Νέες τεχνολογίες, νέα έθιμα

Νέες τεχνολογίες, νέα έθιμα Facebook Twitter
0

 

Όχι μόνο κινούμενα σχέδια και ταινίες δράσης: τώρα και πολυτελείς γάμοι, ορκωμοσίες και άλλα γεγονότα με παγκόσμιο ενδιαφέρον θα αρχίσουν να προβάλλονται στο σινεμά.

 

Η εταιρία του Rupert Murdoch, British Sky Broadcasting Group Plc , βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τους γαλαζοαίματους ώστε να αποκτήσει δικαιώματα κινηματογράφισης του μεγάλου γάμου μεταξύ του πρίγκηπα William και της Kate Middleton που θα γίνει τον Απρίλιο, όχι όμως μόνο για την τηλεόραση αλλά και για προβολή σε 700 σινεμά με τρισιδιάστατη προβολή.

 

Έχουν ήδη γίνει δοκιμές στην εκκλησία αλλά περισσότερες λεπτομέρειες δεν είναι γνωστές. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι όλη η Αγγλία κρατάει την ανάσα της για το μεγάλο γεγονός και είναι πολλοί αυτοί που θα ήθελαν να δακρύσουν από συγκίνηση φορώντας τα 3D γυαλιά τους.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ προωθεί έκτακτο σχέδιο για την παροχή αμυντικών δανείων ύψους 150 δισ. ευρώ στις κυβερνήσεις

Διεθνή / Η ΕΕ προωθεί έκτακτο σχέδιο για την παροχή αμυντικών δανείων ύψους 150 δισ. ευρώ στις κυβερνήσεις

Σε ομιλία της σήμερα – μόλις 48 ώρες πριν από τη σύνοδο κορυφής των 27 ηγετών της ΕΕ στις Βρυξέλλες – η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, ανακοίνωσε ότι τα κράτη-μέλη θα μπορούν να αντλήσουν αυτά τα δάνεια μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια
LIFO NEWSROOM
Τζέι Ντι Βανς: 20.000 στρατιώτες από μία τυχαία χώρα δεν θα διασφαλίσουν την ειρήνη στην Ουκρανία

Διεθνή / Τζέι Ντι Βανς: 20.000 στρατιώτες από μία τυχαία χώρα δεν θα διασφαλίσουν την ειρήνη στην Ουκρανία

«Αν θέλεις να διασφαλίσεις ότι ο Βλαντιμίρ Πούτιν δεν θα εισβάλει ξανά στην Ουκρανία, η καλύτερη εγγύηση ασφαλείας είναι να προσφέρεις στους Αμερικανούς οικονομικό όφελος στο μέλλον της Ουκρανίας» υποστήριξε ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Διεθνή / «Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Οι διαφημίσεις παιχνιδιών για κινητά φαίνεται να χρησιμοποιούν θέματα ενδοοικογενειακής κακοποίησης, εξευτελισμού και μισογυνισμού για να προωθήσουν τα downloads
LIFO NEWSROOM