ADVERTORIAL
Σηκωμένα μανίκια ανάμεσα σε ανοιγμένους σκληρούς και towers, στοιβαγμένα πληκτρολόγια και οθόνες με άπειρα requests για updates, κρασαρισμένα pc και σύνδεση με τον σωστό εκτυπωτή! Αν αυτή είναι η εικόνα που έχουμε για το τμήμα ΙΤ, κάποια στιγμή θα πρέπει να το ξεπεράσουμε γιατί στην καθημερινότητα των μεγάλων εταιριών το τμήμα ΙΤ βρίσκεται στην καρδιά των εξελίξεων, των πωλήσεων, των διανομών, του marketing και της εξυπηρέτησης των πελατών.
Για αυτόν τον λόγο οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας προσπαθούν να έχουν στο δυναμικό τους, τους καλύτερους ΙΤ experts και τους αναζητούν σε όλα τα πλάτη και τα μήκη της γης. Και επειδή ο ανταγωνισμός για την προσέλκυση των καλύτερων είναι πολύ μεγάλος, ο τρόπος είναι να τους φέρεις μέσα στην εταιρία, δίπλα στους IT managers του σήμερα και να τους δείξεις πόσο συναρπαστική μπορεί να γίνει η επιστήμη τους και πόσο μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο γύρω τους ως ΙΤ managers του αύριο.
Η P&G επέλεξε φέτος την Αθήνα για να διοργανώσει το 28ο ΙΤ Business Challenge (ITBC) και να φέρει στην Ελλάδα 24 κορυφαίους φοιτητές ΙΤ από όλον τον κόσμο, για μια μοναδική εμπειρία διεθνούς επιπέδου. Συνολικά, περισσότεροι από 1.400 νέοι από όλο τον κόσμο δήλωσαν συμμετοχή για το ραντεβού της Αθήνας, 200 πέρασαν το πρώτο στάδιο και μέσα από μια ολοκαίνουργια, εικονική πρόκληση, έμαθαν πώς η τεχνολογία επιτρέπει σε brands όπως το Αriel, η Gillette και η Oral B να προσφέρουν πρωτοποριακή καινοτομία στην αγορά. η P&G επέλεξε τους 24 καλύτερους να τους μυήσει στις πρακτικές εφαρμογές που έχει η επιστήμη της πληροφορικής στις επιχειρήσεις.
Δίπλα τους σε όλη τη διαδικασία ήταν οι 11 coaches, IT managers της P&G με καθοδηγητικό και εκπαιδευτικό ρόλο και αφού οι 24 φοιτητές χωρίστηκαν σε ομάδες, ξεκίνησε το παιχνίδι! Καθημερινό, εντατικό πρόγραμμα με συνεχόμενα case studies στο κυνήγι πόντων για το τελικό μεγαλύτερο σκορ.
Μάριος Μανίκας, Υπεύθυνος Πληροφορικής και Ηλεκτρονικού Εμπορίου P&G Ευρώπης «Οι συμμετέχοντες ασχολούνται με την επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων που βασίζονται πάνω σε πραγματικές IT προκλήσεις, προβλήματα και θέματα με τα οποία ασχολούμαστε στην P&G. Δουλεύουν ομαδικά, κάτω από συνθήκες πίεσης χρόνου, ετοιμάζουν τις παρουσιάσεις των αποτελεσμάτων τους, εκπαιδεύονται και δικτυώνονται με ανθρώπους από διαφορετικά πολιτισμικά υπόβαθρα, με διαφορετικές νοοτροπίες, από όλον τον κόσμο».
Οι ομάδες προσπαθούν να εντοπίσουν τα προβλήματα και επεξεργαζόμενοι όλα τα δεδομένα για να προτείνουν τρόπους με τους οποίους μπορούν αυτά να επιλυθούν με βάση νέα ή ήδη υπάρχοντα συστήματα και τεχνολογίες.
Οι λύσεις και τα μοντέλα που δημιουργούσαν, παρουσιάζονταν στις αντίστοιχες επιτροπές οι οποίες έδιναν βαθμολογία. Ένα real life game με στόχο να δώσει εμπειρίες και να ανοίξει δρόμους. Οι φοιτητές έζησαν μια πρωτόγνωρη εμπειρία
Η Ιωάννα ήταν μια από τους δυο Έλληνες φoιτητές που πήραν μέρος στο ITBC: Ήταν ένα πολύ καλά οργανωμένο event. Όλοι οι συμμετέχοντες και οι φοιτητές αλλά και οι εκπαιδευτές είχαν, είχαμε, πολύ καλή διάθεση και ενέργεια. Ήταν μια μοναδική εμπειρία.
Ο Ντάριο σπουδάζει στην Ισπανία και η εβδομάδα ITBC στην Αθήνα του άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις: "Πιστεύω ότι το ITBC είναι καταπληκτικό. Μας άλλαξε σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο, μάθαμε πώς να συνεργαζόμαστε σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον, ως ομάδες. Κυρίως όμως είδαμε έμπειρους ανθρώπους να μας δείχνουν πώς σχετίζεται η επιχειρηματικότητα με την πληροφορική. Όλη αυτή την εβδομάδα βιώσαμε το αυθεντικό ενδιαφέρον τους για εμάς και είδαμε πόσο ευτυχείς αισθάνονται και εκείνοι μέσα στην P&G".
Tο IT Business Challenge της P&G είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για την εταιρία να ανακαλύψει ταλαντούχους φοιτητές από όλον τον κόσμο ενώ παράλληλα εκπληρώνει το στόχο της να εκπαιδεύει τη νέα γενιά μέσα και να χτίσει σχέσεις μαζί της.
Η Μαρία Βαρελά, Διευθύντρια Συστημάτων Πληροφορικής P&G Ελλάδος επεσήμανε: «Μέσα από πρωτοβουλίες όπως το ITBC, όλοι εμείς στην P&G έχουμε την ευκαιρία να βρεθούμε δίπλα στους νέους, ηγέτες της γενιάς τους στον τομέα του ΙΤ, να τους βοηθήσουμε να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις σε πραγματικές προκλήσεις του κλάδου μας, αλλά ταυτόχρονα να μάθουμε κι εμείς τις ανησυχίες και τις προσδοκίες της γενιάς των millennials που ήδη ξεχωρίζουν σε παγκόσμιο επίπεδο».