Στην KPMG σχηματίζουν ένα αειφόρο μέλλον, δρώντας υπεύθυνα και αλλάζοντας συνήθειες
Η εταιρεία φιλοδοξεί να εξασφαλίσει ένα πιο βιώσιμο μέλλον, επενδύοντας στον άνθρωπο, στην κοινωνία και στο περιβάλλον.
ADVERTORIAL
Ακεραιότητα, αριστεία, θάρρος, μαζί και για το καλύτερο. Πρόκειται για τις λέξεις που βρίσκονται στην καρδιά της φιλοσοφίας της ΚPMG, αξίες που αποτυπώνονται έμπρακτα στις επενδύσεις της, στους ανθρώπους της, στη διά βίου μάθηση, στην κοινωνία και στο περιβάλλον και περνούν σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας, των ενεργειών και των συνεργασιών της.
Με πολύτιμη πυξίδα τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ και έμφαση στον άμεσο αντίκτυπο και σε μια ευρύτερη στάση ζωής απέναντι στην κοινωνία και τον πλανήτη, η εταιρεία διαμορφώνει διαχρονικά πολυεπίπεδες δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας που βασίζονται σε τέσσερις πυλώνες, τους ανθρώπους της, τη διά βίου μάθηση, την κοινωνία και το περιβάλλον, καλώντας παράλληλα τους ανθρώπους της να συμβάλουν στη δημιουργία ενός θετικού αντίκτυπου στην κοινωνία όπου ζουν και εργάζονται.
Έχοντας πλέον συμπληρώσει 50 χρόνια δραστηριοποίησης στην Ελλάδα, η KPMG διατηρεί ακλόνητη την προσήλωσή της στην υιοθέτηση βιώσιμων και ηθικών πρακτικών, τοποθετώντας στην κορυφή της ατζέντας της το περιβάλλον. Παραμένει σε σταθερή τροχιά επίτευξης μηδενικού ισοζυγίου άνθρακα έως το 2030, ενώ ταυτόχρονα ενσωματώνει διαρκώς καινοτόμες πρακτικές αειφόρου ανάπτυξης στους εσωτερικούς μηχανισμούς της. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα, το νέο κτίριο όπου εγκαταστάθηκαν τα γραφεία της, το οποίο διαθέτει πιστοποίηση LEED Gold και βρίσκεται κοντά σε μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ παρέχει επίσης υποδομές για ποδήλατα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Σύμμαχος στην προσπάθεια της KPMG να χαράξει ένα βιώσιμο μέλλον είναι οι ίδιοι οι άνθρωποί της, που μέσα από δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης καλούνται να αγκαλιάσουν την περιβαλλοντική συνείδηση στην καθημερινότητά τους. Μαζί, άνθρωποι και εταιρεία, κατόρθωσαν να καταργήσουν τη χρήση προϊόντων από πλαστικό μίας χρήσης στα γραφεία από το 2021, ενώ η αναζήτηση τρόπων μείωσης της χρήσης χαρτιού και η ενίσχυση ψηφιακών εργαλείων οδήγησαν στη μείωση κατανάλωσης χαρτιού κατά 60% την τελευταία τετραετία. Ειδικοί κάδοι ανακύκλωσης βρίσκονται σήμερα τοποθετημένοι στους χώρους της εταιρείας, ενώ εντατικές προσπάθειες γίνονται και για τη μείωση στην κατανάλωση του νερού.
Οι περιβαλλοντικές δεσμεύσεις της KPMG μπορεί να ξεκινούν από τα γραφεία και τους ανθρώπους της, παράλληλα όμως χαρακτηρίζονται από εξωστρέφεια και συνεργατικότητα. Η δέσμευσή της για την υλοποίηση του 15ου στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ «Ζωή στη στεριά», που αφορά την ανάκαμψη της περιβαλλοντικής καταστροφής, επικαιροποιείται διαρκώς μέσω της χρηματοδοτικής υποστήριξής της στη ΜΚΟ WE4ALL, ενώ κάθε χρόνο οι εργαζόμενοί της ανταποκρίνονται με ενθουσιασμό σε ενέργειες δεντροφύτευσης σε περιοχές της Ελλάδας. Μέχρι σήμερα έχουν καταφέρει να φυτέψουν πάνω από 2.000 δέντρα και να δημιουργήσουν νέους και πολύτιμους πνεύμονες πρασίνου.
Η περιβαλλοντική συνείδηση της KPMG εξαπλώνεται και στις ελληνικές ακτογραμμές, καθώς τα τελευταία πέντε χρόνια συμμετέχει στην Παγκόσμια Πρωτοβουλία Εθελοντικού Καθαρισμού των Ακτών που συντονίζει η HELMEPA, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην εκπλήρωση του 14ου στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, «Ζωή στο νερό», και στην αντιμετώπιση του προβλήματος της ρύπανσης στις ακτές. Από φέτος, η KPMG μεγιστοποιεί τον αντίκτυπό της μέσω της τριετούς συμμετοχής της στο πρόγραμμα «Marine Cleanup Monitoring» της HELMEPA για την παρακολούθηση και καταγραφή θαλάσσιων απορριμμάτων και την επιστημονική μελέτη του προβλήματος. Στην πρόσφατη εξόρμηση καθαρισμού παραλίας, μάλιστα, οι άνθρωποι της KPMG κατόρθωσαν να συγκεντρώσουν 60 κιλά απορριμμάτων και 30 κιλά ανακυκλώσιμων υλικών. Τέλος, μέσω των περιβαλλοντικών δράσεών της, φιλοδοξεί να ενισχύσει και τον 5ο στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, «Ισότητα των Φύλων», προσφέροντας στήριξη σε μια ελληνική αποστολή του οργανισμού AWomanCanBe.org και βοηθώντας την έρευνα σχετικά με την επίδραση της κλιματικής αλλαγής στις γυναίκες παγκοσμίως.
Για μία ακόμη χρονιά η KPMG στην Ελλάδα τηρεί τη δέσμευσή της για την προώθηση του 4ου στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, «Ποιοτική Εκπαίδευση». Η νέα σχολική χρονιά έφερε μαζί της μια νέα, συναρπαστική συνεργασία μεταξύ της KPMG και της ΜΚΟ The Tipping Point (TTP), με εργαζομένους της εταιρείας από διάφορες βαθμίδες και θέσεις να μεταμορφώνονται σε μέντορες και να μοιράζονται πολυεπίπεδες γνώσεις και εμπειρίες από τον κλάδο τους, ασκώντας θετική επιρροή στις ακαδημαϊκές επιλογές και στη μελλοντική επαγγελματική πορεία των μαθητών και των μαθητριών. Ταυτόχρονα, συνεχίζοντας τη συγκινητική παράδοση ετών με τη δράση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης «Back to School», που μετράει πλέον οκτώ χρόνια, οι άνθρωποι της KPMG μένουν πιστοί στη δέσμευσή τους για τη στήριξη των ευπαθών ομάδων και προσφέρουν στα γενναία παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ σχολικά είδη, εκπαιδευτικά παιχνίδια και υλικά χειροτεχνίας, εφόδια απαραίτητα για μια δημιουργική σχολική χρονιά.
Η συμβολή της KPMG στην εκπαίδευση επεκτείνεται πλέον σταθερά για τέταρτη χρονιά και στον ψηφιακό γραμματισμό μέσω της πρωτοβουλίας «Global Cyber Day» που έχουν αναλάβει επαγγελματίες κυβερνοασφάλειας της KPMG και στοχεύει στην εκπαίδευση των νέων ανθρώπων σχετικά με τη σπουδαιότητα της κυβερνοασφάλειας και τους κινδύνους του διαδικτύου. Μόνο το διάστημα του Ευρωπαϊκού Μήνα Κυβερνοασφάλειας το 2023, μέσω του προγράμματος «Global Cyber Day» η εταιρεία απευθύνθηκε σε περισσότερους από 1.300 νέους ανθρώπους, παρέχοντας ταυτόχρονα χρήσιμα εργαλεία σε γονείς και δασκάλους, ώστε να επικοινωνούν καλύτερα με τα παιδιά.
Παράλληλα, η KPMG στηρίζει έμπρακτα τις πρωτοβουλίες που έχουν ως επίκεντρο τον εθελοντισμό και την κοινωνική προσφορά με στόχο την εκπλήρωση του 1ου και 2ου στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ για την καταπολέμηση της φτώχειας και την εξάλειψη της πείνας. Για όγδοη συνεχή χρονιά, οι άνθρωποί της ανανέωσαν το ετήσιο ραντεβού τους με τη δράση κοινωνικής υπευθυνότητας «Cook for Good», και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Καταπολέμηση της Φτώχειας (17/10) και την Παγκόσμια Ημέρα Τροφίμων (16/10) μαγείρεψαν εθελοντικά περισσότερα από 350 γεύματα φροντίδας, τα οποία διατέθηκαν σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη μέσω του ΜΚΟ «Μπορούμε», σκοπός του οποίου είναι ο περιορισμός της σπατάλης τροφίμων και η καταπολέμηση του υποσιτισμού στην Ελλάδα. Την ίδια στιγμή, η μακροχρόνια συνεργασία της με την ΕΛΕΠΑΠ επεκτείνεται ακόμα περισσότερο στις εορταστικές περιόδους μέσα από bazaar στα γραφεία της και διάθεση χώρου προβολής του έργου του οργανισμού στα συνέδριά της. Όπως κάθε Νοέμβριο, έτσι και φέτος για δωδέκατη χρονιά 116 μέλη της εταιρείας συμμετείχαν στον Αυθεντικό Μαραθώνιο, το κορυφαίο αθλητικό γεγονός της χρονιάς, τρέχοντας με στόχο την ενίσχυση του έργου και των πόρων της ΕΛΕΠΑΠ.
Στην κορυφή όλων αυτών των δράσεων βρίσκεται η αναγνώριση της αξίας των ανθρώπων που συμβάλλουν καθημερινά και ακούραστα στην υλοποίηση των στόχων και στην επίτευξη των έργων της, γι' αυτό και η KPMG δεν σταματά να επενδύει στην προσωπική και επαγγελματική τους εξέλιξη, με μέλημά της την υγεία και την ασφάλειά τους. Κάθε νέα χρονιά πραγματοποιείται εξειδικευμένο σεμινάριο Α’ Βοηθειών, ενώ η εταιρεία συμμετέχει με συνέπεια σε εθελοντικές αιμοδοσίες, ενισχύοντας την τράπεζα αίματος της KPMG. Η προώθηση της υγείας και της ευεξίας θεμελιώνεται και μέσω ενεργειών ενδυνάμωσης και εκγύμνασης του σώματος, της ψυχής και του μυαλού στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Well-being month», μέσα από σεμινάρια ευεξίας στον χώρο εργασίας, ορειβατικούς περιπάτους, μαθήματα ορθοσωμίας, και συμβουλές διατροφής.
Με έμφαση στους ανθρώπους της και στις κοινωνίες που τους περιβάλλουν, με προσήλωση στην αξιακή πυξίδα του ΟΗΕ αλλά και σε δράσεις με τοπικό χαρακτήρα και εκθετικό αντίκτυπο, με συλλογικές πρωτοβουλίες αλλά και ατομική κινητοποίηση, η KPMG αποδεικνύει συνεχώς πως το βιώσιμο και υπεύθυνο επιχειρείν είναι κάτι παραπάνω από εφικτό.