« Νομίζω ότι το χάπι άλλαξε πάρα πολύ τις γυναίκες της εποχής μας, τις έκανε πιο αρσενικές. Έδιωξε τον ρομαντισμό από τη ζωή μας και είναι τόσο κρίμα »
Ο Ρομάν Πολάνσκι είναι που στα 79 του, από το κόκκινο χαλί των Καννών, μιλά για τα σύγχρονα μαύρα φεγγάρια του έρωτα.
« Την πρώτη ημέρα που είχαμε ρεπό μετά από 26 συνεχόμενες συναυλίες, μας σταμάτησε η αστυνομία επειδή είχαμε μακριά μαλλιά, ενώ περπατούσαμε στους δρόμους της Αθήνας... Έπειτα από δύο ώρες ανάκρισης στο τμήμα, αφεθήκαμε ελεύθεροι... Γ@μ@ την αστυνομία σε όλο τον κόσμο »
Τα μέλη του συγκροτήματος The Shrine που ήρθαν, γνώρισαν τα αξιοθέατα της ΕΛ.ΑΣ. και θερμά ευχαριστούν.
« Ουδείς δικαιούται να σιωπά πλέον. Και, κυρίως, να σιωπά μπροστά στην ύπουλη, διαβρωτική και απειλητική αφύπνιση του αυγού του φιδιού... »
Η δημοσιογράφος Έλλη Στάη που υπέστη τη φτήνια των λέξεων της Χ.Α. προειδοποιεί γι' αυτό που επώαζε ένα λαός και γέννησε μια κρίση.
« Έχω παρακολουθήσει τους ρυθμούς με τους οποίους εξελίσσεται η τεχνολογία. Γίνονται όλο και πιο γρήγοροι. Δεν μπορώ, λοιπόν, παρά να αναρωτιέμαι πόσο καιρό ακόμα θα συνεχιστεί αυτό πριν "εξαντληθεί" »
Ένας παλιός του σινεμά και της ζωής πια, ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ, ζαλισμένος από τις ταχύτητες της τεχνολογικής εξέλιξης.
« Θυμώνω με τις χώρες που υποδέχονται τους νέους μετανάστες μας. Ξοδεύει η χώρα μας για να σπουδάσουν οι νέοι μας και να τους παραλάβουν δωρεάν άλλες χώρες και να τους αξιοποιήσουν »
Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών Θεοδόσης Πελεγρίνης, θυμωμένος με το παιδομάζωμα της κρίσης.
« Είναι συστατικά ενός παράλληλου σύμπαντος, στο οποίο πλήθη κόσμου αγκαλιάζουν αυτά τα υπέροχα αναζωογονητικά, ενδιαφέροντα λευκά και τα προτιμούν από ένα Pinot Grigio »
Ο Έρικ Ασίμοφ, κριτικός οίνου των «New York Times», μεθυσμένος από τα ελληνικά αμπέλια, υψώνει το ποτήρι του με επαίνους.
« Βοηθήσαμε εμείς οι δύο. Η μία οδηγούσε την άλλη. Γελούσαμε και το χαρήκαμε. Άλλωστε, δεν χρειάζεται και μεγάλη φαντασία, αρκεί ν' αφήσεις τον εαυτό σου ελεύθερο, μακριά από τα βλέμματα συντηρητικών θεατών »
Η 19χρονη αποκάλυψη των Καννών Αντέλ Εξαρχόπουλος θυμάται τα δύσκολα της ταινίας που της έστρωσε νωρίς το κόκκινο χαλί.
σχόλια