Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara

Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter

Αν ακούγατε για κάποιον 18χρονο που τα βασικά πράγματα που τον απασχολούν είναι το πανκ και το σκέιτ, τι θα σκεφτόσασταν; Μερικές φορές η απάντηση δεν είναι καθόλου εύκολη ή αυθόρμητη ειδικά αν μάθεις ότι αυτός ο νεαρός εξελίχθηκε σε πηγή έμπνευσης για ολόκληρες γενιές δημιουργικών ανθρώπων και δημιούργησε σχολή με τον τον επαναστατικό τρόπο που συνδυάζει το high με το low, τα σπορ με τη μόδα αλλά και το design με τη μουσική. Αυτός είναι ο Hiroshi Fujiwara, ιδρυτής της fragment design και ο σημαντικότερος επικεφαλής της urban κουλτούρας παγκοσμίως.

Ευτυχώς οι μεγάλες εταιρίες που ασχολούνται με την street fashion ξεπερνούν κάθε στερεοτυπική σκέψη και αναζητούν εκεί έξω στους δρόμους ανθρώπους που μπορούν να εξελίξουν τη μόδα με τον τρόπο σκέψης τους. Αυτό συνέβη και με τη Nike που ανακάλυψε τον Hiroshi Fujiwara όταν εκείνος έκανε σκέιτ στο Court Force ως έφηβος και ξεκίνησε συνεργασία μαζί του το 2000 στο πλαίσιο της οποίας ο νεαρός σκέιτερ προσέφερε τις συμβουλές του σε διάφορα project, όπως για παράδειγμα, για τους χρωματικούς συνδυασμούς του πρωτοποριακού Air Woven. Κάπως έτσι προέκυψε η συλλογή Nike Concept Japan (CO.JP) αποκλειστικά για την Ιαπωνία — ένα μονόχρωμο τρίο του Nike Zoom Seismic, του Nike Air Max 120 και του Nike Air Terra Humara — που ακόμα και 15 χρόνια μετά το 2001 που παρουσιάστηκαν εκπλήσσουν με την πρωτοποριακή τους μορφή.

Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter

Όπως είναι φυσικό, ο Hiroshi δεν θα μπορούσε να λείπει από το project ΗΤΜ της Nike με το οποίο η εταιρία τιμά φέτος τον Μάρτιο το εμβληματικό Air Max δίνοντας νέα διάσταση στη σειρά. Άλλωστε το ίδιο το project έχει βασιστεί στα ονόματα των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από αυτήν την ενέργεια: Hiroshi, Tinker, Mark. Όπως λέει και ο ίδιος ο Fujiwara: “Η συλλογή HTM δείχνει ότι όταν ανεξάρτητα μυαλά συνεργάζονται μεταξύ τους, τα αποτελέσματα μπορούν να είναι αρκετά πρωτοποριακά. Καθένας μας είμαστε δραστήριοι στον τομέα μας. Ο Tinker δουλεύει τα δικά του project, ο Mark έχει την ευθύνη της διαχείρισης της εταιρείας και εγώ κάνω αυτό που μου αρέσει ως ελεύθερος επαγγελματίας. Όταν όμως βρισκόμαστε μαζί, μπορούμε να δημιουργήσουμε κάτι που συχνά έχει σημαντικό αντίκτυπο στον κόσμο.»

Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter

Αλλά τι είναι αυτό που ετοιμάζει ο ιδρυτής της fragment design για την Nike; Κρατήστε τον κωδικό LD Zero H. Ένα παπούτσι που συνδέει το παρελθόν με το παρόν με τρόπο ξεχωριστό έτσι όπως μόνο ο Fujiwara θα μπορούσε να το πετύχει.

Μέσα από μια αναδρομή στα παλιότερα μοντέλα της Nike ξεχώρισε το μοντέλο Nike Boston και συνδύασε την κλασική του σιλουέτα με τις καινοτομίες που είναι διαθέσιμες σήμερα στα μοντέλα της Nike. To αποτέλεσμα είναι αυτό που φαντάζεστε: το επάνω μέρος του Boston με τη βάση του Air Max 2014. Όμως το ίδιο το παπούτσι σαν αισθητική ξεπερνά την φαντασία! Νάιλον και σουέντ πατάνε στην τεχνολογία Nike Flywire και δημιουργούν ένα μοντέλο που σύγχρονο και μαζί διαχρονικό!

Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter
Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter
Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter
Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter

Ακριβώς έτσι γιορτάζει η Nike τα 29 χρόνια από την κυκλοφορία του Air Max. Με ένα project που αποκαλύπτει ότι ένα παπούτσι μπορεί να γίνει ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης συνεχίζοντας να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά στις προσδοκίες των fan ανά τον κόσμο!

Το Nike Air Max LD Zero H θα είναι διαθέσιμο από τις 19 Μαρτίου στο nike.com, ενώ στις 26 Μαρτίου, την Air Max Day, θα είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένα σημεία πώλησης Nike Sportswear.

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ