Αυτό είναι το δημοφιλέστερο νυφικό του Pinterest

Αυτό είναι το δημοφιλέστερο νυφικό του Pinterest Facebook Twitter
0


To Pinterest θεωρείται η «Μέκκα» για όσε γυναίκες ετοιμάζονται για γάμο και ψάχνουν για έμπνευση, αναφέρει το Harper's Bazaar.  Ανάμεσα όμως στα χιλιάδες σχέδια που υπάρχουν διαθέσιμα για να δώσουν ιδέες, υπάρχει ένα συγκεκριμένο νυφικό που ξεχωρίζει καθώς σπάει κάθε ρεκόρ δημοφιλίας και έχει συγκεντρώσει πάνω από 2,5 εκατ. pins.

Αυτό το εντυπωσιακό νυφικό δεν φέρει την υπογραφή κάποιου διάσημου γαλλικού οίκου ή επώνυμου designer αλλά είναι δημιουργία του  αυστραλιανού brand Grace Loves Lace.

Το 2,0 φόρεμα Hollie είναι φτιαγμένο από απλικέ γαλλική δαντέλα,  μεταξωτό σιφόν και έχει αέρινο στιλ. Η τιμή που αναφέρεται στην ιστοσελίδα του οίκου είναι 1750 ευρώ και θεωρείται μια κλασική επιλογή για στιλ boho.

 

Η σχεδιάστρια Megan Ziems το είχε αρχικά δημιουργήσει για το γάμο της αδελφής της, αλλά με το που το έκανε διαθέσιμο μεταξύ των άλλων νυφικών, αμέσως ξεπούλησε. Προφανώς και δεν έχει πουλήσει 2,5 εκατ. νυφικά, αλλά περίπου 2000. Και επίσης είναι βέβαιο πως οι περισσότερες από αυτές τις γυναίκες που το λάτρεψαν στο Pinterest,  έχουν βρεθεί με τις φωτογραφίες του νυφικού στο ατελιέ που ράβουν το δικό τους φόρεμα ή σε κάποιο κατάστημα ψάχνοντας ίσως για κάτι που να το μοιάζει.

Αυτό είναι το δημοφιλέστερο νυφικό του Pinterest Facebook Twitter
Αυτό είναι το δημοφιλέστερο νυφικό του Pinterest Facebook Twitter
Αυτό είναι το δημοφιλέστερο νυφικό του Pinterest Facebook Twitter
Αυτό είναι το δημοφιλέστερο νυφικό του Pinterest Facebook Twitter
Αυτό είναι το δημοφιλέστερο νυφικό του Pinterest Facebook Twitter
Αυτό είναι το δημοφιλέστερο νυφικό του Pinterest Facebook Twitter
Αυτό είναι το δημοφιλέστερο νυφικό του Pinterest Facebook Twitter
Αυτό είναι το δημοφιλέστερο νυφικό του Pinterest Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κλασική couture vs θέατρο γκραν γκινιόλ

Μόδα & Στυλ / Τελικά, οι μεγάλοι σχεδιαστές δημιουργούν μόδα ή θεατρικά κοστούμια εκτός εποχής;

Τα shows υψηλής ραπτικής, το πεδίο του ανέφικτου στη μόδα, ανύψωσαν για λίγο όλους εμάς σε ένα όνειρο, ενώ ξεσήκωσαν σε αγορές άνω των τεσσάρων μηδενικών τους 4.000 περίπου πελάτες της couture στον κόσμο, μαζί με έντονες συζητήσεις για τη στόφα του «couturier». Τον θέλουμε grandmaster της βελόνας ή Χουντίνι οπερετικών θεαμάτων;
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Μόδα & Στυλ / Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Τα αντρικά shows για τον χειμώνα του 2025 επιβεβαίωσαν τη στροφή στο κομψό  tailoring, αλλά και μια (αντιφατική) αναβάθμιση του καθημερινού ντυσίματος, ταρακουνώντας κάθε  βεβαιότητα και σύμβαση για την γκαρνταρόμπα ενός άνδρα. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μόδα και μπίζνες στην τελετή ορκωμοσίας του Τραμπ

Μόδα & Στυλ / Μόδα και μπίζνες στην τελετή ορκωμοσίας του Τραμπ

Η εποχή της πρώτης προεδρίας του Τραμπ, όταν η Μελάνια είχε μαλλιά με μπούκλες και απαστράπτουσες ανταύγειες στο χρώμα του μελιού, ανήκει στο παρελθόν. Η δεύτερη ορκωμοσία του Τραμπ ήταν (κυρίως) μια επίδειξη αυστηρά συγκρατημένης επισημότητας.
THE LIFO TEAM
Jonathan Anderson: Ο χαϊδεμένος της Anna Wintour αναλαμβάνει τον Dior;

Μόδα & Στυλ / Jonathan Anderson: Ο χαϊδεμένος της Anna Wintour αναλαμβάνει τον Dior;

Ορμητικός και αλαζονικός, με μια εντελώς προσωπική ταυτότητα που έχει ορίσει τα τελευταία χρόνια το gender-fluid στυλ, ο Βορειοϊρλανδός σχεδιαστής υπόσχεται μια νέα εποχή στον κορυφαίο οίκο μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ