Τρελές πωλήσεις για το «Spare» του πρίγκιπα Χάρι- Πάνω από 3,2 εκατομμύρια αντίτυπα

Το «Spare» του πρίγκιπα Χάρι πούλησε περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως μετά από μόλις μία εβδομάδα Facebook Twitter
Φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ
0

Το βιβλίο του πρίγκιπα Χάρι «Spare» πούλησε περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως μετά από μόλις μία εβδομάδα έκδοσης, αναφέρει το Associated Press.

Ο οίκος Penguin Random House ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι τα απομνημονεύματα του πρίγκιπα Χάρι που έγιναν πρωτοσέλιδο στα διεθνή ΜΜΕ πούλησαν 1,6 εκατομμύρια αντίτυπα μόνο στις ΗΠΑ. Πρόκειται για έναν αριθμό συγκρίσιμο με τις πωλήσεις του «A Promised Land» του πρώην προέδρου Μπαράκ Ομπάμα και του «Becoming» της πρώην πρώτης κυρίας Μισέλ Ομπάμα, το οποίο έχει πουλήσει περισσότερα από 17 εκατομμύρια αντίτυπα από τότε που κυκλοφόρησε το 2018.

Οι συνολικές πωλήσεις που ανακοινώθηκαν για το «Spare» αφορούν τις έντυπες, ηχητικές και ψηφιακές εκδόσεις στις μεγάλες αγγλόφωνες αγορές: ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς και Αυστραλία.

Το βιβλίο έχει κυκλοφορήσει σε άλλες 15 γλώσσες και αναμένονται εκδόσεις σε 10 επιπλέον γλώσσες.

Δεν πλησιάζει τον Χάρι Πότερ

Το «Spare» μπορεί να σημειώνει ρεκόρ για τα μη μυθοπλαστικά βιβλία, αλλά κανένα βιβλίο δεν πλησιάζει τα επίπεδα του τελευταίου μυθιστορήματος για τις περιπέτειες του μικρού μάγου Χάρι Πότερ με τίτλο «Ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου», το οποίο το 2007 πούλησε περισσότερα από 10 εκατομμύρια αντίτυπα μέσα στις πρώτες 24 ώρες κυκλοφορίας του, σημειώνει το AP. 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM