Γυμνά σώματα και μέλη φωτογραφημένα σαν Χίμαιρες

Γυμνά σώματα και μέλη φωτογραφημένα σαν Χίμαιρες Facebook Twitter
White Line/ © William Farges
0

 

Από τότε που ήταν 16 και αγόρασε την πρώτη φωτογραφική μηχανή του Rolleiflex, η τέχνη της φωτογραφίας ήταν κάτι που συνόδευε όλη τη ζωή του William Farges. Γεννημένος το 1991 στη Γαλλία πήγε στην Τουλούζη για να μελετήσει την τεχνική της λήψης και εκτύπωσης στην Ecole de Photographie et de Game Design.

Μετά την αποφοίτησή του, πήγε για δύο μήνες στο Ουλάν Μπατόρ της Μογγολίας, μια εμπειρία που τον χαρακτήρισε δημιουργικά, δίνοντάς του την ευκαιρία να ερμηνεύσει την τέχνη μέσα από ένα άλλο πρίσμα και κάνοντάς τον να βρει το δρόμο που θα αποτύπωνε το σώμα και τη ψυχή μέσα από την εικόνα.

Ο William Farges αφιέρωσε ολόκληρη τη ζωή του στην τέχνη, ακολουθώντας τα χνάρια των μεγάλων δασκάλων John Colpans και Klaus Kampert. Το έργο του είναι πλούσιο σε επιρροές από τα καλλιτεχνικά κινήματα της Αναγέννησης μέχρι τον σουρεαλισμό. Τα χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει τις φωτογραφίες του και κυριαρχεί στο στιλ είναι η απεικόνιση του γυμνού σώματος.

 

Δύο από τα πιο χαρακτηριστικά πρότζεκτς αυτού του καλλιτέχνη είναι οι "Χίμαιρες" και το "White Line" τα οποία απέσπασαν το βραβείο Canson Art School το 2014 και στη συνέχεια εκτέθηκαν στο European Festival of Nude Photography.

 

www.williamfarges.com

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ