190 χιλιάδες ευρώ την ημέρα και περίπου 68 εκατ. ευρώ το χρόνο χάνει το Μετρό, λόγω των νέων σταθμών που είναι μεν έτοιμοι εδώ και καιρό, δεν λειτουργούν όμως εξαιτίας της ιστορίας με τη Ζίμενς που πρέπει να κάνει την τοποθέτηση των σηματοδοτών αλλά κανείς δεν υπογράφει καθώς υπάρχει το γνωστό σκάνδαλο με την εταιρία.
Μάλιστα σε περίπτωση που υπάρξουν νέες καθυστερήσεις το ελληνικό δημόσιο θα κληθεί να επιστρέψει 430 εκατ. ευρώ κοινοτικών κονδυλίων. Στο αρμόδιο υπουργείο εκτιμούν ότι μέσα στον Ιανουάριο θα κατατεθεί η σχετική σύμβαση στη Βουλή και θα πέσουν οι υπογραφές με τη Siemens, έτσι ώστε να ξεμπλοκάρουν τα έργα που θα δώσουν ανάσα στο κυκλοφοριακό. Οι σταθμοί που έχουν ολοκληρωθεί και μένει μόνο να βάλει τη σηματοδότηση η Ζίμενς είναι σε Περιστέρι, Ανθούπολη και Χαϊδάρι στη γραμμή 1 του μετρό της Αθήνας προς τα δυτικά προάστια και Ηλιούπολη, Αλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό στην γραμμή 2 του μετρό προς τη νότια Αθήνα.