«Δοκιμάσαμε» τη νέα virtual μπίρα Heineken Silver στο ζυθοποιείο της εταιρείας στο metaverse
Η Heineken® παρουσίασε την πρώτη της virtual μπίρα, τη Heineken Silver αποκλειστικά στο virtual ζυθοποιείο της, στην ψηφιακή πλατφόρμα, Decentraland.
Σε πόσα μέρη έχετε απολαύσει μια παγωμένη μπίρα;
Σε μπαρ, στο μπαλκόνι, στην παραλία, σε κάποιο πάρκο; Όλα αυτά είναι αρκετά πιθανά σενάρια, που ισχύουν για σχεδόν όλους μας. Μόνο που για εμάς, προστέθηκε ένα ακόμα: «δοκιμάσαμε» τη νέα μπίρα της Heineken® στον κόσμο του metaverse. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.
Όταν πήραμε την πρόσκληση για την παρουσίαση της νέας virtual μπίρας, Heineken Silver, δεν ξέραμε τι θα συναντήσουμε ακόμη. Μπαίνοντας, λοιπόν, στην ψηφιακή πλατφόρμα Decentraland, ανακαλύψαμε μια πολύ διαφορετική εμπειρία απ' οτιδήποτε άλλο είχαμε συναντήσει ως τότε - πόσο μάλλον για παρουσίαση μπίρας. Αφού δημιουργήσαμε τον avatar μας, «ξεκινήσαμε» για τη Decentraland και το virtual event της Heineken. Αφού επιβεβαιώσαμε την ηλικία μας - στον ευγενέστατο κατά τ' άλλα κύριο-avatar στην είσοδο - μπήκαμε στο virtual ζυθοποιείο της Heineken μαζί με ανθρώπους από όλο τον πλανήτη.
Ξέρουμε από τον πραγματικό κόσμο, πως η Heineken είναι αγαπητή για την ποιότητά της, που έχει τελειοποιηθεί μετά από δεκαετίες καινοτομίας στη ζυθοποιία. Γνωστή και για την ιδιαίτερη γεύση της, αλλά και για τα φυσικά συστατικά της - μόνο που στο metaverse, όλα αυτά έγιναν 100% ψηφιακά. Αυτό δεν μας εμπόδισε, ωστόσο, από το να ανακαλύψουμε το πώς φτιάχνεται η μπίρα σε μερικά δευτερόλεπτα.
Hint: η μοναδική A-Yeast μαγιά, που συνήθως παρασκευάζεται σε οριζόντιες δεξαμενές, αντικαταστάθηκε με A-Pixels και ο λυκίσκος που συλλέγεται στα χωράφια, αντικαταστάθηκε από Binary Coded Hops που καλλιεργούνται από αυτοματοποιημένους NPC αγρότες. Για όλη αυτή τη virtual ζυθοποίηση, μιλήσαμε με τους ζυθοποιούς – ή μάλλον τους avatars τους.
Καθώς περιηγούμασταν μέσα στο σύμπαν της Heineken στη Decentraland, είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε και μια ιδιαίτερη παρουσίαση από τους πρεσβευτές της Heineken, όπου μας μίλησαν για το νέο μοναδικό… τίποτα που θα μπορούσαμε να απολαύσουμε ως avatars. Μπήκαμε στο Lab όπου «παίξαμε» διάφορα παιχνίδια που μας έδωσαν τις απαραίτητες γνώσεις για τη διαδικασία παραγωγής της Heineken Silver, ενώ όπως είπε και ο Bram Westenbrink, Global Head του Heineken® Brand: «Στη Heineken®, πιστεύουμε ότι η σύνδεση με τους ανθρώπους είναι ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη ύπαρξη και γνωρίζουμε ότι το metaverse φέρνει τους ανθρώπους κοντά, με ανάλαφρο και συναρπαστικό τρόπο. Δεν είναι ωστόσο, το καλύτερο μέρος για να δοκιμάσετε μια νέα μπίρα. Η νέα μας virtual μπίρα, η Heineken® Silver είναι ένα ειρωνικό αστείο. Είναι μια συνειδητή ιδέα που διακωμωδεί εμάς και πολλές άλλες μάρκες που βρίσκονται στο metaverse με προϊόντα που απολαμβάνουμε καλύτερα στον πραγματικό κόσμο.»
Έχοντας πια «φάει» σνακς στον VIP χώρο και έχοντας «χορέψει» στο εικονικό dancefloor μαζί με άλλους avatars από όλο τον κόσμο, είχε έρθει η στιγμή να αποχαιρετίσουμε τον κόσμο του metaverse και να επιστρέψουμε στον πραγματικό.
Για μια εμπειρία που ήταν πολύ διαφορετική – και σίγουρα πολύ διασκεδαστική – έχουμε να πούμε πως αυτό που είναι καλύτερο από μια virtual Heineken Silver, είναι μια δροσιστική Heineken στην πραγματική ζωή.
Για να ανακαλύψετε το εμπνευσμένο από τον J. Demsky εικονικό περιβάλλον της Heineken® Silver και να απολαύσετε τα ατελείωτα αποθέματα της νέας virtual μπίρας της Heineken®, επισκεφτείτε το link.