Η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ “Homeplus” άνοιξε ένα υποκατάστημα μέσα σε ένα σταθμό μετρό της Σεούλ. Η διαφορά με τα προηγούμενα είναι ότι αντί για τα πραγματικά προϊόντα οι πελάτες βλέπουν μόνο τις εικόνες τους σε φωτισμένες οθόνες. Πάνω από 500 προϊόντα διατίθενται μ’ αυτόν τον τρόπο. Ο πελάτης πρέπει να σκανάρει τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμεί (για την ώρα το App υπάρχει μόνο για Android) και η παραγγελία αποστέλλεται στο γραφείο ή στο σπίτι. Τέλος τα καροτσάκια, τα ταμεία και τα ρέστα.
![Ψωνίζοντας στον 21ο αιώνα](/sites/default/files/styles/main/public/articles/2020-07-12/virtual-supermarket_south_korea_02.jpg?itok=dcFz9Pxy)
![Ψωνίζοντας στον 21ο αιώνα](/sites/default/files/styles/main/public/articles/2020-07-12/virtual-supermarket_south_korea_04.jpg?itok=CIVGLiNY)
![Ψωνίζοντας στον 21ο αιώνα](/sites/default/files/styles/main/public/articles/2020-07-12/virtual-supermarket_south_korea_05.jpg?itok=jSwMPjK_)
![Ψωνίζοντας στον 21ο αιώνα](/sites/default/files/styles/main/public/articles/2020-07-12/virtual-supermarket_south_korea_06.jpg?itok=mY5-uxWl)
σχόλια