Ποιοι κάνουν disrupt την ασφαλιστική αγορά
Μανώλης Μαρσέλλος, Κωνσταντίνος Καλημέρης, Βασίλης Στιβακτάκης, Δημήτρης Γερογιάννης, Πάνος Ρηνιώτης και Σπύρος Γκούμας καταθέτουν τη δική τους εμπειρία για το πώς η ασφάλιση μπορεί να παράγει πιο προσιτές, απλές και με βάση τη ζωή μας υπηρεσίες.
AI underwriting apps, chatbots, micro-insurance services, telematics, insurance wallets, drones και εξ αποστάσεως πραγματογνωμοσύνη είναι ένα μικρό μόνο μέρος από την «εκκωφαντική» αλλαγή, που φέρνουν ως disruption στην ασφαλιστική αγορά, άνθρωποι που έχουν καινοτόμες ιδέες και τις κάνουν πράξη αξιοποιώντας την τεχνολογία.
Είτε ως ομάδες που έχουν ενσωματωθεί στις ασφαλιστικές εταιρείες είτε ως insurtechs που συνεργάζονται μαζί τους τα τελευταία χρόνια, οι startups παίζουν σημαντικό ρόλο στο να δημιουργηθούν ασφαλίσεις που να ακουμπούν στις πραγματικές ανάγκες των νέων ανθρώπων που ζουν στις σύγχρονες, απαιτητικές και ανταγωνιστικές κοινωνίες.
Οι νεοφυείς εταιρείες είναι ένα «κύμα αλλαγής» στην ασφαλιστική αγορά, που φέρνει συνεχώς νέα προϊόντα τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα. Τα οικονομικά στοιχεία στον τομέα των startups που συνδέονται με τον κλάδο των ασφαλίσεων δείχνουν και το πόσο οι εταιρείες επενδύουν σε αυτές τις νέες ιδέες, καθώς η παγκόσμια αγορά των insurtechs, από 3,1 δισ. δολάρια το 2023, αναμένεται ότι θα τετραπλασιαστεί μέχρι το 2032 και θα φτάσει τα 12,2 δισ. ευρώ (IMARC Group).
Οι συνέργειες και οι πρωτοβουλίες των εταιρειών είναι πολλές, στοχεύοντας στο να δημιουργήσουν υπηρεσίες που θα ικανοποιούν τους νέους και όσους αξιοποιούν τα νέα ψηφιακά εργαλεία. H Allianz έχει δημιουργήσει το Global Digital Factory, η Zurich διοργανώνει διαγωνισμούς, όπως τα Innovation Championship και Make the Difference, η Swiss Re έχει προχωρήσει σε συνεργασίες, όπως με το T-Hub, η Generali Ventures δέσμευσε 250 εκατ. ευρώ για να τα κατευθύνει στην καινοτομία και το Lloyd’s Lab λειτουργεί σαν ένας «επιταχυντής» καινοτομίας που κάθε χρόνο επιλέγει και χρηματοδοτεί ομάδες που ξεχωρίζουν. Στην Ελλάδα εταιρείες που ξεκίνησαν ή συνεχίζουν να πορεύονται ως startups ή tech companies και σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την ασφαλιστική βιομηχανία είναι:
• η ασφαλιστική εταιρεία Hellas Direct
• η πλατφόρμα σύγκρισης ασφαλειών insurancemarket
• η εταιρεία τηλεματικής OSeven
• η εταιρεία aiandme, που ειδικεύεται στο πεδίο της συνεργατικής τεχνητής νοημοσύνης
• η καινοτόμα πλατφόρμα διαχείρισης πολυκατοικιών Billys
• η εταιρεία e-learning SQLearn
Gatekeepers της αλλαγής
Η ασφάλιση αλλάζει προς το καλύτερο τα τελευταία χρόνια και δημιουργεί υπηρεσίες που είναι κοντά στην καθημερινότητά μας και στις ανάγκες που έχουμε, τo ιδανικό phygital μοντέλο. Στην ουσία, αυτό αντιλαμβάνονται οι «game changers», που μέσα από τις καινοτομίες που δημιουργούν καθοδηγούν την ασφαλιστική βιομηχανία.
Τη δική τους εμπειρία για το πώς η ασφάλιση μπορεί να παράγει πιο προσιτές, απλές και με βάση τη ζωή μας υπηρεσίες καταθέτουν οι:
►Μανώλης Μαρσέλλος, CEΟ του insurancemarket
►Κωνσταντίνος Καλημέρης, Chief Commercial Officer στην Hellas Direct
►Βασίλης Στιβακτάκης, Founder & CEO της OSeven
►Δημήτρης Γερογιάννης, Πρόεδρος του Ομίλου Τεχνητής Νοημοσύνης – AI Catalyst, Founder & Tech Leader της aiandme
►Πάνος Ρηνιώτης, CEO & Founder του Billys
►Σπύρος Γκούμας, Διευθύνων Σύμβουλος της SQLearn
Μανώλης Μαρσέλλος
CEΟ, insurancemarket
Αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης, AI και η διείσδυση της τηλεματικής του IoT αλλάζουν τις ασφαλίσεις
Τις τεχνολογίες στις οποίες θα δώσει έμφαση η ασφαλιστική αγορά, το καινοτόμο μοντέλο του insurancemarket και τις τάσεις στο πεδίο του insurtech αναλύει ο Μανώλης Μαρσέλλος, CEΟ του insurancemarket.
— Καινοτομεί η ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα; Σε ποια πεδία βλέπουμε καινοτόμες υπηρεσίες;
Τα τελευταία χρόνια η ασφαλιστική αγορά έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στην ψηφιοποίηση και στην παροχή καινοτόμων υπηρεσιών προς τους πελάτες της. Η Ελλάδα αποτελεί μια μικρή αγορά συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες και οι επενδύσεις σε καινοτόμες υπηρεσίες γίνονται με μεγαλύτερη προσοχή. Οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες και οι διαμεσολαβητές δίνουν μεγάλη έμφαση σε καινοτομίες που αφορούν την εξυπηρέτηση, όπως ψηφιακές εφαρμογές (mobile apps και chatbots), προϊόντα τηλεματικής και behavioral driving συστήματα, για ακόμα περισσότερες και καλύτερες παροχές προς τους πελάτες τους. Στην ασφάλεια αυτοκινήτου οι συσκευές τηλεματικής ή τα smartphones μπορούν να παρακολουθούν την οδηγική συμπεριφορά, για να προσφέρουν εξατομικευμένα ασφάλιστρα, με βάση παράγοντες όπως τα χιλιόμετρα, η ταχύτητα και οι οδηγικές συνήθειες. Ακόμα, για τις ασφαλιστικές οι αλγόριθμοι με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να αναλύσουν τις εκτιμήσεις ζημιών και το κόστος επισκευής με μεγαλύτερη ακρίβεια, επιταχύνοντας τη διαδικασία των αποζημιώσεων. Οι καινοτομίες που θεωρούμε ότι τα επόμενα χρόνια θα αλλάξουν και θα μετασχηματίσουν τον κλάδο μας είναι η χρήση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης & τεχνητής νοημοσύνης (Machine Learning Algorithms & AI), καθώς και η διείσδυση της τηλεματικής του internet of things (IoT) στην καθημερινότητά μας.
— Είστε disruptive στην πράξη ως εταιρεία;
Πίσω από το insurancemarket κρύβονται καινοτόμες λύσεις οι οποίες τάραξαν τα νερά και άλλαξαν την ασφαλιστική αγορά – άρα, ναι, το να αλλάζουμε διαδικασίες και να φέρνουμε καινοτόμα προϊόντα, κάνοντας disrupt την αγορά προς όφελος του καταναλωτή, θα έλεγε κανείς ότι είναι στο DNA μας. Υπηρεσίες όπως το Easy Buy, δηλαδή η ασφάλιση χωρίς δικαιολογητικά, το Best Price Alert, που ενημερώνει τον πελάτη όταν έχει βρεθεί καλύτερη τιμή τη στιγμή της ανανέωσης του συμβολαίου του, η δυνατότητα να συγκρίνει τις ασφαλιστικές εταιρείες όχι μόνο βάσει τιμής αλλά και βάσει αξιολογήσεων των ίδιων των πελατών, είναι όλες υπηρεσίες που δημιούργησε το insurancemarket. Η επένδυση στην τεχνολογία είναι ο βασικός κορμός της δικής μας δράσης. Χωρίς αυτές, δεν θα μπορούσαμε να γίνουμε αυτοί που γίναμε, καθώς η υπηρεσία μας βασίζεται κυρίως στην ευκολία και στην online υψηλή αγοραστική εμπειρία. Η πιο πρόσφατη καινοτομία μας είναι η δημιουργία του insurancemarket app, του πρώτου insurance wallet στην ασφαλιστική αγορά. Πρόκειται για μία εφαρμογή που ήδη 50.000 χρήστες έχουν αγκαλιάσει, μια και κάνει τη διαχείριση της ασφάλισής τους ακόμα ευκολότερη, μέσω του κινητού.
— Θα δούμε μέσα στα επόμενα χρόνια περισσότερες startups με ιδέες που θα φέρουν την ιδιωτική ασφάλιση πιο κοντά στους νέους ανθρώπους; Στηρίζει τέτοιες ομάδες η ασφαλιστική αγορά;
Η ασφάλιση είναι ένα προϊόν του οποίου ο βασικός κορμός, ειδικά στην Ελλάδα, ουσιαστικά δεν έχει αλλάξει τα τελευταία 20 χρόνια. Σε αυτό, όμως, στο οποίο έχει παρατηρηθεί αλλαγή είναι οι συνήθειες, οι προτεραιότητες, οι αξίες και οι προσδοκίες των καταναλωτών, οι οποίοι πλέον απαιτούν τον εκσυγχρονισμό και την εξατομίκευση. Γι’ αυτό, μπορεί ο κλάδος μας, σε σχέση με άλλους, να άργησε να μετασχηματιστεί και να ψηφιοποιηθεί, αλλά πλέον έχει γίνει περισσότερο «open-minded», με νέα εργαλεία και υπηρεσίες που μπορούν να κάνουν την ασφάλιση πιο εύκολη, προσιτή και ελκυστική. Τη μεγάλη αλλαγή σε αυτό το κομμάτι, πάντως, θα τη φέρουν οι νέοι άνθρωποι, που θα δοκιμάσουν να την εκσυγχρονίσουν. Εκεί, λοιπόν, βασίζεται και το μέλλον της ασφάλισης: να μπορέσει η κάθε ασφαλιστική εταιρεία να αξιοποιήσει τους νέους ανθρώπους, νέες startups, την τεχνολογία και τα data της, για να μπορέσει να διαθέσει προσωποποιημένες υπηρεσίες σε όλους τους πελάτες της. Οι εξελίξεις στην τεχνολογία, στην ανάλυση δεδομένων και στη διαχείριση κινδύνου θα ωφελήσουν τόσο τους ασφαλιζόμενους όσο και τους ασφαλιστές.
Κωνσταντίνος Καλημέρης
Chief Commercial Officer, Hellas Direct
Όσες φορές δεν βρήκαμε κάτι που να ανταποκρίνεται στα στάνταρντ μας, το φτιάξαμε μόνοι μας
Τις καινοτομίες που έχει ενσωματώσει η Hellas Direct, καθώς και το πού βρισκόμαστε σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες όσον αφορά την αξιοποίηση της τεχνολογίας από τον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης, αναλύει ο Κωνσταντίνος Καλημέρης, Chief Commercial Officer στην Hellas Direct.
— Στηρίζει η ελληνική ασφαλιστική αγορά το disruption, είτε μέσα στην ίδια την εταιρεία είτε κάνοντας συνεργασίες με ομάδες; Ποια είναι η δική σας στρατηγική;
Η ασφαλιστική αγορά συνολικά εξελίσσεται, το ίδιο και οι ασφαλιστικές εταιρείες, καθεμιά με τον ρυθμό της. Στο πλαίσιο αυτό, η ελληνική ασφαλιστική αγορά είναι υποστηρικτική σε κάθε πτυχή του disruption που μπορεί να εκσυγχρονίσει ό,τι χρειάζεται να εκσυγχρονιστεί, με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών και το όφελος των ασφαλισμένων.
Στην Hellas Direct, από την πρώτη μέρα, είμαστε προσηλωμένοι στην καινοτομία και στην αξιοποίηση της τεχνολογίας. Αρχίσαμε μάλλον με προβάδισμα, μια και το ξεκίνημά μας έγινε στην ψηφιακή εποχή. Η καινοτομία είναι κομμάτι του DNA μας, αλλά όχι αυτοσκοπός, γι’ αυτό ενσωματώνουμε νέες τεχνολογίες έχοντας ως κριτήριο τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων μαζί μας. Ελέγχουμε πώς το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχουμε θα διατηρηθεί υψηλό και για τον σκοπό αυτό ζητάμε τακτικά από τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες μας να μας αξιολογούν.
Πιστεύουμε στη δύναμη της ανοιχτής επικοινωνίας και της αποτελεσματικής συνεργασίας τόσο μεταξύ των ομάδων μέσα στην εταιρεία όσο και ανάμεσα στην Hellas Direct και άλλες εταιρείες του κλάδου. Η ανταλλαγή τεχνογνωσίας και η εμπειρία της καθεμιάς δημιουργούν το ιδανικό περιβάλλον για την αξιοποίηση κάθε προσφερόμενης ευκαιρίας.
Έχουμε πάντα στον πυρήνα των σχεδιασμών μας τους ασφαλισμένους μας και τις ανάγκες τους. Παρακολουθούμε τάσεις και νέα δεδομένα που μπορούν είτε να διαμορφώσουν ζήτηση για ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες είτε να βελτιώσουν τα ήδη υπάρχοντα.
Έχουμε επενδύσει στην τεχνολογία περισσότερα από 18 εκατ. ευρώ.
— Σε σχέση με το εξωτερικό και τις καινοτομίες που εφαρμόζονται στην ιδιωτική ασφάλιση, πόσο κοντά ή μακριά είμαστε ως χώρα;
Δεν είμαστε μακριά, αλλά υπάρχει ακόμη δρόμος. Ας μην ξεχνάμε τις αλλεπάλληλες κρίσεις –οικονομική, υγειονομική– που κράτησαν τη χώρα πίσω. Οι κοινωνικές συνθήκες την τελευταία σχεδόν δεκαπενταετία, τα οικονομικά δεδομένα, το νομοθετικό πλαίσιο, όλα παίζουν τον ρόλο τους. Πάντως η Ελλάδα ήδη ενσωματώνει καινοτομίες στην ασφαλιστική διαδικασία –big data, μηχανική μάθηση, μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης–, τόσο στην αξιολόγηση κινδύνων όσο και στη διαμόρφωση ευέλικτων και ολοένα πιο custom-made προϊόντων.
— Εσείς με ποιες τεχνολογίες καινοτομείτε;
Έχουμε επενδύσει στην τεχνολογία περισσότερα από 18 εκατ. ευρώ και έχουμε περισσότερους από 50 in-house developers και data analysts. Κινηθήκαμε εξαρχής στο digital περιβάλλον, αναπτύσσοντας αυτοματισμούς και ψηφιακά εργαλεία που ενισχύουν την αμεσότητα, την αποτελεσματικότητα, τη διαφάνεια και τη δίκαιη διαχείριση από μέρους μας. Η συγκέντρωση και ανάλυση δεδομένων και ο digital χαρακτήρας της εταιρείας διαμόρφωσαν από νωρίς μοντέλα τιμολόγησης όπου εντοπίζονται τα διαφορετικά προφίλ κινδύνου και τιμολογούνται ανάλογα, διαμορφώνοντας έτσι καλύτερα ασφαλιστικά προϊόντα σε δικαιότερη τιμή.
Όσες φορές δεν βρήκαμε κάτι που να ανταποκρίνεται στα στάνταρντ μας, το φτιάξαμε μόνοι μας. Έτσι, έχουμε δική μας πλατφόρμα διαχείρισης ζημιών, που μας εξασφαλίζει ταχύτητα στην αποζημίωση αλλά και άμεση επικοινωνία με τον ασφαλισμένο. Έχουμε δική μας πλατφόρμα με συνδεδεμένα πάνω από 3.000 συνεργεία σε όλη τη χώρα, μεταφέροντας όλους τους εμπλεκόμενους στο ψηφιακό περιβάλλον. Χωρίς καθυστερήσεις, χωρίς έγγραφα να πηγαινοέρχονται. Όλο το οικοσύστημα σε ένα κλικ.
Αξιοποιώντας μοντέλα ΑΙ επιταχύνουμε την αξιολόγηση ζημιών και την αποζημίωση. Ενισχύουμε έτσι τη διαφάνεια, αλλά και αφήνουμε χώρο και χρόνο στους ανθρώπους μας να ασχοληθούν με πράγματα στα οποία η προσωπική επαφή είναι αναντικατάστατη.
Βασίλης Στιβακτάκης
Founder & CEO, OSeven
OSeven: Μια πλατφόρμα που σε κάνει καλύτερο οδηγό
Η OSeven, με έδρα στην Αθήνα και στο Λονδίνο, μέλος του δικτύου της Endeavor, παρέχει καινοτόμες λύσεις τηλεματικής και ανάλυσης οδηγικής συμπεριφοράς με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης. O Βασίλης Στιβακτάκης, Founder & CEO της OSeven, σημειώνει σχετικά:
«Η πλατφόρμα της OSeven αναλύει δεδομένα που συλλέγονται από τους αισθητήρες κινητών τηλεφώνων, συσκευές ΙοΤ και συστήματα οχημάτων, αξιολογεί τις διαδρομές των οδηγών και παρέχει μηχανισμούς εκπαίδευσης και επιβράβευσης για την ασφαλή και οικολογική οδήγηση.
»Η OSeven συνεργάζεται με κορυφαίους ασφαλιστικούς ομίλους, τράπεζες, εταιρείες μίσθωσης οχημάτων και πλατφόρμες οχημάτων, σε περισσότερες από 20 χώρες, όπως οι Anytime, ERGO, Generali, ΑΧΑ, Fairfax, Helvetia, Localiza-Hertz, έχοντας αποκτήσει πρόσβαση σε πάνω από 100 εκατ. οχήματα.
»Με τις λύσεις της OSeven, οι ασφαλιστικές εταιρείες λανσάρουν νέα προϊόντα με βάση την τηλεματική και επιτυγχάνουν μείωση του κόστους αποζημιώσεων έως και 40%. Τα προϊόντα με χρήση τηλεματικής είναι ήδη διαθέσιμα στην ελληνική αγορά, παρέχοντας εκπτώσεις έως και 30% στα ασφάλιστρα, ωστόσο μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται ραγδαία αύξηση της ζήτησης για τα συγκεκριμένα προϊόντα, λόγω της επικείμενης εφαρμογής κρατικών κινήτρων που έχουν ανακοινωθεί στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας.
»Με το βλέμμα στην επόμενη μέρα, η OSeven συνεχίζει να πρωτοπορεί, αναπτύσσοντας λύσεις νέας γενιάς που αναλύουν σε πραγματικό χρόνο δεδομένα που λαμβάνονται απευθείας από τα συνδεδεμένα οχήματα, έχοντας συνάψει συνεργασίες με τεχνολογικούς κολοσσούς, όπως η BlackBerry, που έχει ενσωματώσει την πλατφόρμα της σε πάνω από 250 εκατ. οχήματα, προσθέτοντας 20 εκατ. οχήματα κάθε χρόνο.
»Η ομάδα της OSeven αποτελείται από έμπειρα στελέχη, μηχανικούς λογισμικού και αναλυτές δεδομένων με εξειδίκευση στην ανάλυση οδηγικής συμπεριφοράς, στη μηχανική μάθηση και στην τεχνητή νοημοσύνη, ενώ έχει σημαντική ερευνητική συνεργασία με το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που αποτελεί κορυφαίο ερευνητικό οργανισμό στον τομέα της οδικής ασφάλειας παγκοσμίως».
Δημήτρης Γερογιάννης
Πρόεδρος του Ομίλου Τεχνητής Νοημοσύνης – AI Catalyst, Founder & Tech Leader, aiandme
aiandme: Συνεργατική τεχνητή νοημοσύνη
H aiandme στηρίζεται στην κουλτούρα της συνεργατικής νοημοσύνης. Όπως εξηγεί ο Δημήτρης Γερογιάννης, Πρόεδρος του Ομίλου Τεχνητής Νοημοσύνης – AI Catalyst, Founder & Tech Leader της aiandme, «όραμά μας είναι να υιοθετούνται και να αξιοποιούνται εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και από μικρότερους παίκτες στην αγορά, για να έχουν πρόσβαση σε μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης με έναν αποδοτικό τρόπο, είτε μιλάμε για μικρές είτε για μεγάλες εφαρμογές».
Ένα από τα projects στα οποία συμμετείχε η εταιρεία αφορούσε εργαστήριο του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που είχε φτιάξει εργαλείο το οποίο ανέλυε την ιατρική εικόνα για να ανιχνεύσει τον Covid. Στο εγχείρημα αυτό η ομάδα της aiandme πρόσφερε την πλατφόρμα, «ώστε οι ερευνητές του εργαστηρίου να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία και να δημιουργήσουν ένα αποτελεσματικό περιβάλλον για γιατρούς και ασθενείς. Δημιουργήθηκε ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με εικόνες να μεταφέρονται αυτόματα στον υπολογιστή που έτρεχε το μοντέλο του εργαστηρίου και το αποτέλεσμα να επικοινωνείται στον γιατρό με κατανοητό τρόπο.
»Στο πεδίο των φυσικών καταστροφών θα μπορούσε να γίνει το ίδιο, με το σύστημα να ανιχνεύει σε εικόνα (δορυφόρου ή drone), μετά από μια φυσική καταστροφή, σημεία που έχουν πληγεί και το μέγεθος της καταστροφής. Σε συνδυασμό και με άλλες βάσεις δεδομένων, θα μπορούσαμε να έχουμε πιο άμεσες αποζημιώσεις. Έτσι, δεν θα χρειαζόταν να πάει ο ελεγκτής στο σημείο και θα αυτοματοποιούνταν η διαδικασία».
Πάνος Ρηνιώτης
CEO & Founder, Billys
Billys: Μία καινοτόμα πλατφόρμα διαχείρισης πολυκατοικιών
«To Billys είναι μία καινοτόμα πλατφόρμα διαχείρισης πολυκατοικιών, που βοηθά διαχειριστές και ενοίκους σχετικά με τα αποθεματικά, τα κοινόχρηστα, τις συνελεύσεις και την εύρεση των κατάλληλων υποστηρικτικών υπηρεσιών. Το Billys, στο πλαίσιο των υπηρεσιών που προσφέρει, δίνει μεγάλη βαρύτητα σε προγράμματα ασφάλισης για τον διαχειριστή, τους κοινόχρηστους χώρους και τη νομική κάλυψη της πολυκατοικίας από κακοπληρωτές.
»Η εταιρεία ξεκίνησε το 2022, υποστηρίζεται από κάποιους από τους πιο δυνατούς παίκτες του real estate, όπως η Lamda Development, και ήδη μετρά δεκάδες χιλιάδες χρήστες σε Ελλάδα και Κύπρο».
Σπύρος Γκούμας
Διευθύνων Σύμβουλος, SQLearn
SQLearn: Πρωτοπόρος στον τομέα του e-learning και στην ασφαλιστική αγορά
«Με αφοσίωση στην ποιότητα, στην καινοτομία και στη συνεχή βελτίωση, η SQLearn παραμένει πρωτοπόρος στον τομέα του e-learning και στην ασφαλιστική αγορά.
»Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε ακούραστα προς την κατεύθυνση της προώθησης της γνώσης και της επαγγελματικής ανάπτυξης στον κλάδο της ασφάλισης.
»Η εμπιστοσύνη και η προτίμηση που εισπράττουμε τόσα χρόνια τόσο από τους οργανισμούς όσο και από τους επαγγελματίες επιβεβαιώνουν την αποτελεσματικότητα του e-learning στην ανάπτυξη των γνώσεων και των δεξιοτήτων που απαιτούνται από τον κλάδο, χωρίς κανέναν χρονικό και τοπικό περιορισμό.
»Περίτρανη απόδειξη της αξιοπιστίας μας στον χώρο αποτελεί η προτίμηση που μας δείχνει το 80% της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και περισσότεροι από 10.000 ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, καθώς και η έκδοση άνω των 100.000 πιστοποιητικών εγκεκριμένων από την Τράπεζα της Ελλάδος.
»Στην SQLearn πιστεύουμε ότι η πραγματική ποιότητα δεν εξαρτάται αποκλειστικά από τα τεχνολογικά μέσα, αλλά κυρίως από την κατανόηση των πραγματικών αναγκών του κοινού που θέλεις να εξυπηρετήσεις. Το πιο σημαντικό είναι να γνωρίζεις καλά την αγορά και να προσφέρεις την κατάλληλη “λύση” πριν καν σου ζητηθεί. Να γνωρίζεις τους ανθρώπους πίσω από τους τίτλους τους, να αντιλαμβάνεσαι τη θέση τους, το βεβαρημένο πρόγραμμά τους και την ανάγκη τους να συνεργάζονται με επαγγελματίες που έχουν την ικανότητα να ακούν λίγα και να καταλαβαίνουν πολλά.
»Στην SQLearn είμαστε πεπεισμένοι ότι η συνεχής εκπαίδευση είναι το κλειδί για την επιτυχία στον ασφαλιστικό τομέα, γι’ αυτό και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να παρέχουμε την κατάλληλη υποστήριξη και τα εκπαιδευτικά εργαλεία που θα ενισχύουν την επαγγελματική ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα των επαγγελματιών».