Μέσα σε μόλις τρεις μήνες, ο Kobe κατάφερε να έχει τόσους followers στο Instagram που δεν έχουν ευτυχήσει να δουν επαγγελματίες σεφ. Και αυτός είναι μόλις 1 έτους.
Ο πιτσιρικάς έχει γίνει διάσημος στον κόσμο του Instagram ως «σεφ», χάρη στις περιπέτειές του στην κουζίνα. Οι γονείς του δημιούργησαν τον λογαριασμό «Kobe eats» πριν από τρεις μήνες και έκαναν την πρώτη ανάρτηση στις 25 Φεβρουαρίου. Πλέον, έπειτα από 73 post, ο Kobe έχει 1,6 εκατομμύρια followers.
«Είμαι ο σεφ Kobe, μου αρέσει να μαγειρεύω, να τρώω και να εξερευνώ στην κουζίνα». Με αυτό τον τρόπο «συστήνεται» σε όσους τον ακολουθούν και βλέπουν τα βίντεο στα οποία βοηθά τη μητέρα του, Ashley Wian, στην προετοιμασία συνταγών.
Κατά κύριο λόγο, στα βίντεο ο Kobe επιχειρεί να φάει κάθε συστατικό, ρίχνει υλικά της συνταγής μέσα σε μπολ, «λέει» τα δικά του και γελά διαρκώς. Τα κάνει βέβαια χάλια στην κουζίνα, αλλά αυτό είναι το τελευταίο που ενδιαφέρει τη μητέρα του. «Το χάος μπορεί να καθαριστεί. Οι αναμνήσεις θα μείνουν για πάντα», είπε η Wian μιλώντας στο CNN.
«Το μαγείρεμα είναι ένα από τα πολλά πράγματα που κάνει στο σπίτι. Διασκεδάζει τόσο πολύ όταν το κάνει, που αποφάσισα να το καταγράψω αρχικά για να το μοιραστώ με φίλους και συγγενείς. Ξεκινήσαμε τον λογαριασμό του στο Instagram στα τέλη Φεβρουαρίου. Είχε περίπου 200 followers έως τις 15 Απριλίου και από τότε εκτινάχθηκαν. Σίγουρα δεν το περιμέναμε αυτό», παραδέχθηκε η μητέρα.
Όσο για το αγαπημένο του φαγητό; «Οτιδήποτε έχει τυρί. Κυρίως επειδή έχει την ευκαιρία να το φάει», εξήγησε η μητέρα του. Οι γονείς του λένε πως χαίρονται που κάνουν τον κόσμο να χαμογελά, ιδιαίτερα σε μια εποχή που αυτό είναι τόσο απαραίτητο.
«Μας κάνει να νιώθουμε ότι κάνουμε κάτι σωστό ως γονείς, που μεγαλώνουμε ένα παιδί το οποίο έχει την ικανότητα να κάνει τους άλλους να χαμογελούν, απλά επειδή γελάει. Επίσης μας αρέσει που αυτό ενθάρρυνε τους γονείς να βάλουν τα παιδιά τους στην κουζίνα και να καθίσουν όλοι μαζί σαν οικογένεια, κάτι που είναι εξαιρετικά σημαντικό στο δικό μας σπίτι», δήλωσε η μητέρα του.
Πέρα από τον λογαριασμό στο Instagram, o Κobe έχει και ιστοσελίδα- μέσω της οποίας πωλούνται μάλιστα μπλούζες με το λογότυπο Kobe Eats- ενώ εσχάτως απέκτησε και κανάλι στο YouTube, όπου έχει 27.500 εγγεγραμμένους χρήστες.
σχόλια