Η χρονιά του μονολόγου
Επτά παραστάσεις για έναν ερμηνευτή φέτος. Όπως είπε και ο Γιώργος Λούκος στην ανακοίνωση του φετινού προγράμματος: «Φέτος είναι η χρονιά των μονολόγων γιατί, εκτός από το ότι είναι μόδα, κοστίζουν και λιγότερο».
Βρομιά,
του Ρόμπερτ Σνάιντερ
Σε δυο σπαστές ημερομηνίες, 09- 11/06 και 15-16/06, ανεβαίνει αυτός ο μονόλογος του Ρόμπερτ Σνάιντερ με πρωταγωνιστή τον Γιάννο Περλέγκα και θέμα τη μετανάστευση. Η σκηνοθεσία είναι του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου. Η παράσταση θα γίνει στην Πειραιώς 260, στον Χώρο Η. Έναρξη προπώλησης: 19/05.
Νάρκισσος,
της Έλενας Πέγκα
Ένα καινούργιος μονόλογος, εμπνευσμένος από τον μύθο του Νάρκισσου θα ανέβει από τις 20 έως τις 22 Ιουνίου στον Χώρο Ε, στην Πειραιώς 260. Ο ηθοποιός-εικαστικός Άγγελος Παπαδημητρίου, σε έναν μονόλογο για το μεγάλο ζήτημα της εποχής μας, τον ναρκισσισμό, σε κείμενο και σκηνοθεσία της Έλενας Πέγκα. Έναρξη προπώλησης: 30/05.
Δαίμονας,
της Μαρίας Ευσταθιάδη
Η Μαρία Ευσταθιάδη με το κείμενό της φέρνει τη Ρούλα Πατεράκη ξανά στη σκηνή. Η Πατεράκη σκηνοθετεί τον εαυτό της σε μια παραλλαγή της ιστορίας των Δαιμόνων του Ντοστογιέφσκι. Η Ματριόσκα δεν αυτοκτονεί μετά τον βιασμό της από τον Σταβρόγκιν. Αντίθετα, είναι ερωτευμένη μαζί του μέχρι που εκείνος αυτοκτονεί και την αφήνει μόνη. Το έργο θα ανέβει στο Από Μηχανής Θέατρο από τις 23 έως τις 27 ιουνίου. Έναρξη προπώλησης: 02/06.
Μέλπω Αξιώτη - Η μεταμόρφωση της χρυσαλλίδας,
του Νίκου Χατζόπουλου και της Σοφίας Σεϊρλή
Σε μια πρωτοπόρο του μοντερνισμού και του φεμινισμού της δεκαετίας του ‘30 αποτίνουν φόρο τιμής ο Νίκος Χατζόπουλος και η Σοφία Σεϊρλή, η οποία ερμηνεύει επί σκηνής ψήγματα από τη ζωή και το έργο της ποιήτριας. Ο μονόλογος ανεβαίνει στον Χώρο Ε της Πειραιώς 260. Έναρξη προπώλησης: 13/06.
Το παρτάλι,
του Θεόδωρου Γρηγοριάδη
Πρώτη ύλη γι’ αυτόν το μονόλογο που ανεβαίνει από τις 8 έως τις 10 Ιουλίου στον Χωρο Ε της Πειραιώς 260 είναι το μυθιστόρημα Το παρτάλι του Θεόδωρου Γρηγοριάδη. Πρόκειται ουσιαστικά για τον μονόλογο μιας τραβεστί που θα ερμηνεύσει ο ταλαντούχος Χρήστος Στέργιογλου, ενώ τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο ψυχίατρος Στέλιος Κρασανάκης (τελευταία του δουλειά ήταν ο μονόλογος της Καμίλ Κλοντέλ με τη Λυδία Φωτοπούλου). Έναρξη προπώλησης: 17/06.
Κλυταιμνήστρα - Χώρος Ε
της Άντζελας Μπρούσκου
Η Φιλαρέτη Κομνηνού και η Άντζελα Μπρούσκου συνεργάζονται για να δημιουργήσουν μια αφήγηση βασισμένες στον ρόλο της Κλυταιμνήστρας όπως αυτή σκιαγραφείται από το έργο της Christine Bruckner. Nα σημειώσουμε πως ο μονόλογος (που θα παρουσιαστεί στον Χώρο Ε της Πειραιώς 260, 13-15/07) θα συνοδεύεται από οπτικο-ακουστικό σύνολο (με τον μακρόσυρτο τίτλο Μinimaximum- Improvision+natryx), συνδυάζοντας ήχους, θορύβους, μελωδίες και video images. Έναρξη προπώλησης: 22/06.
Όνειρο στο κύμα,
του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη
Εκατό χρόνια μετά τον θάνατο του Παπαδιαμάντη, ο Θανάσης Σαράντος σκηνοθετεί τον εαυτό του μέσα σε μια δραματοποιημένη αφήγηση με τη συνδρομή κινηματογραφικής εικόνας και συνοδεία ζωντανής μουσικής (ένα πιάνο και επτά έγχορδα). Στον Χώρο Ε της Πειραιώς 260, από τις 18 έως τις 20 Ιουλίου. Έναρξη προπώλησης: 27/06.
Δ.Τ.
Μαύρος καθρέφτης
Ο Αμερικανός εικαστικός Doug Aitken παρουσιάζει μια βίντεο-περφόρμανς με τη συμμετοχή της Κλοέ Σεβινί και των No Age και μεταμορφώνει ένα καράβι στον Πειραιά σε γκαλερί και τον χώρο του ΔΕΣΤΕ στην Ύδρα σε έναν τεράστιο μαύρο καθρέφτη. Από τη Μαρίνα Φωκίδη.
ΕΠΙΣΤΡEΦΕΙ ΣΤΗΝ YΔΡΑ η Κλοέ Σεβινί μετά την πρώτη φορά που την επισκέφτηκε, χάρη στα projects του Δημήτρη Αντωνίτση. Στη Ελλάδα θα είναι και o Doug Aitken, έργο του οποίου πρωτοείδαμε στην Αθήνα, στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, στο πλαίσιο της έκθεσης «Her(his)tory» το 2007. Αυτήν φορά με μια «υπερπαραγωγή» με το καινούργιο έργο «Black Mirror», που αναφέρεται σε μια νομαδική τάξη ατόμων που ζουν τη ζωή τους ανάμεσα σε μηνύματα και ηλεκτρονική επικοινωνία, σε άτομα που δεν σταματούν ποτέ για να πάρουν ανάσα, που διανύουν μεγάλες αποστάσεις προκειμένου να καταναλώσουν στα γρήγορα μια μόνο στιγμή και μετά να πάνε στην επόμενη.
Η πρωταγωνίστρια, η Κλοέ Σεβινί, ζει μέσα στον αβίαστο χώρο και χρόνο του «Μαύρου Καθρέφτη» («Black Mirror»), όπου οι άνθρωποι έχουν μάθει να υπάρχουν ως σκιές, περιφέρεται ανάμεσα σε άτομα που προσπερνάει κανείς συχνά αλλά δεν αναγνωρίζει, στα αεροδρόμια ή στα φουαγιέ των ξενοδοχείων, άτομα που συνθέτουν τη μοντέρνα ζωή, «η οποία εξελίσσεται με υπερβολική ταχύτητα, σαν ένα ποταμό που τρέχει πάνω σε έναν αυτοκινητόδρομο», όπως χαρακτηριστικά ανα- φέρεται στο Δελτίο Τύπου. Το «Black Mirror» θα παρουσιασθεί σε πολλαπλές μορφές: ως μια ειδική εγκατάσταση βίντεο πολλών καναλιών στον χώρο του Ιδρύματος ΔΕΣΤΕ, στην Ύδρα, και ως ζωντανό θέατρο σε ένα ειδικά κατασκευασμένο πλεούμενο στην Αθήνα, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.
Ενδιαφέρον έχει να δει κανείς πώς το παλιό σφαγείο στην ήσυχη πλευρά της Ύδρας, όπου ο χρόνος μοιάζει να μην κυλά, θα μετατραπεί σε μια δίνη, ένα σύγχρονο καλειδοσκόπιο το οποίο, πέρα από τις αντανακλάσεις των θεατών και του περίγυρου, θα παρουσιάζει το έργο. Μια συμποσιακή σχέση ανάμεσα στο μέσα και το έξω, που εάν πετύχει, μάλλον θα δημιουργήσει αναπάντεχους συνειρμούς και εκπλήξεις.
Στην παράσταση στην Ύδρα, στην οποία, ανάμεσα σε άλλους, εννοείται πως θα παίζει και Κλοέ Σεβινί, θα παρουσιαστούν άνδρες και γυναίκες strippers, ενώ οι No Age θα παίξουν ζωντανά μαζί με Έλληνες περκασιονίστες.
Doug Aitken, «Black Mirror», 16-17/06, λιμάνι Πειραιά & 19-20/06, Ίδρυμα ΔΕΣΤΕ, Ύδρα
Η αποδόμηση της πραγματικότητας
O σημαντικός Ολλανδός video artist Aernout Mik, δουλεύοντας σαν κανονικός κινηματογραφικός σκηνοθέτης, καταγράφει μια ζοφερή πραγματικότητα, κάνοντας κι ένα πολιτικό σχόλιο για τη διαχείριση του φόβου από την εξουσία. Από τη Μαρίνα Φωκίδη.
Ο AERNOUT MIK δουλεύει με ηθοποιούς και ομάδες ανθρώπων με παρόμοιο τρόπο με αυτόν του σκηνοθέτη. Αποζητώντας τη δραματοποίηση της καθημερινότητας, δίνει οδηγίες στους ηθοποιούς του προκείμενου να εκτελέσουν μια σειρά αυθαίρετων πράξεων, οι οποίες, βέβαια, ανήκουν σε ένα συγκεκριμένο σενάριο, που είναι προμελετημένο. Πρόκειται για μια αναπαράσταση αποδόμησης της πραγματικότητας περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Τα έργα που ανήκουν στη συλλογή του Δημήτρη Δασκαλόπουλου (συνεχίζοντας μια εξαιρετική παράδοση που ξεκίνησε πέρσι με το έργο του Christoph Buchel) είναι τα εξής:
«Pulverous» (2003)
Το «Pulverous» εξερευνά τα άκρα μιας νωχελικής και επιδέξιας καταστροφής. Εδώ οι εξολοθρευτές αναποδογυρίζουν ράφια, σπάνε πακέτα με ξηρά προϊόντα, αραδιάζοντας το περιεχόμενό τους στο πάτωμα. Όλα μοιάζουν με μια διαδικασία απογραφής αποθήκης που έχει κυριολεκτικά βγει εκτός ελέγχου. Ακολουθώντας τις κινήσεις της κάμερας, παρατηρούμε άτομα καθισμένα με απλωμένα τα πόδια τους, σαν παιδιά στην άμμο, να καταστρέφουν επιμελώς συσκευασμένα τρόφιμα. Πρόκειται για ένα είδος παιχνιδιού χωρίς διασκέδαση. Αγνοώντας τα ηθικά κηρύγματα περί σπατάλης κι επικεντρωμένοι στην κακομεταχείριση των τροφίμων, οι συντελεστές της παράστασης αποδόμησης παρασύρονται από την εκτόνωση ενέργειας ως αυτοσκοπό. Σε αυτά τα τρία σενάρια αποκτούν έναν διχοτομικό λόγο ύπαρξης: «αράζουν» και «σκίζουν», καταστρέφουν απλώς για να καταστρέψουν.
«Mock-Up» (2007)
Η εγκατάσταση «Mock-Up», στηριγμένη σε προβολή τεσσάρων καναλιών βίντεο, αποτελεί ένα έργο φαντασίας το οποίο γυρίστηκε σε ένα ακατοίκητο ολλανδικό «χωριό», το Marnehuizen, μια από τις μεγαλύτερες περιοχές διενέργειας στρατιωτικών γυμνασίων στην Ευρώπη.
Σε ένα «κέντρο κράτησης», το οποίο κατασκευάστηκε ειδικά για την περίσταση μέσα στο κτιριακό συγκρότημα, λαμβάνει χώρα η εκπαίδευση για την εκκένωση του κτιρίου στην περίπτωση πυρκαγιάς. Εκτός από τους κρατούμενους και τους φύλακες, είναι παρούσες η Πυροσβεστική, η Αστυνομία και διάφορες ιατρικές ομάδες.
Στην ταινία παίζουν πολλοί νέοι, οι οποίοι συμμετέχουν στην «άσκηση». Μέσω της αλληλεπίδρασης ενηλίκων και νέων, οι ηθοποιοί αρχίζουν να αμφισβητούν τους άγραφους κανόνες και τις συμβάσεις που διέπουν την κατάσταση. Επηρεάζουν την εξέλιξη των πραγμάτων με ακραίες συμπεριφορές και παράλογες πράξεις, προκαλώντας τον υπερ-κορεσμό του έργου με πράξεις άσκοπες και με απελευθερωτικούς αυτοσχεδιασμούς, σαν να επρόκειτο για έναν χώρο στον οποίον υπάρχει η πεποίθηση, αν όχι η βεβαιότητα, ότι το «άλλο», το διαφορετικό, είναι δυνατόν να γίνει πραγματικότητα.
Το έργο εντρυφά με έναν μοναδικό τρόπο στην κατάσταση του φόβου, ο οποίος κατατρύχει τον σημερινό κόσμο και προκύπτει από διάφορες απειλές, άλλες πραγματικές, άλλες φανταστικές. Με τον τρόπο αυτό ο Aernout προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή μας και να στείλει το μήνυμα ότι η κατάσταση αυτή αξιοποιείται πρόθυμα στον πολιτικό λόγο ο οποίος, στο όνομα της ασφάλειας, διαιωνίζει τον ίδιο ακριβώς φόβο κατά του οποίου ισχυρίζεται ότι αγωνίζεται.
Aernout Mik, «Pulverous» / «Mock- Up», 01/06-20/07, Πειραιώς 260 (Χώρος Α), είσοδος ελεύθερη
Πακέτα εισιτηρίων
Για να παρακολουθήσετε τις αγαπημένες σας παραστάσεις με σημαντική έκπτωση.
Πακέτα Μουσικής
Μουσική 1 - Αφιέρωμα στον Ι. Ξενάκη (20% Έκπτωση)
3 Ιουνίου Arditti Quartet, Στέφανος Θωμόπουλος ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Η)
6 Ιουνίου London Sinfonietta ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Η)
8 Ιουνίου Ergon Ensemble ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Η)
Μουσική 2 - Ορχήστρες στο Ηρώδειο (20% Έκπτωση)
12 Ιουνίου ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΘΕΣΣΑ- ΛΟΝΙΚΗΣ - Αλέξανδρος Μυράτ/Cyprien Katsaris Αφιέρωμα Φ. Λιστ, Ηρώδειο
24-Ιουνίου Ορχήστρα των Χρωμάτων Μόνογραμμα, Γ. Κουρουπός ΗΡΩΔΕΙΟ
26 Ιουνίου ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΚΑΛΑΣ ΤΟΥ ΜΙΛΑΝΟΥ - Σεμιόν Μπιτσκόφ Αφιέρωμα στον Γκούσταβ Μάλερ ΗΡΩΔΕΙΟ
Μουσική 3 - Αφιέρωμα στον Μάλερ + 1 (20% Έκπτωση)
26 Ιουνίου ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΚΑΛΑΣ ΤΟΥ ΜΙΛΑΝΟΥ - Σεμιόν Μπιτσκόφ Αφιέρωμα στον Γκούσταβ Μάλερ ΗΡΩΔΕΙΟ
13 Ιουλίου ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΜΠΟΛΣΟΪ – ΒΑΣΙΛΙ ΣΙΝΑΪΣΚΙ. Έργα Ραχμάνινοφ, Ντβόρζακ ΗΡΩΔΕΙΟ
15 Ιουλίου ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΑΘΗΝΩΝ – ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ. Αφιέρωμα στον Γκούσταβ Μάλερ ΗΡΩΔΕΙΟ
Μουσική 4 – Όπερα (20% Έκπτωση)
4 Ιουλίου LE CERCLE DE L’ HARMONIE - ΖΕΡΕΜΙ ΡΟΡΕΡ ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ ΜΟΤΣΑΡΤ, Ιδομενέας, βασιλιάς της Κρήτης ΜΕΓΑΡΟ (ΛΑΜΠΡΑΚΗ)
6 Ιουλίου LATINITAS NOSTRA, ΚΛΑΟΥΝΤΙΟ ΜΟΝΤΕΒΕΡΝΤΙ, Η στέψη της Ποππαίας ΣΤΕΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ & ΤΕΧΝΩΝ
12 &14 Ιουλίου ΟΠΕΡΑ ΜΠΟΛΣΟΪ. ΠΙΟΤΡ ΙΛΙΤΣ ΤΣΑΪΚΟΦΣΚΙ, Ευγένιος Ονιέγκιν ΜΕΓΑΡΟ (ΤΡΙΑΝΤΗ)
Πακέτα Χορού
Χορός 1 - Ελληνικός Χορός (20% Έκπτωση)
11-12 Ιουνίου ΒΡΑΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΟΡΟΥ Ελπίδα Ορφανίδου - Παπαγάλοι στο βυθό (21.00) / trio 7d9 - Rush (22.00) ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Ε)
15-16 Ιουνίου ΚΟΛΕΚΤΙΒΑ ΧΟΡΟΥ Lemurius, Υπερπαραγωγή ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Ε)
25-26 Ιουνίου ΟΜΑΔΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ Πέρσας Σταματοπούλου, Κοίτα με ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Ε)
29-30 Ιουνίου THE PLANT COLLECTIVE Double Take ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Ε)
Χορός 2 - Χορός του Φεστιβάλ Αθηνών (25% Έκπτωση)
17-19 Ιουνίου ZEYNEP TANBAY DANS PROJESI, Araz ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Η)
18 Ιουνίου «Nijinsky: Είμαι ένας κλόουν του Θεού...» Σκηνοθεσία: Σταύρος Τσακίρης ΗΡΩΔΕΙΟ
22-23 Ιουνίου ΜΑΓΚΥ ΜΑΡΕΝ, 1May B ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Δ)
27-29 Ιουνίου ΜΑΓΚΥ ΜΑΡΕΝ, 2Salves ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Δ)
3-5 Ιουλίου ΤΗΕ FORSYTHE COMPANY Yes we can’t ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Δ)
19-20 Ιουλίου SYLVIE GUILLEM Χορογραφίες Φόρσαϊθ, Εκ, Κύλιαν ΗΡΩΔΕΙΟ
Χορός 3 (20% Έκπτωση)
11-12 Ιουνίου ΒΡΑΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΟΡΟΥ Ελπίδα Ορφανίδου - Παπαγάλοι στο βυθό (21.00) / trio 7d9 -Rush (22.00) ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Ε)
15-16 Ιουνίου ΚΟΛΕΚΤΙΒΑ ΧΟΡΟΥ Lemurius Υπερπαραγωγή ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Ε)
27-29 Ιουνίου ΜΑΓΚΥ ΜΑΡΕΝ 2 Salves ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Δ)
Χορός 4 (20% Έκπτωση)
17-19 Ιουνίου ZEYNEP TANBAY DANS PROJESI, Araz ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Η)
22-23 Ιουνίου ΜΑΓΚΥ ΜΑΡΕΝ, 1May B ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Δ)
25-26 Ιουνίου ΟΜΑΔΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ Πέρσας Σταματοπούλου, Κοίτα με ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Ε)
29-30 Ιουνίου THE PLANT COLLECTIVE Double Take ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Ε)
Πακέτα Θεάτρου
Θέατρο 1 (20% Έκπτωση)
Αρχές Ιουνίου BERLINER ENSEMBLE – ROBERT WILSON
13-17 Ιουνίου ΘΩΜΑΣ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ, Μέδουσα ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Δ)
18 Ιουνίου «Nijinsky: Είμαι μια μαριονέτα του Θεού...» Σκηνοθεσία: Σταύρος Τσακίρης ΗΡΩΔΕΙΟ
22-25 Ιουνίου Socìetas Raffaello Sanzio, ΡΟΜΕΟ ΚΑΣΤΕΛΛΟΥΤΣΙ, Περί της εννοίας του προσώπου του Υιού του Θεού ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (H)
Θέατρο 2 (20% Έκπτωση)
10-12 & 15-19 Ιουνίου ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ Αριάν Μουσκίν, «Οι ναυαγοί της τρελής ελπίδας»
28 Ιουνίου - 01 Ιουλίου ΚΡΙΣΤΟΦ ΒΑΡΛΙΚΟΦΣΚΙ, «(A)pollonia» ΣΤΕΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ & ΤΕΧΝΩΝ
5 Ιουλίου Θρόνος Ατρειδών, Σκηνοθεσία: Αρης Ρέτσος, ΗΡΩΔΕΙΟ
9-10 Ιουλίου ΟΥΑΖΝΤΙ ΜΟΥΑΟΥΑΝΤ «Γυναίκες», Τραχίνιες, Ηλέκτρα, Αντιγόνη ΗΡΩΔΕΙΟ
Θέατρο 3 - Ελληνικό Θέατρο (20% Έκπτωση)
3-5 Ιουλίου Νίκος Χατζόπουλος – Σοφία Σεϊρλή, «Μέλπω Αξιώτη - Η μεταμόρφωση της χρυσαλλίδας» ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Ε)
5 Ιουλίου «Θρόνος Ατρειδών», Σκηνοθεσία: Αρης Ρέτσος, ΗΡΩΔΕΙΟ
8-10 Ιουλίου Στέλιος Κρασανάκης - Χρήστος Στέργιογλου «Το παρτάλι» ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Ε)
13-15 Ιουλίου Άντζελα Μπρούσκου - Φιλαρέτη Κομνηνού, «Κλυταιμνήστρα - Χώρος Ε’» ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Ε)
Πακέτα με συνδυασμούς
Πακέτο με Θέατρο-Χορό (20% Έκπτωση)
22-25 Ιουνίου Θέατρο Socìetas Raffaello Sanzio ΡΟΜΕΟ ΚΑΣΤΕΛΛΟΥΤΣΙ «Περί της εννοίας του προσώπου του Υιού του Θεού» ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (H)
27-29 Ιουνίου Χορός ΜΑΓΚΥ ΜΑΡΕΝ Salves ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Δ)
3-5 Ιουλίου Χορός ΤΗΕ FORSYTHE COMPANY Yes we can’t ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Δ)
7-9 Ιουλίου Θέατρο KOLYADA THEATER Νικολάι Κολυάντα ΟΥΙΛΛΙΑΜ ΣΑΙΞΠΗΡ, «‘Αμλετ» ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Η)
Πακέτο με Θέατρο-Χορό- Μουσική (20% Έκπτωση)
9-10 Ιουλίου Θέατρο ΟΥΑΖΝΤΙ ΜΟΥΑΟΥΑΝΤ «Γυναίκες», Τραχίνιες, Ηλέκτρα, Αντιγόνη ΗΡΩΔΕΙΟ
12 &14 Ιουλίου Όπερα ΜΠΟΛΣΟΪ, ΠΙΟΤΡ ΙΛΙΤΣ ΤΣΑΪΚΟΦΣΚΙ, Ευγένιος Ονιέγκιν Μέγαρο (ΤΡΙΑΝΤΗ)
19-20 Ιουλίου Χορός SYLVIE GUILLEM, Χορογραφίες Φόρσαϊθ, Εκ, Κύλιαν ΗΡΩΔΕΙΟ
Πακέτο - Νέοι Έλληνες Καλλιτέχνες (20% Έκπτωση)
6 Ιουλίου Όπερα LATINITAS NOSTRA - Μ. Χρυσικόπουλος ΚΛΑΟΥΝΤΙΟ ΜΟΝΤΕΒΕΡΝΤΙ, Η στέψη της Ποππαίας ΣΤΕΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ & ΤΕΧΝΩΝ
11-13 Ιουλίου Θέατρο VASISTAS – Αργυρώ Χιώτη, Spectacle ΕΜΣΤ
14-17 Ιουλίου Θέατρο PEQUOD «Υπόθεση Εργασίας» ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Δ)
18-20 Ιουλίου Θέατρο, «Όνειρο στο κύμα», σκηνοθεσία: Θανάσης Σαράντος ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 (Ε)
σχόλια