Καθώς λοιπόν ο Νίκος έμπαινε στον ασέξουαλ δρόμο, η Μάρα αποφάσισε να βγει και μια φορά από εκεί για να δει, πώς είναι κι ο παραέξω κόσμος. Συνήθως, οι γκόμενες που μένουν παρθένες έχουν φάει κόλλημα με ένα συγκεκριμένο άντρα κι εκείνος τις φτύνει. Ή περιμένουν πρώτα να ερωτευτούν πραγματικά - κρίμα που θα πεθάνουν παρθένες κι έτσι δεν θα μάθουν ποτέ πώς έχει το θέμα (εφόσον έχεις αλλάξει εκατοντάδες έρωτες, στα βαθιά γεράματα συνειδητοποιείς ότι δεν ερωτεύτηκες ποτέ). Δεν είχα ακούσει για καμία άλλη που έμεινε παρθένα επειδή περίμενε έναν διάσημο να είναι ο πρώτος της. Τέλος πάντων, είχαμε μείνει σε εκείνο το βράδυ στο κλαμπ του Μπρούκλιν που πλησίασε τον Easy να τον φλερτάρει. Αλλά όλα πάνω της μαρτυρούσαν ότι ήταν desperate. Είχε βάψει τα μάτια της στην απόγνωση του μοβ (όταν ανακατεύεις όλα τα μοβ μαζί από το κουτί με τις σκιές) κι είχε φόρεμα με μεγάλο ντεκολτέ (εντάξει, «ντεκολτέ» δεν το έλεγες, «τόπλες», για να είσαι ακριβής). Αλλά τι να κάνεις που είχε βάλει πρόσφατα καινούργια βυζιά και προσπαθούσε να κάνει απόσβεση.
«Καλέ, τι είχαν τα παλιά σου βυζιά;» τη ρώτησα στο αεροδρόμιο πριν φύγουμε για N.Y. «Το τέλειο στήθος είναι αυτό που χωρά μέσα σε ένα ποτήρι σαμπάνιας». «Αυτό μου έλεγαν όλοι, αλλά μια μέρα διαπίστωσα ότι το δικό μου στήθος χωρούσε και σε ποτήρι-σφηνάκι« μουρμούρισε. Σε όλους τους γνωστούς της είχε πει ότι έμπαινε νοσοκομείο για μια εγχείρηση στο διάφραγμα. Κοιτούσαν και ξανακοιτούσαν τη μύτη της να δουν αν ανέπνεε καλύτερα τώρα, αλλά τίποτα, καμιά αλλαγή, πέραν του γεγονότος ότι η Μάρα βγήκε απ' τον ΩΡΙΛΑ με βυζιά. Συγκεκριμένα, ήταν πια το τέλειο 80 Β! Από το νούμερο... μούμπλε, μούμπλε, ok, 70A σουτιέν της χάριζαν πάντα οι φίλες της, αλλά γιατί δεν υπήρχε κάτι πιο μικρό στην αγορά. Έλεγαν κάτι αστειάκια ότι το μόνο σουτιέν που της έκανε της Μάρας ήταν δυο post it κολλημένα στα δυο στήθη. «Δεν είμαι εδώ». «Και δεν πρόκειται να επιστρέψω».
Πάντως, με το που έβαλε στήθος, απέκτησε αυτοπεποίθηση. Με το που φτάσαμε στη Νέα Υόρκη, πήγε με τσαμπουκά κατευθείαν κι έπιασε δουλειά σε ένα τρέντι μαγαζί που πουλούσε κάτι κοσμήματα από ανακυκλωμένα λάστιχα αυτοκινήτου. Γιατί ήταν σίγουρη, θα έβρισκε κι εκείνη τον έρωτα στην πόλη και θα έμενε εκεί για πάντα.
Η πρώτη της πελάτισσα ήταν η Πράσινη Κυρία. Ήταν μια γιαγιά που είχε πράσινο μαλλί κι ήταν ντυμένη στα πράσινα και είχε μαζί της πάντα ένα σκυλάκι με πράσινο παλτό. Μπήκε στο μαγαζί, είδε ένα κόσμημα που της άρεσε και ρώτησε τη Μάρα ευγενικά αν μπορούσε να της το χαρίσει. Η Μάρα είπε ότι δεν γίνεται, πουλούσε τα κοσμήματα το μαγαζί, η Πράσινη Κυρία κοιτούσε άφωνη, οπότε η Μάρα κάθισε υπομονετικά και της τα είπε όλα απ' την αρχή, για την οικονομία, τους νόμους της αγοράς και τι είναι αυτά τα κτίρια με την κρεμασμένη πραμάτεια-μαγαζιά. Η Πράσινη Κυρία είπε ότι θα πάει σπίτι να τα σκεφτεί όλα αυτά, γιατί της ήρθαν κάπως απότομα. Επέστρεψε την επόμενη μέρα, ντυμένη ολόκληρη στα λαχανί αυτήν τη φορά -και με ένα άλλο λαχανί παλτό στο σκύλο με κουκούλα- διάλεξε ένα κόσμημα απ' το ράφι, το έφερε στο ταμείο, κι εκεί που η Μάρα χάρηκε, η Πράσινη Κυρία τη ρώτησε κατευθείαν αν το κατάστημα αναλαμβάνει αποστολές, γιατί θέλει να το στείλει στη βίλα της Τζούλια Ρόμπερτς στο Μεξικό. Η Μάρα δεν γνώριζε τη διεύθυνση της Ρόμπερτς κι η Πράσινη Κυρία σοκαρίστηκε.
Η Πράσινη Κυρία ήταν τρελή σίγουρα, η Μάρα όμως αυτό που κατάλαβε από την ιστορία ήταν ότι ήταν πια θέμα χρόνου να βρει ένα διάσημο για boyfriend στη NYC. ΄Ετσι, όταν της δείξαμε τον παντελώς άγνωστο ράπερ Easy για να ξεμπερδεύουμε, πείστηκε ότι είναι διάσημος και απλά δεν τον γνωρίζει εκείνη∙ λογικό, εφόσον ούτε τη διεύθυνση της Τζούλια Ρόμπερτς γνώριζε η Μάρα, κάτι που φαίνεται ότι γνώριζαν όλες οι πωλήτριες του NYC. Ο Easy πήγε αρχικά να την απορρίψει γιατί είχε ζοχάδες -που εδώ τα χάριζε τα CD του και πάλι κανείς δεν τα έπαιρνε- και γιατί δεν του άρεσαν οι desperate, μέχρι που το βλέμμα του έπεσε πάνω στο τόπλες ντεκολτέ της Μάρας. «Σωστά, το τέλειο 80Β» του ψιθύρισε περήφανη εκείνη. Μετά από λίγο ήρθε και ανακοίνωσε σε ‘μένα και τη Φουρνάρισσας ότι φεύγει με τον Easy. Φεύγει; Και πάει πού; Βρισκόμασταν σε ένα ριμαδοκλάμπ στη μέση ενός γκέτο. Βέβαια, όλοι το λένε. Η γκλαμουράτη Νέα Υόρκη του Sex n‘the City δεν είναι η πραγματική Νέα Υόρκη και η σειρά γυρίστηκε όλη μόλις σε τέσσερα τετράγωνα. Ε, με μια πρόχειρη ματιά τριγύρω, καταλάβαινες ότι εμείς σίγουρα δεν βρισκόμασταν σε κανένα από τα τέσσερα.
(συνεχίζεται)
σχόλια