Στην σεσωσμένη αποικία μας αυτές τις μέρες οι κοινοβουλευτικές και δημοσιογραφικές Μαρίες Παντεσπάνιες προσπαθούν εναγωνίως και με "ανιδιοτελή" διάθεση συμπαράστασης στο χειμαζόμενο πόπολο να εντοπίσουν τον-την βουλευτική κάτοχο του ενός εκατομμυρίου ευρώ.
Ένα εκατομμύριο που όλως τυχαίως σπρώχτηκε στην σκληρή οδό της μετανάστευσης πέρσι που ο ΓΑΠ πάλευε πριγκηπικά να μας σώσει. Γίνονται τέτοια πράγματα στο λίκνο της δεινοκρατίας μας; Δεν το πιστεύω;-)
Αυτό που πιστεύω βέβαια και βάζω το χέρι μου και στη φωτιά είναι πως στον κόσμο της τέχνης όλες αυτές οι χρηματοπιστωτικές μπουρμπουλήθρες, αντιμετωπίζονται με τον μόνο τρόπο που τους ταιριάζει.
Αυτόν της σαρκαστικής αποδόμησης όλου αυτού του δυσώδους πλεχτού που καταδυναστεύει κράτη και λαούς.
Κάτι τέτοιο είχε υπ όψιν του και ο εικαστικός Dimitri Tsykalov ο οποίος στην εγκαταστασή του με τον προφανή τίτλο "Money" επέλεξε να απεικονίσει πιστωτικές κάρτες από διάφορες χώρες, να τις ξαναφτιάξει ως πλεχτά φτιαγμένα από κλωστές και να τις ξευφάνει μέχρι κάποιο βαθμό.
Η μεταφορά είναι προφανής. Η φούσκα του χρηματοπιστωτικού συστήματος βγαλμένη έξω από το πλαστικοποιημένο φόρματ και τα ηλεκτρονικά transactions και σχηματοποιημένη ως αλληλοσυνδεόμενα πλεχτά των οποίων οι πιο αδύνατες απολήξεις έχουν αρχίσει να ξεφτίζουν εμένα μου θύμισαν όλη αυτή την κακοπαιγμένη οικονομική τραγικωμωδία στην οποία έχουμε παγιδευτεί.
Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο ένα υφεσιακό κλωστοπρόγραμμα λιτότητας θα κατάφερνε να σώσει τα εναπομείναντα μέρη του installation από το αναπόφευκτο δικό τους ξέφτισμα όσο και να επέμενε για αυτό το πλεχτοσυμβούλιο αντιμετώπισης κρίσεων;-)
Μένει να δούμε τι θα μας πει η κατάληξη του ελληνικού πειράματος για αυτό.
Δες το installation εδώ:
σχόλια