50 χρόνια Coca-Cola

0

 ADVERTORIAL

Εδώ και σχεδόν 50 χρόνια , η Coca-Cola  στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas & Coca-Cola Τρία Έψιλον) εξελίσσεται μαζί με τους ανθρώπους της.

Από το 1969 μέχρι σήμερα, η ιστορία της Coca-Cola χτίζεται και μέσα από τις ιστορίες χιλιάδων ανθρώπων από διαφορετικές γενιές, με διαφορετικά όνειρα, αλλά με το ίδιο πάθος που αφήνει το δικό τους μοναδικό αποτύπωμα στα περισσότερα από 200 διαφορετικά προϊόντα, που παράγουν και προσφέρουν οι εταιρείες καθημερινά στην ελληνική αγορά.

Τα ακούραστα χέρια του Νίκου και του γιου του από τη Σπάρτη που διαλέγουν τα πορτοκάλια που χρησιμοποιούνται στους χυμούς Αmita και στην πορτοκαλάδα Fanta,  τα ταλαντούχα χέρια της Σοφίας που ξενύχτησε για να σχεδιάσει την καινούρια ετικέτα, τα έμπειρα χέρια της Μίνας στο εργοστάσιο που δεν αφήνει να χαθεί ούτε λεπτό, τα δυνατά χέρια του Λευτέρη στις μεταφορές που παρά την κούρασή του λέει πάντα αστεία, τα σταθερά χέρια του Μιχάλη που είναι δίπλα στον πελάτη μέρα και νύχτα, τα γρήγορα χέρια του Κωστή στο μαγαζάκι της γειτονιάς που φωνάζει και τους φίλους του να βοηθήσουν που και που, τα επιδέξια χέρια της Βασιλικής που τρέχει να προλάβει όλες τις παραγγελίες.

Δείτε επάνω το video που δημιουργήθηκε για να πει ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα αυτά τα χέρια.

Είναι τα χέρια 1.844 εργαζομένων, από τους οποίους το 40% ανήκουν στη νέα γενιά, 1.150 μικρών και μεγάλων παραγωγών, 4.000 προμηθευτών, συνεργατών και όλων των ανθρώπων που εργάζονται στα συνολικά 130.000 σημεία πώλησης των προϊόντων της Coca-Cola. 

Αυτοί είναι οι πρωταγωνιστές μίας μεγάλης ιστορίας, που κάθε πολύτιμο κομμάτι της δημιουργεί συνολικά προστιθέμενη αξία για τη χώρα ύψους 924 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, ίση με το 0,5% του ΑΕΠ, ενώ ένα μέρος της αξίας αυτής, επιστρέφεται στην κοινωνία, μέσω επενδύσεων σε κοινωνικά προγράμματα για τη στήριξη νέων επιστημόνων και επιχειρηματιών, την ανακαίνιση σχολείων, τη προστασία του περιβάλλοντος.

Αυτή είναι η πολύτιμη αλυσίδα αξίας που διαχρονικά, διαμορφώνει το αποτύπωμα της Coca-Cola και Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Ελλάδα και δίνει την έμπνευση για τη συνέχεια.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM