O Pharrell Williams γίνεται συνιδιοκτήτης εταιρείας denim

O Pharrell Williams γίνεται συνιδιοκτήτης εταιρείας denim Facebook Twitter
0
O Pharrell Williams γίνεται συνιδιοκτήτης εταιρείας denim Facebook Twitter

Πριν από λίγες μέρες ανακοινώθηκε επίσημα η συνεργασία της G-Star RAW και του Pharrell Williams σύμφωνα, με την οποία ο δημοφιλής καλλιτέχνης γίνεται συνιδιοκτήτης του denim brand και εμπλέκεται στα διάφορα δημιουργικά επίπεδα της εταιρείας, από τις συλλογές, στη διαφήμιση και στην επιχειρηματική στρατηγική.

Η συνεταιρική σχέση είναι το αποτέλεσμα των δύο χρόνων συνεργασίας της G-Star με την εταιρεία του Pharrell, Bionic Yarn για το project της RAW for the Oceans κατά τη διάρκεια της οποίας έγιναν αντιληπτές οι κοινές τους απόψεις σε θέματα που αφορούν τον σχεδιασμό, το ήθος και τη δημιουργικότητα.

Η καινοτομία και η αισθητική όσον αφορά το ακατέργαστο, το αγνό και το πρωτοπόρο αποτελούν κοινές επιδιώξεις της εταιρίας και του καλλιτέχνη. Σύμφωνα με τον Pharrell «Η G-Star είναι μια ανεξάρτητη στο πνεύμα και προοδευτική εταιρεία. Πιστεύω ότι θα είναι η καθοριστική μάρκα denim του 21ου αιώνα. Ανυπομονώ να γίνω μέρος αυτής της αποστολής και να συν-δημιουργώ το μέλλον της G-Star.»

H G-Star έχει υψηλές προσδοκίες από την συνεργασία της με τον μουσικό ενώ η Thecla Schaeffer, CMO της εταιρίας δήλωσε: «Δουλεύοντας με τον Pharrell ελπίζουμε να συνεχίσουμε να καινοτομούμε, επιτρέποντας στο Pharrell να επεκτείνει τα όρια ακόμα περισσότερο σε όλα τα επίπεδα της δουλειάς μας, από τη δημιουργία νέων ιδεών για τα προϊόντα και νέων οραμάτων για τη βιωσιμότητα, μέχρι τη δημιουργία νέων εμπειριών για το brand. Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε Pharrell στην αποστολή της G-Star, προκειμένου να επαναπροσδιορίσουμε το μέλλον του denim μαζί».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ