Κόρτνεϊ Κοξ: Κάνει νέα εκδοχή-παρωδία της διαφήμισης της για ταμπόν του 1985- Με θέμα την εμμηνόπαυση

Κόρτνεϊ Κοξ: Κάνει νέα εκδοχή-παρωδία της διαφήμισης της για ταμπόν του 1985- Για την εμμηνόπαυση Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Εννέα χρόνια πριν πρωταγωνιστήσει στα «Φιλαράκια» η Κόρτνεϊ Κοξ είχε γίνει το πρώτο άτομο που χρησιμοποίησε τη λέξη «περίοδος» σε τηλεοπτική διαφήμιση των ΗΠΑ.

Τώρα, η ηθοποιός έχει κάνει μία updated εκδοχή αυτής της διαφήμισης για ταμπόν του 1985.

Η νέα εκδοχή, που δημοσιεύτηκε στο Instagram, δείχνει την 58χρονη ηθοποιό να παραφράζει τον «νεότερο εαυτό της», και εκεί που έκανε λόγο τότε για περίοδο τώρα να μιλά για την εμμηνόπαυση.

«Άλλαξε εντελώς η ζωή σου λόγω της εμμηνόπαυσης;» ρωτάει η Κοξ, σε μία παρωδία της αρχικής διαφήμισης

«Εξακολουθείτε να έχετε εξάψεις; Επιτρέψτε μου να σας το πω κατευθείαν», συνεχίζει ενώ αναδημιουργεί τη σκηνή των αποδυτηρίων από το πρώτο σποτ.

«Η εμμηνόπαυση θα αλλάξει τον τρόπο που αισθάνεσαι όταν γερνάς. Η εμμηνόπαυση θα σε φάει ζωντανό. Είναι φρικτό. Τίποτα άλλο δεν μπορεί να το κάνει αυτό».

Εξηγεί δε πώς η εμμηνόπαυση φέρνει «το πρόσθετο πλεονέκτημα του ξηρότερου δέρματος» μεταξύ άλλων και συνεχίζει επισημαίνοντας πως «Θυμηθείτε - δεν υπάρχει τίποτα καλό στην εμμηνόπαυση. Μπορεί πραγματικά να αλλάξει τον τρόπο που αισθάνεστε όταν γερνάτε».

Το βίντεο έχει συγκεντρώσει πάνω από σχεδόν ένα εκατομμύριο like, με πολλές σταρ της τηλεόρασης και του κινηματογράφου όπως η Τζούλιαν Μουρ και η Ντρου Μπάριμορ να την επικροτούν.

Νωρίτερα φέτος, η Κοξ μίλησε στους Sunday Times για το πώς σιγά σιγά «έμαθε να αγκαλιάζει» το γεγονός ότι γερνά μετά από χρόνια χρήσης fillers στο πρόσωπό της.

Εξήγησε ότι όταν αντιλήφθηκε πως φαίνεται μεγαλύτερη προσπάθησε να «κυνηγήσει αυτή τη νεανικότητα για χρόνια».

»Και δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι, στην πραγματικότητα δείχνω πολύ περίεργη με τις ενέσεις και έκανα πράγματα στο πρόσωπό μου που δεν θα έκανα ποτέ τώρα».

Με πληροφορίες του BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Διεθνή / «Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Οι διαφημίσεις παιχνιδιών για κινητά φαίνεται να χρησιμοποιούν θέματα ενδοοικογενειακής κακοποίησης, εξευτελισμού και μισογυνισμού για να προωθήσουν τα downloads
LIFO NEWSROOM
«Ες αύριον τα σπουδαία» λέει ο Τραμπ για Ουκρανία: «Μπορεί ακόμη να υπογραφεί η συμφωνία»

Διεθνή / «Ες αύριον τα σπουδαία» λέει ο Τραμπ για Ουκρανία: «Μπορεί ακόμη να υπογραφεί η συμφωνία»

«Απλώς πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι πιο ευγνώμων», είπε για τον Ζελένσκι - Προανήγγειλε συμφωνία ελεύθερου εμπορίου με την Αργεντινή και τον «σπουδαίο ηγέτη», Χαβιέρ Μιλέι 
LIFO NEWSROOM