Ενα από τα σημαντικότερα (και πιο αγαπητά) πρόσωπα στον χώρο των ελληνικών περιοδικων κάνει τα πρώτα του βήματα στο design. Η Κάτια Δημοπούλου πήρε πριν από λίγο καιρό την απόφαση να συνδυάσει την αγάπη της για τη μόδα και την Τέχνη με το πάθος της για τα φουλάρια. Το αποτέλεσμα αυτού του συνδυασμού οδήγησε στη δημιουργία της Peplos, ενός ξεχωριστού και πολύ ιδιαίτερου brand που παντρεύει τις τελευταίες τάσεις στον χώρο της μόδας με τις εικαστικές τέχνες στην Ελλάδα. Η συλλογή της Peplos αποτελείται από πολυτελή φουλάρια υψηλής ποιότητας που φτιάχνονται στην Ιταλία από καθαρό μετάξι και μπορούν να φορεθούν ως φόρεμα, τοπ ή παρεό. Η ονομασία Peplos έχει τις ρίζες της στην αρχαία Ελλάδα και παραπέμπει στον πέπλο, ένα λινό, τετράγωνο κομμάτι υφάσματος που έκλεινε στους ώμους με περίτεχνες καρφίτσες και ήταν το βασικό ένδυμα των γυναικών της εποχής. Η πρώτη συλλογή της Peplos έχει τίτλο «Chasing the Sunsets». Πηγή έμπνευσης της Κάτιας Δημοπούλου αποτελούν τα ταξίδια της στα αιγαιοπελαγίτικα νησιά. Tα σχέδια είναι βασισμένα σε έργα του Τάσου Βρεττού και αποτυπώνουν τα χρώματα και τη γοητεία του μαγικού αιγαιοπελαγίτικου ηλιοβασιλέματος. Πρόσωπο της καμπάνιας είναι η Melia Kreiling, ηθοποιός και κόρη της Κάτιας Δημοπούλου. Οι επόμενες σειρές (κεντρική και limited) της Peplos θα είναι έτοιμες το φθινόπωρο.
σχόλια