυρία Ρομπλέδο ήθελε να φυλάξει τον σκύλο σε μία ειδική τσάντα μεταφοράς, κάτω από το κάθισμά της αλλά η αεροσυνοδός ήταν ανένδοτη.
Κατά τη διάρκεια της πτήσης, οι επιβάτες που κάθονταν κοντά στο ντουλάπι άκουγαν τον Κοκίτο να γαβγίζει, αλλά δεν μπορούσαν να σηκωθούν από τα καθίσματα τους για τον απελευθερώσουν.
Εξαιτίας των κενών αέρος και των αναταράξεων, άκουγαν, δεμένοι για ώρες, τις διαμαρτυρίες του σκύλου που υπέφερε.
Το γάβγισμα σταμάτησε μετά από αρκετές ώρες και, όταν τελικά η μαμά και η κόρη κατάφεραν να ανοίξουν το ντουλάπι, κατάλαβαν ότι κάτι σοβαρό είχε συμβεί.
Μόλις η γυναίκα συνειδητοποίησε τι είχε συμβεί, έπεσε στον διάδρομο και άρχισε να κλαίει. Οι συνεπιβάτες της ήταν και εκείνοι σοκαρισμένοι.
Οι United Airlines δηλώνουν τώρα πως αναλαμβάνουν πλήρως την ευθύνη για το θάνατο του σκύλου και διενεργούν έρευνα για το περιστατικό.
«Είναι ένα τραγικό δυστύχημα που δεν θα έπρεπε να έχει συμβεί», γράφουν στην ανακοίνωσή τους οι United Airlines που επέστρεψαν τα χρήματα στην οικογένεια - τόσο για τα εισιτήριά τους όσο και για το «πάσο» του Κοκίτο στην καμπίνα (το οποίο κοστίζει 125 δολάρια για σκύλους και γάτες).
Όμως παρά τις συγνώμες και τις αποζημιώσεις, ο Κοκίτο δεν θα γυρίσει στο σπίτι του ξανά.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι United Airlines κατηγορούνται για κακή μεταχείριση κατοικιδίων.
Πέρυσι, ο ιδιοκτήτης ενός κουνελιού έκανε μήνυση στην εταιρεία για τον θάνατο του κατοικιδίου του, εν πτήσει.
Ενδεικτικό είναι πως, το 2017, οι συγκεκριμένες αερογραμμές είχαν τους περισσότερους θανάτους ζώων στα αεροπλάνα τους από κάθε άλλη εταιρεία.
Μέσα σε έναν χρόνο, 18 ζωάκια έχασαν τη ζωή τους σε πτήσεις των United Airlines και ακόμη 13 τραυματίστηκαν, την ώρα που μόλις 6 πέθαναν συνολικά, στα αεροπορικά δρομολόγια 16 άλλων εταιρειών.
σχόλια