Κωνσταντίνα Διβάνη: «O παππούς μου πάντα μου έλεγε να μη σταματάω να ονειρεύομαι, και αυτό το κάνω πράξη»

Κωνσταντίνα Διβάνη: «O παππούς μου πάντα μου έλεγε να μη σταματάω να ονειρεύομαι, και αυτό το κάνω πράξη»

Η Marketing & Operations Manager του Ομίλου Διβάνη μιλά για τη νέα εποχή του ομίλου, τις προκλήσεις που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και όλα όσα ονειρεύεται να κάνει πραγματικότητα στο μέλλον.

ADVERTORIAL

Τα τελευταία χρόνια, ο χώρος της φιλοξενίας κλήθηκε να αντιμετωπίσει μεγάλες και πρωτοφανείς προκλήσεις. Τώρα, μπαίνει σε μια νέα εποχή, με διαφορετικά δεδομένα και απαιτήσεις.

 

Η Divani Collection Hotels, μετρά 60 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ιστορία της ελληνικής βιομηχανίας φιλοξενίας και μέχρι και σήμερα συνεχίζει να εισάγει καινοτόμες ιδέες στον τουριστικό τομέα, με premium υπηρεσίες σε όλες τις μονάδες και μοναδικά ξενοδοχεία που προσφέρουν οικογενειακή ατμόσφαιρα. Καθώς η αγορά αλλάζει, ο Όμιλος Διβάνη καταφέρνει και πάλι να ξεχωρίζει, με τη νέα γενιά να παίρνει πλέον τα «ηνία» οδηγώντας τον όμιλο στη νέα αυτή εποχή.

 

Εμείς, μιλήσαμε με την Κωνσταντίνα Διβάνη, Marketing & Operations Manager του Ομίλου Διβάνη, για όλα όσα σχεδιάζει να κάνει πραγματικότητα για τον όμιλο, τις προκλήσεις που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τη σημασία της βιωσιμότητας στη φιλοσοφία του ομίλου και όσα ονειρεύεται να κάνει πραγματικότητα στο μέλλον.

 

—Η Divani Collection Hotels μετρά έξι δεκαετίες επιτυχημένης παρουσίας στην ιστορία της ελληνικής βιομηχανίας φιλοξενίας. Ποια είναι τα νέα σας πλάνα για την εξέλιξή της;

Μετρώντας 60 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας, η Divani Collection Hotels αποτελείται σήμερα από 7 ξενοδοχεία στην Ελλάδα (Αθήνα, Μετέωρα, Λάρισα και Κέρκυρα). Τώρα πλέον είμαστε σίγουροι ότι αυτό που μας κράτησε όρθιους τόσα χρόνια, είναι ότι δεν σταματήσαμε ποτέ να εισάγουμε καινοτόμες ιδέες στον τουριστικό τομέα και να προσφέρουμε premium υπηρεσίες στους πελάτες μας. Άρα ο βασικός μας στόχος είναι να συνεχίσουμε την επιτυχημένη πορεία της εταιρείας μας με σκοπό την ικανοποίηση των πελατών μας και να ενδυναμώσουμε την αναγνωσιμότητα των ξενοδοχείων μας ως προς την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Εάν σκεφτεί κανείς τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ο ελληνικός τουρισμός εξαιτίας της πανδημίας αλλά και της κρίσης της τελευταίας δεκαετίας, η συνεχιζόμενη αύξηση της κερδοφορίας μας θα είναι ακόμα μία μεγάλη επιτυχία για εμάς.  

 

—Τι είδους υπηρεσίες και εμπειρίες προσφέρει ο Όμιλος στους επισκέπτες του;

Όπως σας είπα και προηγουμένως, βασικό πλεονέκτημά μας είναι η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών αλλά κυρίως εμπειριών για τους επισκέπτες μας. Έτσι, οι φιλοξενούμενοί μας θα βρουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας διαμονής, δυνατότητα διοργάνωσης συνεδρίων και εταιρικών εκδηλώσεων (π.χ. το Divani Caravel διαθέτει 18 αίθουσες, green room και πολλές δυνατότητες σε audiovisual), γευστικές απολαύσεις και γαστρονομία, wellbeing (Spa, Γυμναστήριο και θεραπείες πρόληψης για ένα καλύτερο ευ ζην), αλλά και εμπειρίες ζωής (διοργάνωση γάμων, βαφτίσεων ή ξέγνοιαστων διακοπών).

 

—Βρίσκεστε πια στο «πηδάλιο» μιας νέας εποχής για τον Όμιλο. Πώς συνάδουν οι ιδέες σας με τη φιλοσοφία του μέχρι σήμερα;

Έχω πολύ γερές βάσεις από μια ενωμένη οικογένεια που με έχει μάθει να κάνω σταθερά βήματα. Η συνέχιση της επιχειρηματικής συνταγής και οι αρχές πάνω στις οποίες στήθηκε και λειτούργησε η εταιρεία, από παππού σε γιο και κόρη, είναι κάτι που θα με συνοδεύει πάντα. Η βασική αρχή της φιλοξενίας παραμένει, αλλά οι ανάγκες και οι απαιτήσεις των πελατών αλλάζουν και είναι περισσότερες και διαφορετικές, οπότε πρέπει και τα ξενοδοχεία μας να μπορούν να προσφέρουν την ανώτερη δυνατή ποιότητα και εμπειρία στους πελάτες τους. Επιπλέον επενδύουμε δυναμικά σε νέες τεχνολογίες, στη βιωσιμότητα στην ποιοτική και υγιεινή διατροφή και φυσικά στις νέες υπηρεσίες και εμπειρίες για τον πελάτη.

 

Κωνσταντίνα Διβάνη: «O παππούς μου πάντα μου έλεγε να μη σταματάω να ονειρεύομαι, και αυτό το κάνω πράξη»

 

—Πώς αντιμετωπίσατε τις δυσκολίες που έφερε η πανδημία; Τι σχεδιάζετε για την μετά-Covid εποχή;

Προσπαθούμε να πατάμε γερά στα πόδια μας. Επενδύουμε με ίδια κεφάλαια, χωρίς δανεισμό και οικονομικές οφειλές ώστε να ξέρουμε που βαδίζουμε. Κατά την διάρκεια της πανδημίας όπου τα έσοδα ήταν περιορισμένα, με καθημερινή και ορθολογιστική αντιμετώπιση του κόστους καταφέραμε να βγούμε δυνατοί και έτοιμοι για να αντιμετωπίσουμε την επόμενη μέρα. Σε αυτό συνέβαλαν και τα μέτρα στήριξης από την κυβέρνηση για τις τουριστικές επιχειρήσεις και αυτό μας έδωσε την δυνατότητα να επανασχεδιάσουμε την οργανωτική δομή του ομίλου βασισμένη στις σύγχρονες ανάγκες.

 

Η καλύτερη εκπαίδευση του προσωπικού είναι προτεραιότητά μας, η εκπόνηση νέας στρατηγικής και ο προγραμματισμός με βάση τις ανάγκες της αγοράς θα μας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσουμε ακόμα περισσότερο το value for money για τον πελάτη. Αυτή την περίοδο επανασχεδιάζουμε κάποια νέα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουμε, εντάσσουμε νέες τεχνολογίες (PMS και προγραμμάτων) , ανανεώνουμε και αναβαθμίζουμε τα προϊόντα μας (δωμάτια, εστιατόρια και κοινόχρηστους χώρους) και επικοινωνούμε το νέο πρόγραμμα πιστότητας δίνοντας πάντα έμφαση στη βιωσιμότητα.

 

—Μπορείτε να μας πείτε μερικά πράγματα για το πρόγραμμα Divani Collection Hotels DISCOVERY;

Το DIVANI DISCOVERY, είναι ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα loyalty στον κόσμο για ανεξάρτητα brands ξενοδοχείων, και καλύπτει τις ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών με περισσότερες ανταμοιβές, αναγνώριση και ευκαιρίες να γνωρίσουν ξενοδοχεία και θέρετρα στη χώρα τους ή εκτός. Διαχειριζόμενο από την Global Hotel Alliance (GHA), το πρόγραμμα, το οποίο αγκαλιάζει τις νέες τάσεις στα ταξίδια και τον τρόπο ζωής, περιλαμβάνει περισσότερα από 500 ξενοδοχεία με 35 brands σε 85 χώρες και εξυπηρετεί περισσότερα από 11 εκατομμύρια μέλη. Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει στους πελάτες μοναδικές εμπειρίες ενώ διαμορφώνεται γύρω από τρείς έννοιες που επικεντρώνονται σε αυτόν: Ένα νέο νόμισμα ψηφιακών ανταμοιβών, DISCOVERY Dollars (D$), αναγνώριση, με περισσότερα επίπεδα και πολλαπλούς τρόπους προόδου και οφέλη από την πρώτη διαμονή και το Live Local, προσκαλώντας μέλη στα ξενοδοχεία ακόμη και χωρίς διαμονή, μέσω προσφορών και εμπειριών που περιλαμβάνουν πρόσβαση στην πισίνα, ημέρες σπα, φαγητό και πολλά άλλα.

 

—Ποια η σημασία του sustainability για εσάς και πώς εντάσσεται στην φιλοσοφία σας;

Η κλιματική και περιβαλλοντική αλλαγή αποτελεί μια πραγματικότητα που επηρεάζει όλους μας. Στον όμιλό μας πιστεύουμε ότι είναι αναγκαίο όλοι να συμβάλλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος που ζούμε. Για τον λόγο αυτόν προσπαθούμε να ακολουθούμε και να εφαρμόζουμε περιβαλλοντικά υπεύθυνες διαδικασίες λειτουργίας και να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας με φιλικό τρόπο προς το περιβάλλον. Για να το πετύχουμε αυτό, μεταξύ άλλων, εφαρμόζουμε μεθόδους που ελαχιστοποιούν το ενεργειακό μας αποτύπωμα, ακολουθούμε τις αρχές της κυκλικής οικονομίας ώστε να περιορίζουμε τον όγκο των αποβλήτων και ενημερώνουμε τόσο τους πελάτες όσο και τους υπαλλήλους μας για τον τρόπο με τον οποίον μπορούν και εκείνοι να συμμετάσχουν σε αυτές τις ενέργειες. Η εταιρεία μας αισθάνεται μέρος του κοινωνικού συνόλου και σκοπεύει να λαμβάνει όλο και περισσότερο μέρος στο κοινωνικό γίγνεσθαι με δράσεις που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης, κοινωνικοποίησης και ευαισθησίας τόσο των πελατών αλλά και του προσωπικού. 

 

Κωνσταντίνα Διβάνη / Marketing & Operations Manager Ομίλου Διβάνη

 

—Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον; Πώς οραματίζεστε τη Divani Collection Hotels μέσα στα επόμενα χρόνια;

O παππούς μου πάντα μου έλεγε να μη σταματάω να ονειρεύομαι, και αυτό το κάνω πράξη! Ο όμιλος Διβάνη έχει τη δυνατότητα και μπορεί να γίνει το πιο δυνατό όνομα της αγοράς στο τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού. Για να το πετύχουμε αυτό, θα αναπτύξουμε και θα διατηρήσουμε ένα σύγχρονο ανταγωνιστικό ξενοδοχειακό όμιλο με ευχαριστημένους πελάτες, ενώ ταυτόχρονα  θα επενδύσουμε στο προσωπικό μας με συνεχή εκπαίδευση και μεγαλύτερα οφέλη για μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Οι εργαζόμενοι στον Όμιλο Διβάνη δίνουν καθημερινά την ψυχή τους και οφείλουμε να είμαστε πάντα δίπλα τους. Άρα το όραμά μου είναι ένας επιτυχημένος Όμιλος με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και εμπειρίες και με πολλούς ευχαριστημένους επισκέπτες!

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon