Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. δείχνουν το δρόμο για την προστασία του περιβάλλοντος

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. για το περιβάλλον. Για όλους μας

Η νέα καμπάνια «Μην το σπας… το καπάκι» θέλει να αποτελέσει έμπνευση για τη μείωση της ποσότητας πλαστικού στο περιβάλλον.

ADVERTORIAL

 

Τα μεγάλα βήματα για την ανθρωπότητα απαιτούν μικρές αλλά τεραστίου σημασίας κινήσεις. Έτσι γίνεται και σήμερα με τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος A.E. για την προστασία του περιβάλλοντος. Μία κίνηση που δεν έχει μονάχα σημασία ως προς την ευκολία της διαδικασίας της ανακύκλωσης αλλά και της τροφής για σκέψη και ενημέρωση για τον ίδιο τον καταναλωτή.

 

Η εταιρεία Βίκος με κεντρικό μήνυμα «Μην το σπας… το καπάκι» επιβεβαιώνει την περιβαλλοντική της κουλτούρα, κάνοντας ένα μικρό βήμα για την προσπάθεια μείωσης της ποσότητας πλαστικού που απορρίπτεται στο περιβάλλον.

 

Στα χαρτιά, το μη αποσπώμενο καπάκι μπορεί να φαίνεται απλή λύση, αναλογίσου όμως πόσες φορές σου έπεσε το καπάκι στο δρόμο και αντί να το ρίξεις μαζί με το μπουκάλι στην ανακύκλωση, επέλεξες να το πετάξεις σε κάποιον συνηθισμένο κάδο απορριμμάτων, ή χειρότερα, το άφησες να μείνει εκεί που έπεσε και δεν το ξανασήκωσες.

 

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. δείχνουν το δρόμο για την προστασία του περιβάλλοντος

 

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. βοηθούν στο να ανακυκλωθεί το μπουκάλι μαζί με το καπάκι. Η Βίκος A.E. με την ενέργειά της, ενσωματώνει νέες τεχνικές στη διαδικασία παραγωγής και είναι η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί το τελευταίας τεχνολογίας GME 30/40 μη αποσπώμενο καπάκι, ενισχύοντας έτσι την διαδικασία της ανακύκλωσης. Με αυτό τον τρόπο το πώμα μένει στη θέση του, εγγυάται καλύτερη απόδοση καθώς μπορεί να ανοιγοκλείσει χωρίς να αποκοπεί πολλές φορές. Παράλληλα με αυτό, το γεγονός ότι απαιτείται λιγότερη πλαστική ύλη για να παραχθεί το πώμα επιτυγχάνεται μείωση 35%  του πλαστικού.

 

Μία επένδυση που φέρει την υπογραφή της εξειδικευμένης, με βαθιά τεχνογνωσία εταιρεία Husky, και με αυτή την προσθήκη η Petcom Plastics πλέον διαθέτει 18 γραμμές παραγωγής.

 

H σημασία της επένδυσης

Σε πρώτη φάση, το μη αποσπώμενο καπάκι μοιάζει ιδανικός τρόπος ώστε με το τέλος της κατανάλωσης να μην υπάρχουν δύο διαφορετικά απορρίμματα ωστόσο είναι πολλά παραπάνω από αυτό. Και μόνο η ιδέα ότι το πώμα είναι «ένα» με την υπόλοιπη συσκευασία δημιουργεί αυτόματα έναν εσωτερικό «προβληματισμό», μία δεύτερη σκέψη για το συμβολισμό της συγκεκριμένης συσκευασίας.

 

Η εταιρεία Βίκος με το μη αποσπώμενο καπάκι καταφέρνει να προκαλεί ειδικά συναισθήματα που βγάζουν σε ένα μόνο μονοπάτι. Αυτό της ενημέρωσης γύρω από την προστασία του περιβάλλοντος, το οποίο ξεκινάει από τη συμβολική ερώτηση «γιατί δεν πρέπει να σπάμε το καπάκι της συσκευασίας;» όπως αναφέρει και το μότο της καμπάνιας.

 

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. δείχνουν το δρόμο για την προστασία του περιβάλλοντος

 

Μία κίνηση που ουσιαστικά εξασφαλίζει ότι το μπουκάλι θα πάει μαζί με το καπάκι στην ανακύκλωση ύστερα από την κατανάλωσή του, πάνω από όλα όμως αναγκάζει τον καταναλωτή να κάνει το σωστό, το οποίο είναι να στείλει το «πακέτο» μπουκαλιού και καπακιού στον κάδο ανακύκλωσης και όχι σε κάποιο τυχαίο κάδο.

 

Πάνω από όλα όμως, η καμπάνια «Μην το σπας… το καπάκι» λειτουργεί με εκπαιδευτικό τρόπο για όλες τις άλλες στιγμές της ζωής μας, εκεί που το πώμα δεν είναι αποσπώμενο. Το παράδειγμα από την εικόνα των συσκευασιών «Βίκος» είναι τόσο έντονη που πλέον έχει επιτευχθεί ο σκοπός της καμπάνιας. Δηλαδή να παραδειγματίσει και να κάνει βίωμα την ανάγκη για ανακύκλωση σε κάθε κομμάτι της ζωή μας. Είτε αυτό είναι τα μπουκάλια και τα πώματα, είτε κάθε άλλη συσκευασία που ανακυκλώνεται.

 

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. δείχνουν το δρόμο για την προστασία του περιβάλλοντος

 

Η Βίκος Α.Ε. εδώ και 30 χρόνια φροντίζει διαρκώς για την ευημερία και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, πάντα με σεβασμό στον καταναλωτή. Με την νέα της καμπάνια κάνει ένα μεγάλο βήμα προς την προστασία και την ευημερία του περιβάλλοντος με τη μείωση του πλαστικού, εκπαιδεύοντας παράλληλα τον καταναλωτή για τη σημασία της κίνησης αυτής.

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon