Με έναν πρωτοποριακό τρόπο η BMW ,προσπαθεί να μας κάνει να μην ξεχάσουμε ποτέ το λογότυπο της. Το αποτυπώνει στον αμφιβληστροειδή χιτώνα των θεατών των διαφημιστικών της σποτ. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία "εκμεταλλεύεται" το φαινόμενο after-image που συμβαίνει όταν κοιτάζουμε τον ήλιο και μετά κλείνουμε τα μάτια μας. Το αντικείμενο συνεχίζει να είναι ορατό ως after image ,για μερικά δευτερόλεπτα μετά την αρχική λήψη του οπτικού ερεθίσματος.
Η BMW χρησιμοποίησε ένα δυνατό φλας, το εκπεμπόμενο φως του οποίου περνούσε μέσα από ένα στένσιλ με το σήμα της εταιρίας. Το φως του flash, έμοιαζε να βγαίνει από τα φώτα της μηχανής που εμφανίζεται στο σποτ, όταν όμως το κοινό έκλεινε τα μάτια έβλεπε το after image λογότυπο.
Νομίζω ότι όσο μπερδεμένο ακούγεται ,τόσο μπερδεμένο παραμένει και με την παρακολούθηση του σποτ στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρωταθλητής μοτοσικλέτας Ρούμπεν Ξάους. Το ίδιο μπερδεμένοι φαίνονται και οι θεατές στο you tube που σχολιάζουν με posts όπως:
«I was watching this video on my phone,and closed my eyes, and hit the car in front of me, which was a BMW»
ή
«Can they make this with boobs instead of the BMW logo? That would be awesome»
Πηγή:tovima.gr
σχόλια