AMSTEL: 47 Χρόνια Πρωτοπορίας, Προσφοράς και Επένδυσης στον άνθρωπο, στην κοινωνία, στο περιβάλλον, στην Ελλάδα!

AMSTEL: 47 Χρόνια Πρωτοπορίας, Προσφοράς και Επένδυσης στον άνθρωπο, στην κοινωνία, στο περιβάλλον, στην Ελλάδα! Facebook Twitter
0

AMSTEL: 47 Χρόνια Πρωτοπορίας, Προσφοράς και Επένδυσης στον άνθρωπο, στην κοινωνία, στο περιβάλλον, στην Ελλάδα! Facebook Twitter
Με μία πλούσια ιστορία 47 χρόνων, σταθερά στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών η Amstel, όλα αυτά τα χρόνια έχει επιδείξει μία μεγάλη επενδυτική δραστηριότητα και καινοτομική πρωτοβουλία στο σύνολο της επικοινωνίας της, στη διαμόρφωση των προϊόντων της και στη σχέση της με τον καταναλωτή. Αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών και δημιουργεί νέες εμπειρίες για όλους. Ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας και προσφέρει σε αυτή και τον πολιτισμό μας παραμένοντας πιστή στις αξίες και την ποιότητά της που τη χαρακτηρίζουν και την έχουν κάνει να ξεχωρίσει μέσα στο χρόνο. Το 2012 η μάρκα μας γυρίζει σελίδα και ανανεώνεται. Πραγματοποιεί άλλη μία σημαντική επένδυση στην εμφάνισή της, με τον εκσυγχρονισμό και την εξέλιξη της φιάλης της διατηρώντας στο ακέραιο την αξεπέραστη γεύση και ποιότητά της που την έχουν κάνει να ξεχωρίσει για 47 ολόκληρα χρόνια.


Σε αυτή τη συνεχή επένδυση οφείλει η Amstel, την επιτυχημένη της πορεία όλα αυτά τα χρόνια και την ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους Έλληνες καταναλωτές.

 

AMSTEL: 47 Χρόνια Πρωτοπορίας, Προσφοράς και Επένδυσης στον άνθρωπο, στην κοινωνία, στο περιβάλλον, στην Ελλάδα! Facebook Twitter

Αυτή είναι και η συνταγή της επιτυχίας της… μία επιτυχία που βασίζεται και οφείλεται στην στην ΑΛΗΘΕΙΑ της μάρκα.

 

Στην «Αλήθεια» της σταθερά εξαιρετικής ποιότητας, αποτέλεσμα των διαλεκτών (100% φυσικών) πρώτων υλών της και των μεγάλων επενδύσεων σε τεχνολογία και τεχνογνωσία που επέβαλλε η αναζήτηση «του καλύτερου». Από το 2008 καλλιεργούμε μία αποδοτική συνεργασία με τους Έλληνες παραγωγούς ενισχύοντας την ελληνικότητα της ταυτότητας μας. Η παραγωγή της Amstel γίνεται με υψηλής ποιότητας ελληνικό κριθάρι που προμηθεύεται από παραγωγούς της Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδας μέσω του προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας. Επιλέγοντας σαν πρώτη ύλη κριθάρι από την ελληνική γη, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δίνει μία πολύτιμη ανάσα στην αγροτική ανάπτυξη και υποστηρίζει ουσιαστικά τις θέσεις απασχόλησης στις τοπικές αγροτικές κοινωνίες, αλλά και συνολικά την ελληνική οικονομία.

 

 

Στην «Αλήθεια» της σταθερής κοινωνικής προσφοράς. H Amstel δημιούργησε ισχυρούς δεσμούς με την κοινωνία και τις τοπικές κοινότητες, οι οποίοι στηρίζονται στη συνεργασία και την αλληλεγγύη. Το 2007 οι καταστροφικές πυρκαγιές που έπληξαν τη χώρα στάθηκαν αφορμή να συμβάλλει με πράξεις, στο έργο πρόληψης. Επένδυσε στην αγορά 15 πυροσβεστικών οχημάτων – αυτόνομες πυροσβεστικές μονάδες – τα οποία παραχωρήθηκαν σε 15 δήμους. Παράλληλα τον ίδιο χρόνο επιλέξαμε την περιοχή της Καλαμάτας για τη διεξαγωγή του Ετήσιου Συνέδριου της εταιρίας μας ώστε να συμβάλλουμε στην ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας. Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας εκεί, πραγματοποιήσαμε συμβολική δενδροφύτευση στον οικισμό Λαδά, ώστε να συμβάλλουμε στην αποκατάσταση του φυσικού περιβάλλοντος. Από το 2008 στηρίζουμε σταθερά το έργο της ΜΚΟ «Δίκτυο Μεσόγειος SOS” με τη χορηγία της εκστρατείας «Καθαρίστε τη Μεσόγειο» και το πρόγραμμα AmstelECO. Τέλος, το 2011εγκαινιάσαμε τη συνεργασία μας με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, η οποία λειτούργησε ως περιβαλλοντικός σύμβουλος στην προετοιμασία του Amstel Eco House, ενός σπιτιού που μιλάει οικολογικά, μία δράση του Προγράμματος Amstel Eco. με την υπογραφή της Amstel. Με τις πρωτοβουλίες μας επιδιώκουμε να δημιουργούμε ένα θετικό κοινωνικό αποτύπωμα που είναι και η ουσία του ρόλου μας ως υπεύθυνου εταιρικού πολίτη. Μερικοί από τους «καρπούς» αυτής της συνεργασίας, είναι η κατασκευή πνευματικών κέντρων στο Δήμο Γοργοπόταμου και στην Κοινότητα Ρυμνίου Κοζάνης καθώς και το κτίσιμο νηπιαγωγείων στις περιοχές Αιγάλεω, Αχαρνές και Περιστέρι. Στην προσπάθεια αυτή, επιλέγουμε με προσοχή τους συμμάχους μας και στηρίζουμε μη κυβερνητικούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς, θέλοντας  να ενισχύσουμε ουσιαστικά στο πολύτιμο έργο τους.

 

AMSTEL: 47 Χρόνια Πρωτοπορίας, Προσφοράς και Επένδυσης στον άνθρωπο, στην κοινωνία, στο περιβάλλον, στην Ελλάδα! Facebook Twitter

Στην αλήθεια της καλής ισορροπίας ποιότητας και τιμής, μιας και οι Έλληνες καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε ένα προϊόν υψηλής ποιότητας σε μια προσιτή τιμή.

 

Στην «αλήθεια» των αξιών της Amstel. Ενός προϊόντος που ταυτίστηκε με την έννοια της φιλίας και της παρέας.Η Amstel είναι ο ιδανικός σύντροφος στην παρέα, στις στιγμές που μοιράζεται κανείς με τους φίλους και τους κοντινούς του ανθρώπους. Η απόλαυση μιας Amstel σε ωθεί να διασκεδάσεις, να χαρείς, να αξιοποιήσεις όμορφα και δημιουργικά κάθε στιγμή της ημέρας. Η Amstel σε εμπνέει να είσαι απλά ο εαυτός σου.

 

Στην«Αλήθεια» της σύνδεσης της μάρκας με πολύ σημαντικές πλευρές του Ελληνικού πολιτισμού.

 

Για περισσότερα από 10 χρόνια η Amstel στηρίζει ενεργά με Χορηγίες εξαιρετικούς Έλληνες καλλιτέχνες ανά την Ελλάδα, υποστηρίζει σημαντικά περιφερειακά φεστιβάλ ελληνικής μουσικής (π.χ. Νεστώριο, Αρδας), συναυλίες και μουσικές σκηνές, θεατρικά δρώμενα και παραστάσεις του Εθνικού θεάτρου αλλά και πολλών άλλων θεατρικών σκηνών. Στο ποδόσφαιρο, η Amstel για 11 χρόνια υπήρξε χορηγός του UEFAChampionsLeague, από το 1994 έως το 2005, αναπτύσσοντας μία πλατφόρμα δραστηριοποίησης στην αγορά που είχε έντονα να κάνει με το ποδόσφαιρο. Το 2006, η Amstel στράφηκε στη χορηγία του ελληνικού πρωταθλήματος μέχρι το 2007 και στη συνέχεια χορηγούσε το μεγαλύτερο μέρος των ομάδων της διοργάνωσης μέχρι το 2009. Aπό το 2008, η Amstel είναι Υπερήφανος Χορηγός της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου.

 

AMSTEL: 47 Χρόνια Πρωτοπορίας, Προσφοράς και Επένδυσης στον άνθρωπο, στην κοινωνία, στο περιβάλλον, στην Ελλάδα! Facebook Twitter
 

 

Στην «Αλήθεια» της σχέσης του αμοιβαίου σεβασμού που έκτισε η Amstel από το ξεκίνημά της με τους εμπορικούς συνεργάτες της σε όλη την Ελλάδα. Η Amstel διακινείται από 1500 διακινητές ανά την Επικράτεια, είναι τοποθετημένη σε πάνω από 100000 καταστήματα και αυτή η σχέση ήταν βασισμένη πάντα στον αμοιβαίο σεβασμό και την εμπιστοσύνη. Τέλος, όλα αυτά βασίζονται στην «Αλήθεια» 1100 ανθρώπων που εργάζονται στα τρία (3) εργοστάσια ανά την Ελλάδα και που ακόμα και στις συνθήκες της κρίσης έχουν ένα σκοπό, να γονιμοποιούν τις ικανότητες και το μεράκι τους, ώστε να προσφέρουν στους Έλληνες καταναλωτές των «καλύτερή» τους μπύρα, την Amstel, σε άριστη πάντα ποιότητα.

 

Σήμερα πια η μάρκα πιο δυνατή και πιο κοντά στον Έλληνα καταναλωτή γυρίζει σελίδα και ανανεώνεται …

 

Αναρωτηθήκαμε πως θα μπορούσε κάποιος να αλλάξει το παραμικρό στην No1 μπίρα στις προτιμήσεις των Ελλήνων; Και η απάντηση ήταν προφανής: θα επενδύαμε στον εκσυγχρονισμό της φιάλης … αλλά θα διατηρούσαμε στο ακέραιο την ποιότητα και την ίδια αξεπέραστη γεύση, που την έχουν τοποθετήσει στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών για σχεδόν 47 χρόνια.

 

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία 12 ετών, το παλιό μπουκάλι της Amstel παραχωρεί τη θέση του στο καινούργιο. Η νέα φιάλη, η οποία στις αρχές Απριλίου κυκλοφορεί σε όλη την Ελλάδα, διαθέτει πιο ελκυστική εμφάνιση, η οποία προβάλλει τη διαχρονική αυθεντικότητα της μάρκας, ενισχύει την αίσθηση της υψηλής ποιότητάς της και μεγιστοποιεί την διαφορετικότητα της εικόνας της. Με όχημα τη νέα φιάλη, η Amstel συνεχίζει να εξελίσσεται, να καινοτομεί, να διαφοροποιείται και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ως σημείο αναφοράς της ποιότητας στην Ελλάδα!


Η αλλαγή της φιάλης της Amstel σηματοδοτεί το επόμενο βήμα για την μάρκα η οποία προχωράει μπροστά διατηρώντας όμως στο ακέραιο την ποιότητα και την ίδια αξεπέραστη γεύση που την έχουν κατατάξει στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών της για περισσότερο από 47 χρόνια.

 

Ας υποδεχτούμε λοιπόν την ανανεωμένη Amstel και ας ευχηθούμε την ίδια επιτυχημένη πορεία στη νέα σελίδα της ιστορίας της!


0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM