Η LVMH συνεχίζει τις διοικητικές αλλαγές της, ανακοινώνοντας τρεις σημαντικούς διορισμούς λίγες μέρες μετά την ολοκλήρωση της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι.
Ο Frédéric Arnault, γιος του ιδρυτή και προέδρου της LVMH Bernard Arnault, αναλαμβάνει τη θέση του CEO της Loro Piana από τις 26 Μαρτίου. Ο 29χρονος θα αντικαταστήσει τον Damien Bertrand, με τον οποίο θα υπάρξει μεταβατική περίοδος. Θα αναφέρεται στον Toni Belloni, πρόεδρο της LVMH Ιταλίας.
Ο Bertrand, από την πλευρά του, διορίζεται αναπληρωτής CEO της Louis Vuitton, με ισχύ από τις 10 Ιουνίου 2025, υπό τον CEO Pietro Beccari. Θα επιβλέπει τη δημιουργία προϊόντων, την επικοινωνία και τις βιομηχανικές δραστηριότητες της εταιρείας, ενώ θα ενταχθεί και στην εκτελεστική επιτροπή της LVMH τον Ιανουάριο του 2026.
Παράλληλα, ο Pierre-Emmanuel Angeloglou, μέχρι πρότινος διευθύνων σύμβουλος του LVMH Fashion Group και CEO της Fendi, αναλαμβάνει αναπληρωτής CEO του οίκου Dior, αναφερόμενος στην πρόεδρο και CEO Delphine Arnault. Ο αντικαταστάτης του στη θέση του CEO της Fendi θα ανακοινωθεί σύντομα.
Στρατηγική αναδιοργάνωση και ο ρόλος της οικογένειας Arnault
Ο διορισμός του Frédéric Arnault στη Loro Piana σηματοδοτεί τη μετάβασή του από τον τομέα του ρολογιού στην καρδιά της βιομηχανίας μόδας, τομέας-κλειδί για την LVMH. Απόφοιτος της École Polytechnique, ο Arnault ξεκίνησε την καριέρα του στην Tag Heuer το 2017, φτάνοντας να γίνει CEO το 2020. Το 2024 διορίστηκε CEO του τμήματος ρολογιών της LVMH, επιβλέποντας τις Tag Heuer, Hublot και Zenith, ενώ τον ίδιο χρόνο μπήκε και στο διοικητικό συμβούλιο της LVMH.
Η νέα του αποστολή στη Loro Piana έρχεται σε μια περίοδο έντονης ανάπτυξης για τον ιταλικό οίκο, ο οποίος έχει εδραιωθεί στην αγορά του «ήσυχου» πολυτελούς στυλ. Οι πωλήσεις της μάρκας το 2024 υπολογίζονται μεταξύ 2 και 3 δισ. ευρώ, σε σύγκριση με τα 700 εκατ. ευρώ το 2013, όταν η LVMH απέκτησε το 80% της εταιρείας έναντι 2 δισ. ευρώ.
Με την οικογένεια Arnault να ελέγχει κομβικές θέσεις στην αυτοκρατορία της LVMH, η εταιρεία συνεχίζει τη στρατηγική της ανάπτυξη και ενίσχυση της ηγετικής της παρουσίας στον τομέα της πολυτελούς μόδας.