Η εταιρεία Urban Outfitters υποχρεώθηκε να αφαιρέσει από την ιστοσελίδα της μια καταχώρηση που διαφήμιζε εσώρουχα επειδή το μοντέλο χαρακτηρίστηκε υπερβολικά αδύνατο.
Την υπόδειξη έκανε η ASA (Αρχή Διατήρησης Διαφημιστικών Προτύπων) η οποία χαρακτήρισε την διαφήμιση ανεύθυνη και επιβλαβή εξαιτίας των προτύπων που προωθεί. Οι παρατηρήσεις της επιτροπής στέκονται στο κενό που εμφανίζεται ανάμεσα στα πόδια της γυναίκας και παράλληλα αναφέρουν πως ο μηρός της παρουσιάζεται να έχει ίδιο μέγεθος με το γόνατο, κάτι που δεν θεωρείται φυσιολογικό και υγιές.
Το μοντέλο χαρακτηρίστηκε λιποβαρές και η ΑSA αποφάσισε πως η Urban Outfitters πρέπει άμεσα να απομακρύνει την καταχώρηση ενώ παράλληλα της συνέστησε να είναι πιο προσεχτική με τις μελλοντικές της καμπάνιες που οφείλουν να προωθούν φυσιολογικά πρότυπα.
Η υπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου για θέματα Γυναικών και Ισότητας Jo Swinson ενέκρινε την απόφαση, και υπογράμμισε πως τα μοντέλα στις διαφημίσεις οφείλουν να είναι πρότυπα αυτοπεποίθησης για τις γυναίκες.
Η Urban Outfitters αφαίρεσε τις εικόνες και έσπευσε να απολογηθεί αναφέροντας σε δήλωσή της πως το μοντέλο επιλέχθηκε από κορυφαίο πρακτορείο της Βρετανίας και το προφίλ της στην διάρκεια της επιλογής δεν έμοιαζε υπερβολικά αδύνατο.