Παροδικό φαινόμενο της εποχής, σύμπτωμα της οικονομικής κρίσης ή μια συναισθηματική κίνηση στήριξης των συνανθρώπων μας που αντιμετωπίζουν τα ίδια οικονομικά προβλήματα μ' εμάς; Όπως και όπου κι αν αποδώσουμε αυτήν τη σαφή στροφή των Ελλήνων προς τα αυθεντικά, ελληνικά προϊόντα, ένα είναι σίγουρο, πως αδικούμε την προσπάθεια, το ταλέντο, την επιμονή, την αγάπη, το πάθος, το μεράκι και, σε τελική ανάλυση, την ίδια την αξία και την ποιότητα των ελληνικών προϊόντων.
Η εγχώρια και η διεθνής επιτυχία των Ελλήνων επιχειρηματιών που αποφάσισαν να ρισκάρουν ποντάροντας στην ποιότητα και τη δημιουργική εφευρετικότητα μόνο να συγκινεί και να εμπνέει μπορεί. Στο πνεύμα λοιπόν αυτό, η LifO συνεχίζει με ένα ακόμα αφιέρωμα να προβάλλει και να γράφει για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τους Έλληνες επιχειρηματίες που δεν εγκαταλείπουν τη χώρα τους, αλλά συνεχίζουν να παλεύουν για την επιβίωσή τους, αποτελώντας παράδειγμα και οδηγό για όλους τους υπόλοιπους.
ΚΟΡΡΕΣ / ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια η εταιρεία ΚΟΡΡΕΣ αντιπροσωπεύει μία από τις πιο οργανωμένες εκδοχές ελληνικής εταιρείας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Μπολιάζοντας το ταλέντο, το πάθος, το ένστικτο και την εμπειρία με την εξωστρέφεια, τα υψηλά επαγγελματικά στάνταρ και την εμπιστοσύνη στους μικροκαλλιεργητές, η εταιρεία ΚΟΡΡΕΣ έχει καταφέρει να δημιουργήσει μερικές από τις καλύτερες σειρές προϊόντων στο μακιγιάζ, στα σαμπουάν και στις κρέμες περιποίησης. Μάλιστα, φέτος, και με αφορμή την ωραιότερη εποχή του χρόνου, το ελληνικό καλοκαίρι, η KOΡΡΕΣ επανέρχεται με μία ομώνυμη σειρά αντηλιακών προϊόντων νέας γενιάς. Οι δύο αντηλιακές/antispot/αντιρυτιδικές κρέμες προσώπου SPF30 και SPF50, που βασίζονται στην αξιοποίηση 100% φυτικών βλαστοκυττάρων από ένα σπάνιο είδος κόκκινου σταφυλιού, καλύπτουν όλο το φάσμα της καθημερινής περιποίησης του δέρματος, ενώ η αντηλιακή σειρά με βασικό συστατικό το βιολογικό, βρώσιμο γιαούρτι (η ενσωμάτωση του πραγματικού γιαουρτιού σε καλλυντική φόρμουλα έχει καταγραφεί ως παγκόσμια καινοτομία της εταιρείας) αποτελεί μια φυσική πηγή λακτόζης και όλων των θρεπτικών συστατικών που είναι απαραίτητα στην επιδερμίδα, χαρίζοντας παράλληλα μια απαράμιλλη αίσθηση δροσιάς.
CITRUS
Το μανταρίνι Χίου ανήκει στο είδους Citrus deliciose tenore κι έχει αναγνωριστεί από τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ως «Προϊόν Γεωγραφικής Προέλευσης - ΠΓΕ». Η ιδιαιτερότητα και η μοναδικότητα του μανταρινιού της Χίου οφείλεται στα πλούσια και πολύτιμα συστατικά του, που το κάνουν ιδιαίτερα αρωματικό και γευστικό. Η Citrus, αναγνωρίζοντας αυτή την αξία και τη σχέση του τόπου με το προϊόν, έχει ξεκινήσει εδώ και πέντε περίπου χρόνια μία σειρά δυναμικών δράσεων μελέτης και διαμόρφωσης ενός μικρού μουσειακού χώρου για το «μανταρίνι της Χίου». Σήμερα, στο κτήμα της Citrus, που δεσπόζει στον κάμπο της Χίου, οι επισκέπτες έχουν μια μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τα εσπεριδοειδή του τόπου και ταυτόχρονα να μυηθούν στους σύγχρονους εναλλακτικούς τρόπους αξιοποίησης του μανταρινιού της Χίου σε νέες γεύσεις και ιδέες. Μάλιστα, η Citrus, θέλοντας να προβάλει την αξία και την ιδιαιτερότητα του χιώτικου μανταρινιού, έχει ξεκινήσει από τα καταστήματά της μια μεγάλη καμπάνια ενημέρωσης των καταναλωτών, προσφέροντας και προτείνοντας παράλληλα προϊόντα που παράγει η ίδια από χιώτικα μανταρίνια, όπως τα αμυγδαλωτά, τα γλυκά του κουταλιού, οι μαρμελάδες, τα λουκούμια κ.ά.
MASTIHA SHOP
Η Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου, με όπλο της αυτό το μοναδικό προϊόν που ευδοκιμεί στη νότια πλευρά του νησιού, τη μαστίχα, και με πολλή δουλειά κατάφερε να δημιουργήσει το δίκτυο καταστημάτων Mastiha Shop και να προωθήσει τη μαστίχα παγκοσμίως. Υπολογίζεται πως μέσω του εξελιγμένου δικτύου πωλήσεων το 60% της παραγωγής εξάγεται στις αγορές και των 5 ηπείρων. Η αυθεντική ελληνική τσίκλα ΕΛΜΑ είναι ένα από τα παλαιότερα προϊόντα των Mastiha Shop και από τους βασικούς λόγους της δημοφιλίας της μαστίχας. Πρωτοεμφανίστηκε το 1958 και από τότε έχει αποκτήσει πολλούς και φανατικούς φίλους. Αποτελεί τη φυσική συνέχεια της πρώτης τσίκλας που μασούσαν οι αρχαίοι λαοί της Ανατολικής Μεσογείου, ενώ στις μέρες μας κυκλοφορεί, εκτός από τις κλασικές και πάντα αγαπημένες γεύσεις, και σε 3 νέες: τριαντάφυλλο, δυόσμος και λεμόνι.
NOT JUST GREEK SALAD
Το ελληνικό παντοπωλείο not just greek salad στη Βαλαωρίτου, στο Κολωνάκι, συνεχίζει δυναμικά, με επιμονή και πολύ μεράκι, την εκστρατεία ενίσχυσης και ανάδειξης της ποιότητας και της μοναδικότητας των ελληνικών τροφίμων. Τακτικά διοργανώνει στον χώρο του βιωματικές γευσιγνωστικές δοκιμές για να φέρει σε επαφή τους Αθηναίους με προϊόντα απ' όλη την Ελλάδα. Το πρόγραμμά του για τις ημέρες του Πάσχα είναι αρκετά πυκνό. Πιο αναλυτικά: Tη Μ. Πέμπτη προσφέρεται τις ώρες 12:00-14:00 η παραδοσιακή αλάδωτη χορτόπιτα με ποντιακά φύλλα ΠΕΡΕΚ. Την Παρασκευή 10/5, 13:00-17:00, θα μαγειρευτούν φλωμάρια Λήμνου «Χρυσάφη» και την Τρίτη 14/5, τις ίδιες ώρες, ζυμαρικά από το «Χιώτικο Κελλάρι». Την Τετάρτη 15/5, μεταξύ 11:30 και 14:30, θα προσφέρονται παξιμαδάκια και κουλουράκια Αστυπάλαιας «Ηλιάνα», την Πέμπτη 16/5, μεταξύ 11:30 και 13:30, ελληνικός καφές «Νέκταρ», την Παρασκευή 17/5, 13:00-17:00, ακολουθεί μια ολοκληρωμένη γαστρονομική πρόταση από «Τα Μυλέλια», και το Σάββατο 18/5, 12:30-15:30, στο not just greek salad θα γευτείτε χοχλιούς Κρήτης «Escargot de Crete».
Βαλαωρίτου 17, Κολωνάκι, 213 0261989. www.notjustgreeksalad.com
ILIADA
Η Agrovim παράγει και προσφέρει εδώ και πολλά χρόνια προϊόντα υψηλής ποιότητας και ασυναγώνιστης γεύσης. Ένα από αυτά είναι και το Iliada ΠΟΠ Καλαμάτας, ένα έξτρα παρθένο ελαιόλαδο από κορωνέικη ποικιλία ελιάς με δυνατό πράσινο χρώμα και έντονη γεύση, που μάλιστα κατάφερε να ξεχωρίσει και να βραβευτεί στον 14ο Διαγωνισμό Έξτρα Παρθένου Ελαιόλαδου που διεξήχθη φέτος στο Λος Άντζελες. Εκεί, ανάμεσα σε 500 έξτρα παρθένα ελαιόλαδα, κατάφερε να αποσπάσει το χρυσό μετάλλιο, χάρη στην υψηλή ποιότητα και στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του.
ΞΙΔΙ ΤΟΠ
Το Ξίδι Τοπ έχει συνδεθεί εδώ και δεκαετίες με την ελληνική κουζίνα χάρη στο μοναδικό άρωμα και την εξαιρετική του γεύση, που κάνουν πραγματικά τη διαφορά στη μεσογειακή μας διατροφή. Το βραβευμένο Βαλσάμικο ΤΟΠ με 2 Αστέρια Ανώτατης Γεύσης στον ∆ιεθνή Οργανισμό International Taste & Quality Institute (iTQi) ήρθε να προσθέσει ένα ακόμα 100% ελληνικό προϊόν που συμπληρώνει την ποικιλία των ξιδιών ΤΟΠ. Το νέο Βαλσάμικο ΤΟΠ με θυμαρίσιο μέλι ισορροπεί αρμονικά ανάμεσα στην οξύτητα και τη γλυκύτητά του, συνδυάζoντας αρμονικά την εξαιρετική ποιότητα του αγαπημένου μας Βαλσάμικου με τη φίνα γεύση επιλεγμένου μελιού.
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΛΑΡΙΑ ΟΙΝΩΝ
Η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής κρασιών στην Ελλάδα, άξιος πρεσβευτής της ελληνικής οινοποιίας σε διεθνείς αγορές και με βραβεία σε διαγωνισμούς ανά τον κόσμο. Η νέα σειρά κρασιών της «Αλλοτινό» δίνει στον Έλληνα καταναλωτή ένα επώνυμο, ποιοτικό εμφιαλωμένο κρασί σε όλες τις γεύσεις, για όλα τα γούστα και σε προσιτή τιμή. Κυκλοφορεί σε 4 είδη: Λευκό, Ροζέ, Ερυθρό Ξηρό και Ερυθρό Ημίγλυκο, όλα οινοποιημένα από εκλεκτές ελληνικές ποικιλίες στη μεγαλύτερη Οινοποιία της Ελλάδας, στη Ριτσώνα Βοιωτίας, και εμφιαλωμένα στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Ελληνικά Κελλάρια Οίνων στο Μαρκόπουλο Αττικής.
MANIFESTO GREGO
Το Τσίπουρο Αποστολάκη, ένα από τα πιο αγαπημένα τσίπουρα των Ελλήνων, μας συστήνει φέτος το Manifesto Grego. Ένα ελληνικό ποτό που αποστάζεται φυσικά από στέμφυλα σταφυλιών, τα οποία επιλέγονται αυστηρά και μόνο από εκλεκτούς θεσσαλικούς αμπελώνες. Η πολλαπλή και παραδοσιακή του απόσταξη, η παλαίωσή του σε δρύινα βαρέλια και το επιλεγμένο χαρμάνι των διαφορετικών βαρελιών και ετών συνθέτουν ένα ποτό με πολύ απαλή γεύση και επίγευση. Μπορείς να το πιεις με μια φέτα λεμονιού/πορτοκαλιού ή χυμό, με πάγο ή ως βάση σε κοκτέιλ.
MASTIQUA
Η μαστίχα είναι ένα από τα ελάχιστα προϊόντα της ελληνικής γης που δεν παράγεται πουθενά αλλού στον κόσμο. Αυτή η παγκόσμια μοναδικότητα χαρακτηρίζει και το Mastiqua, το ανθρακούχο νερό με βάση το μαστιχόνερο, που είναι ικανό να σας χαρίζει καθημερινά ξεχωριστές και δροσερές στιγμές απόλαυσης. Συνεχίζοντας μια παράδοση αιώνων που έχει τις καταβολές της στους πολιτισμούς της Ανατολικής Μεσογείου, το Mastiqua εσωκλείει στο minimal και στυλάτο μπουκάλι του ένα πλήθος ευεργετικών ιδιοτήτων που εξηγούν γιατί βρίσκεται στα καλύτερα εστιατόρια, μπαρ και ξενοδοχεία.
ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΚΑΡΔΑΣΗ
Η εταιρεία Καρδάση κουβαλά μια ιστορία ενασχόλησης με τα προϊόντα του αμπελώνα που κρατά τρεις ολόκληρες γενιές. Οι εγκαταστάσεις της, που βρίσκονται στον Τύρναβο, περιστοιχίζονται από 125 στρέμματα και είναι ο τόπος όπου παράγεται η ποικιλία μοσχάτο Αμβούργου. Τα προϊόντα που παράγονται εκεί δεν είναι άλλα από το ούζο (με αποκλειστική συνταγή της οικογένειας από το 1918), το τσίπουρο και το μπράντι. Στην ποικιλία των τσίπουρων έχει έρθει να προστεθεί εδώ και λίγο καιρό το νέο Παλαιωμένο Τσίπουρο, ένα εκλεκτό απόσταγμα στεμφύλων, που ωρίμασε σε γαλλικά και αμερικανικά δρύινα βαρέλια που ξεχειλίζουν από αρώματα ώριμων φρούτων, βανίλιας, καραμέλας και σοκολάτας.
HELMI
Η Ηelmi έκανε την εμφάνισή της το 1990 και από τότε δεν έχει πάψει να ανανεώνεται και να εξελίσσεται. Εκπροσωπώντας την αυθεντική έννοια του urban culture, επιδιώκει να δηλώνει το δικαίωμα στη διαφορετικότητα. Σταθερή έμπνευσή της αποτελούν ο παλμός και η ζωντάνια της νέας, ανήσυχης γενιάς, καθώς και ο ρυθμός της σύγχρονης πόλης. Τα τελευταία δύο χρόνια τη συλλογή πλαισιώνουν τα χειροποίητα κοσμήματα της σχεδιάστριας Καρίν Αργυρίου. Helmi be different.
MAT FASHION
Το κοινό όραμα του Γιώργου και της Μαριάνθης Μονέδα ήταν να δημιουργήσουν μία 100% ελληνική εταιρεία που θα αγκαλιάζει και θα αναδεικνύει το γυναικείο σώμα. Είκοσι έξι χρόνια μετά τα έχουν καταφέρει απόλυτα, αφού η Mat Fashion δεν αποτελεί απλώς συνώνυμο της πρωτοπορίας αλλά έχει καταφέρει να καθιερωθεί στη συνείδηση των Ελληνίδων ως η μοναδική ελληνική εταιρεία που τα τελευταία χρόνια έβγαλε τη μόδα από το λαμπερό περιτύλιγμα της σόουμπιζ και την έκανε μέρος της καθημερινότητας, δίχως εκπτώσεις στο στυλ και στην ποιότητα. Η επίδρασή της, όμως, στον κόσμο της μόδας δεν σταμάτησε εκεί. Απαλλάσσοντας και απενοχοποιώντας τη σύγχρoνη γυναίκα από την επιτακτική ανάγκη της δίαιτας, το άγχος των μικρών νούμερων και τα πρότυπα των μοντέλων, δημιούργησε μια νέα και πιο προσιτή πραγματικότητα με το σύνθημα «Real size Real women». Πλέον, ούσα καθιερωμένη ως μία από τις πιο δημιουργικές δυνάμεις στον ελληνικό χώρο της μόδας, με περισσότερους από 500 διαφορετικούς κωδικούς ρούχων ανά σεζόν και 14 εταιρικά καταστήματα στην Ελλάδα, η Mat Fashion αποφάσισε να ξεπεράσει τα ελληνικά σύνορα και να συστήσει τα προϊόντα της σε 32 χώρες στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, επεκτείνοντας συνεχώς τον κύκλο των εξαγωγών της, που πια αντιπροσωπεύει το 50% της παραγωγής. Δεν υπάρχει, λοιπόν, καλύτερη διαφήμιση από ένα ελληνικό brand που ταξιδεύει στα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα σε Μόσχα, Ντουμπάι, Άμπου Ντάμπι και στις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις μόδας στο Βερολίνο, το Παρίσι, το Λονδίνο και το Άμστερνταμ.
shop.matfashion.com, facebook.com/matfashion, Instagram, Twitter @matfashion
BROKEQUEENS
Οι Ειρήνη Κυριακοπούλου και Ιωάννα Μανουσοπούλου είναι το σχεδιαστικό δίδυμο που κρύβεται πίσω από την επιτυχία των Brokequeens. Έχοντας επαγγελματική σταδιοδρομία σε επώνυμες εταιρείες της μόδας, αποφάσισαν το 2005 να ενώσουν τις ιδέες τους και να γίνουν «άφραγκες βασίλισσες». Οκτώ χρόνια και 16 κολεξιόν μετά, το στυλ τους έχει εξελιχθεί κι έχει γίνει ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα στον χώρο της μόδας. Οι Brokequeens ενσωματώνουν τις διαρκώς εναλλασσόμενες τάσεις της μόδας στη δημιουργική τους φαντασία, δημιουργώντας εντυπωσιακά και πρωτότυπα ρούχα που ενισχύουν τη γυναικεία προσωπικότητα και μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες της ημέρας.
APIVITA
Παράγει φυσικά, ολιστικά προϊόντα, στοχεύοντας στην προαγωγή της υγείας και της ομορφιάς. Η φήμη της έχει ξεπεράσει τα σύνορα της Ελλάδας κι έχει φυσική παρουσία σε 11 χώρες ανά τον κόσμο. Η νέα της σειρά APIVITA nature's hair color έρχεται για να προσδώσει στα μαλλιά τέλεια κάλυψη και λαμπερό χρώμα. Είναι βασισμένη σε βιολογικό έλαιο ηλίανθου και βιολογικό μέλι, χωρίς το συστατικό PPD, που είναι η νούμερο 1 αιτία αλλεργιών. Στη νέα, εμπλουτισμένη και εκπαιδευτική ενότητα www.apivita.com/hellas/hair/hair-colorants.html μπορείτε να μάθετε τα πάντα γύρω από τη σειρά, ενώ, μέσω του Color Advisor Quiz, η APIVITA σας προτείνει το χρώμα που σας ταιριάζει περισσότερο.
LAVIPHARM
Με πάνω από 20 χρόνια τεχνογνωσίας στη βιολογία της επιδερμίδας, η Castalia Laboratoires Dermatologiques είναι κυρίαρχη στα δερμοκαλλυντικά προϊόντα, τα οποία αναπτύσσονται στα ερευνητικά κέντρα της Lavipharm στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας, και πωλούνται σε 13 χώρες. Η Castalia αποτελείται από σειρές προϊόντων υψηλής ποιότητας, φροντίδας και περιποίησης της επιδερμίδας κάθε ηλικίας. Πιο συγκεκριμένα, κυκλοφορούν η σειρά Sensial, για δραστική ενυδάτωση και ανακούφιση της ευαίσθητης επιδερμίδας, η σειρά Dermopur, για ολοκληρωμένη εντατική φροντίδα της ευαίσθητης λιπαρής ή με τάση ακμής επιδερμίδας, η σειρά Chronoderm, για προληπτική και επανορθωτική δράση ενάντια στα σημάδια γήρανσης και φωτογήρανσης της ευαίσθητης επιδερμίδας, η σειρά Helioderm, για αντηλιακή προστασία, η σειρά Lavilon, για εντατική φροντίδα των μαλλιών, και η σειρά Dermogiene, για την καθημερινή υγιεινή του σώματος και της ευαίσθητης περιοχής. Όλα τα προϊόντα της Castalia είναι ειδικά σχεδιασμένα για ελαχιστοποίηση του κινδύνου εμφάνισης αλλεργικών αντιδράσεων.
ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ
Τα καταστήματα Μουστάκας είναι κάθε εποχή του χρόνου η πρώτη επιλογή για τα παιδιά. Πλέον, εκτός από τα 7 καταστήματα που διαθέτει στην Αθήνα, έρχεται ακόμα ένα τεράστιο παιχνιδάδικο που θα είναι κοντά στα παιδιά όπου κι αν βρίσκονται. Πρόκειται για το ολοκαίνουργιο ηλεκτρονικό παιχνιδάδικο του Μουστάκα στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.moustakastoys.gr . Εύχρηστο και απλό, διαθέτει χιλιάδες παιχνίδια στις καλύτερες τιμές που μπορείτε να παραγγείλετε, χωρίς καν να χρειαστεί να βγείτε από το σπίτι. Extra tip: Για αγορές άνω των €49, τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
σχόλια