Σήμερα μια Τράπεζα πρέπει να εξελίσσεται διαρκώς
Η νέα καμπάνια της Εθνικής Τράπεζας μιλάει γι’ αυτό που είναι σήμερα, μια τράπεζα που υποστηρίζει τις νέες ιδέες και όλα όσα μας οδηγούν μπροστά.
ADVERTORIAL
Μια πορεία 183 ετών περιλαμβάνει σαφώς πλήθος κομβικών σημείων, αντιμετώπιση προκλήσεων αλλά και αποφάσεις που έκαναν τη διαφορά. Ένα από αυτά τα σημεία στην ιστορία της Εθνικής Τράπεζας είναι η νέα σελίδα που γράφεται σήμερα και η οποία αναδεικνύει όσα έχει κατορθώσει η τράπεζα τα τελευταία χρόνια μέσα από το εντατικό πρόγραμμα Μετασχηματισμού της.
Με νέο μοντέλο εξυπηρέτησης στα καταστήματα, καινοτόμα προϊόντα, αύξηση της εξωστρέφειας, ηγετικό ρόλο στην ψηφιακή τραπεζική και έμφαση στη βέλτιστη διαχείριση όλων των κοινών, από τον Ιδιώτη έως τις σημαντικότερες επιχειρήσεις της χώρας, η Εθνική Τράπεζα είναι Η Τράπεζα Σήμερα.
Αφουγκραζόμενη τις ανάγκες όλων ανεξάρτητα από τον τρόπο ζωής τους, την ηλικία, ή τις ανάγκες τους, η Εθνική Τράπεζα ανοίγει διάλογο με όλες τις εκφάνσεις της κοινωνίας και δηλώνει έτοιμη, μέσα από κατάλληλες υπηρεσίες και εξειδικευμένους ανθρώπους να στηρίξει την ανάπτυξη του κάθε αύριο, σήμερα.
Πράσινες λύσεις, τραπεζικές δυνατότητες που δημιουργούν χρόνο για την οικογένεια, το δώρο της εμπιστοσύνης, οι δρόμοι που ανοίγονται παρά τα εμπόδια και πολλά ακόμα, συνθέτουν τη νέα καμπάνια της Εθνικής Τράπεζας και υπογραμμίζουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και αντιμετωπίζει τον σύγχρονο άνθρωπο και τις ανάγκες του.
Γιατί το μέλλον χρειάζεται απαντήσεις και η Εθνική Τράπεζα, τις δίνει σήμερα, ξεκινώντας με την κυκλοφορία της Κάρτας Dual, της πρώτης κάρτας στην Ελλάδα που μπορεί να λειτουργήσει είτε ως χρεωστική είτε ως πιστωτική, προσφέροντας ελευθερία επιλογών. Και συνεχίζοντας με αναβαθμισμένες διαδικασίες και υπηρεσίες εξυπηρέτησης, όπως ο RM, ο εξειδικευμένος επαγγελματικός σύμβουλος για κάθε επιχείρηση, η δυνατότητα video banking, η ηλεκτρονική υπογραφή και πολλά ακόμα.
Η σύγχρονη αυτή τραπεζική εμπειρία και συνολικά το δυναμικό μέλλον της Εθνικής Τράπεζας αναδεικνύονται και μέσα από τη νέα εταιρική της ταυτότητα, η οποία εφαρμόζεται σε κάθε φυσικό και ψηφιακό σημείο επαφής της τράπεζας με το κοινό.
Το σχήμα της έλλειψης, οι διάφοροι συνδυασμοί του, το κεντρικό, ιστορικό κτίριο και η ποικιλία χρωμάτων ανάμεσα στα κύρια χρώματα της τράπεζας, προβάλλουν τον συνεχή εκσυγχρονισμό, την ανανέωση και την προσαρμοστικότητα που χαρακτηρίζουν την Εθνική του Σήμερα.
Μια σύγχρονη Τράπεζα, σε διαρκή εξέλιξη, με επίκεντρο τον άνθρωπο, την κοινωνία, το περιβάλλον, την ανάπτυξη όλων.