Ένα νέο επιχειρηματικό βήμα σκέφτεται να κάνει διάσημος ιταλικός οίκος μόδας, κάνοντας στροφή στην αγορά των μεταχειρισμένων ρούχων και αξεσουάρ.
Ο λόγος την Prada, με τον διάδοχο της γνωστής εταιρείας και επικεφαλής μάρκετινγκ, Λορένζο Μπερτέλι να βλέπει πίσω από αυτό το βήμα μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης σε μία αγορά που ήδη όπως φαίνεται γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση.
Μάλιστα, όπως δήλωσε ο ίδιος στο Reuters, ο οίκος μόδας μπορεί να κάνει άνοιγμα στην αγορά των μεταχειρισμένων ακόμα και μέσα από συνεργασίες.
Τα τελευταία τρία χρόνια η συγκεκριμένη αγορά παρουσιάζει μεγάλη ανάπτυξη, με καταναλωτές νεότερης ηλικίας να προτιμούν τα ρούχα και τα αξεσουάρ από δεύτερο χέρι. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, πίσω από αυτή την τάση που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένοι καταναλωτές βρίσκεται η ευαισθητοποίηση που έχουν όσο αφορά στο περιβάλλον αλλά και η προτίμησή τους σε αγορές προϊόντων υψηλής ποιότητας σε προσιτές τιμές.
Χαρακτηριστικό της ανάπτυξης της αγοράς μεταχειρισμένων είναι το γεγονός πως από το 2017 έως το τέλος του 2021, η αξία της προβλέπεται να έχει αυξηθεί κατά 65%, στα 33 δισ. ευρώ, όπως αναφέρει συγκεκριμένα η εταιρεία συμβούλων Bain
Από την άλλη πλευρά, για το ίδιο διάστημα η αύξηση της αξίας της αγοράς για καινούργια είδη πολυτελείας αναμένεται να διαμορφωθεί στο 12%.
Σημειώνεται ότι μέσα στο 2021, ο γαλλικός όμιλος Kering απέκτησε το 5% των μετοχών της Vestiaire Collective, μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες για μεταχειρισμένα ρούχα και τσάντες. Πέρυσι η Gucci, εταιρεία που ανήκει στην Kering σύναψε συμφωνία με την αμερικανική πλατφόρμα μεταπώλησης RealReal.
«Η εισχώρηση στην αγορά των μεταχειρισμένων είναι μία στρατηγική που διερευνούμε για περισσότερο από ένα χρόνο», δήλωσε σε συνέντευξή του στο Reuters ο Μπερτέλι, ο μεγαλύτερος γιος του ζευγαριού που διευθύνει τον οίκο Prada, Πατρίσιο Μπερτέλι και Μιουσία Πράντα και ο αυριανός ιθύνων νους της εταιρείας.
«Δεν μπορώ να αποκαλύψω πολλά, αλλά σίγουρα εξετάζουμε την αγορά των μεταχειρισμένων. Θα το εκμεταλλευτούμε ως ευκαιρία. Μπορεί να είναι μια συνεργασία ή μπορεί να είναι κάτι πιο εσωτερικό, ή και τα δύο, ένα είδος υβριδικής λύσης όπως με το ηλεκτρονικό εμπόριο», συμπληρώνει.
Με πληροφορίες από Reuters