ΗΠΑ: Μειώθηκαν οι αγορές σε τσίχλες και σνακ λόγω της πανδημίας

ΗΠΑ: Μειώθηκαν οι αγορές σε τσίχλες και σνακ λόγω της πανδημίας Facebook Twitter
ΗΠΑ: Μειώθηκαν οι αγορές σε τσίχλες και σνακ λόγω της πανδημίας (Pixabay)
0

Τσίχλες και σνακ μπήκαν σε «δεύτερη μοίρα» στις αγορές των Αμερικανών λόγω του κορωνοϊού.

Η πραγματική αιτία της βουτιάς στις πωλήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων οφείλεται κυρίως στη γενικότερη μείωση των παρορμητικών αγορών, που συνδέονται με τη «βόλτα» στο σούπερ μάρκετ και την αναμονή στο ταμείο.

Καθώς ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν την παράδοση των αγορών τους στο σπίτι ή στο αυτοκίνητό τους έξω από το σούπερ μάρκετ, η αγορά των σνάκ μειώνεται με τις πωλήσεις μεντών στις ΗΠΑ να σημειώνουν πτώση της τάξης του 30% σε καταστήματα που παρακολουθεί η εταιρία ανάλυσης αγοράς Nielsen στις 11 εβδομάδες έως τις 16 Μαΐου.

Αντίστοιχα οι πωλήσεις τσιχλών σημειώνουν μείωση της τάξης του 28%.

Η πανδημία έστρεψε πολλούς ανθρώπους στις διαδικτυακές αγορές αντί να πηγαίνουν οι ίδιοι στα καταστήματα όπου τα σνακ και άλλα προϊόντα των λεγόμενων «παρορμητικών αγορών» είναι στρατηγικά τοποθετημένα στους διαδρόμους κοντά στα ταμεία.

«Οι πωλήσεις μας στις τσίχλες και τις μέντες έχουν επίσης επηρεαστεί σημαντικά από τα πρωτόκολλα για κοινωνική αποστασιοποίηση», ανέφερε σε χθεσινή της ανακοίνωσης η Hershey, που κυκλοφορεί τις μέντες Ice Breakers.

Η Mondelez International προέβλεψε τον περασμένο μήνα «ουσιαστική μείωση» στις δραστηριότητες που αφορούν τις τσίχλες, όπως τις Trident και τις Stride, το δεύτερο τρίμηνο, λέγοντας ότι η κατηγορία αυτών των προϊόντων είναι από τις πλέον παρορμητικές αγορές.

Οι τσίχλες καταναλώνονται περισσότερο όταν οι άνθρωποι βγαίνουν έξω και συχνά οι καταναλωτές τις αγοράζουν σε μικρά καταστήματα και μπακάλικα, πολλά από τα οποία έκλεισαν, σύμφωνα με την εταιρία.

Ωστόσο, οι καταναλωτές δεν ξεχνούν τη στοματική τους υγιεινή. Οι πωλήσεις οδοντόπαστας και στοματικών διαλυμάτων αυξήθηκαν κατά 12% και 13% αντίστοιχα για την περίοδο αυτή των 11 εβδομάδων, σύμφωνα με τη Nielsen.

Γενικά, οι εταιρίες συσκευασμένων τροφίμων, όπως η Nestle, Kraft Heinz and General Mills έχουν δει τεράστια ώθηση από τότε που η πανδημία οδήγησε σε κλείσιμο των εστιατορίων, των μπαρ και των ξενοδοχείων με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να τρώνε περισσότερο στα σπίτια τους.

Η ασταθής οικονομία στις ΗΠΑ μπορεί να είναι ένας ακόμα παράγοντας στη μείωση των πωλήσεων των σνακ διότι δεν θεωρούνται απαραίτητα αγαθά από τους καταναλωτές, σύμφωνα με την Έιμι Γκολντσμιθ, σύμβουλο μάρκετινγκ στον κλάδο τροφίμων στο Λος Άντζελες.

«Με την οικονομία, η κατανάλωση των σνακ πιθανόν να δεχθεί πλήγμα, εάν δεν έχει ήδη δεχθεί», δήλωσε.

«Εάν δεν είσαι στον δρόμο, μπορείς να φτιάξεις ένα σάντουιτς ή να φας ότι απέμεινε από το προηγούμενο βράδυ, άρα δεν κάνεις σπατάλες».

Οι διατροφικές μπάρες, που πολλές εταιρίες προωθούν ως υγιεινό σνακ, μειώθηκαν κατά 19% στις 11 εβδομάδες έως τις 16 Μαΐου, σύμφωνα με τη Nielsen.

Ο Ντάνιελ Λουμπέτζκι, ιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της KIND Snacks, δήλωσε ότι συνεχίζει να υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα. «Είναι πολύ δύσκολο να προγραμματίσει κανείς», δήλωσε στο Reuters.

Με πληροφορίες του Reuters/ΑΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM