1ου Acropolis Night Run

1ου Acropolis Night Run Facebook Twitter
Photo Credits: Μανώλης Χιώτης
0

1ου Acropolis Night Run Facebook Twitter
Photo Credits: Μανώλης Χιώτης

 

Σήμερα στο CITY LINK (στοά Σπύρου Μήλιου),πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του 1ου ACROPOLIS NIGHT RUN που θα διεξαχθεί το Σάββατο 1 Οκτωβρίου και ώρα 18.30.

Το Acropolis Night Run είναι κάτι  παραπάνω από ένας απλός αγώνα  δρόμου 5 χλμ… Είναι ένας αγώνας κάτω από το  πιο λαμπερό μνημείο του δυτικού  πολιτισμού, με έντονο τον συμβολισμό της  νίκης του φωτός απέναντι στο σκοτάδι.

Με κεντρικό παρουσιαστή της εκδήλωσης τον κ. Αλέξη Κωστάλα, σημαντικές προσωπικότητες του Αθλητισμού, του Πολιτισμού, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης αλλά και του επιχειρηματικού κόσμου της Χώρας, αναφέρθηκαν στους σκοπούς και την σημασία της Διοργάνωσης για την πόλη της Αθήνας.

Συγκεκριμένα μίλησαν:

ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΕΝΤΟΜΑΣ

(Πρόεδρος Οργανισμού Πολιτισμού κ Νεολαίας Δήμου Αθηναίων) 

ο οποίος αναφέρθηκε στην εμπειρία που είχε 1 χρόνο πριν να περπατήσει την διαδρομή στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, να βιώσει την μοναδικότητά της και αυτό να αποτελέσει την αρχή για να δημιουργηθεί ένας αγώνας που να συνδυάζει τις αξίες του αθλητισμού και του πολιτισμού, στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

ΛΑΜΠΡΟΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ

( Πρόεδρος ATHENS SPORTS CLUB)

αναφέρθηκε ότι ως αθλητής έχει βιώσει πολλά συναισθήματα αλλά μπορεί με πολύ λίγα πράγματα να συγκρίνει το συναίσθημα να τρέχεις κάτω από το Φως της Ακρόπολης και εξέφρασε την πεποίθησή του ότι το 1 ACROPOLIS NIGHT RUN θα γίνει θεσμός για την πόλη της Αθήνας με διεθνείς συμμετοχές.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ

(Μarketing and Comminication manager PROTERGIA S.A)

ως η εκπρόσωπος του Χρυσού Χορηγού της εταιρείας PROTERGIA, εξέφρασε την ικανοποίησή της για  το ενδιαφέρον που δείχνουν οι Αθηναίοι στο να συμμετάσχουν στην διοργάνωση ενώ τόνισε ότι για την PROTERGIA αποτελεί βασική επιλογή να στηρίζει προσπάθειες που απευθύνονται στην κοινωνία και παράλληλα προβάλλουν με τον καλύτερο τρόπο την Χώρα μας στο εξωτερικό

ΠΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

(Head of Marketing and Communications, STOIXIMAN.GR)

ως εκπρόσωπος του μεγάλου χορηγού, της STOIXIMAN , έδωσε συγχαρητήρια στους διοργανωτές για την έμπνευση ενός αγώνα κάτω από το ιστορικό μνημείο της Ακρόπολης ενώ παράλληλα τόνισε ότι με αυτόν τον αγώνα επιτελούνται δυο σκοποί που αποτελούν βασικούς στόχους του στρατηγικού πλαισίου εταιρικής ευθύνης της Stoiximan. Tην ενίσχυση της κουλτούρας της συμμετοχής και της προσφοράς μέσω αυτής και την ανάδειξη της σημασίας της άθλησης σε όλες τις ηλικίες

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΝΙΑΣ

(Παγκόσμιος Πρωταθλητής – Κάτοχος Χρυσού Ολυμπιακού Μεταλλίου)

αναφέρθηκε στην σπουδαιότητα ενός αγώνα που να συνδυάζει τις αξίες του Αθλητισμού και του Πολιτισμού και με μεγάλη χαρά δέχτηκε να συμμετάσχει σε αυτήν την προσπάθεια ενώ παράλληλα δέχτηκε την πρόκληση να τρέξει και τα 5χλμ της διαδρομής. Τέλος δήλωσε την ικανοποίησή του, που η stoiximan, η εταιρεία που τον στήριξε από την αρχή της διαδρομής του τα τελευταία 2 χρόνια για την κατάκτηση του Χρυσού Ολυμπιακού Μεταλλίου, είναι χορηγός σε προσπάθειες που αφορούν την κοινωνία

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΕΧΟΥ

(Πρωθιέρεια Τελετής Αφής Ολυμπιακής Φλόγας)

αναφέρθηκε στην ανάγκη την σημερινή εποχή να γίνονται εκδηλώσεις βασισμένες σε συνέργειές και η αξία αυτών γίνεται ακόμα μεγαλύτερη όταν συνδυάζουν τις αρχές του Πολιτισμού και του Αθλητισμού, Ευχήθηκε το ACROPOLIS NIGHT RUN να γίνει θεσμός για την πόλη της Αθήνας

ΣΠΥΡΟΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ

(Κάτοχος Πανελληνίου Ρεκόρ Μαραθωνίου Δρόμου)

δήλωσε την ικανοποίησή του ως βετεράνος αθλητής, που βλέπει τον κόσμο και ειδικά την νεολαία να στρέφεται ξανά μαζικά προς το χώρο του αθλητισμού και να συμμετάσχει ενεργά σε αγώνες. Δήλωσε πόσο σημαντικό είναι επίσης  που οι αγώνες αποκτούν πολιτιστική και κοινωνική προσφορά όπως το acropolis night run

ΕΚΑΒΗ ΒΑΛΕΡΗ

(Διευθύντρια Μ.Κ.Ο ΔΕΣΜΟΣ)

περιέγραψε τους σκοπούς της Μ.Κ.Ο ΔΕΣΜΟΣ και το πόσο σημαντικό είναι να μπορείς να προσφέρεις στον συνάνθρωπό σου ακόμα και με την συμμετοχή μέσα από αθλητικές και πολιτιστικές δράσεις

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM