H ISOPLUS συμμετέχει στον 34ο Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας

H ISOPLUS συμμετέχει στον 34ο Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας Facebook Twitter
0

 

Η ISOPLUS, εταιρία που δραστηριοποιείται 30 χρόνια στον χώρο των συμπληρωμάτων διατροφής, θα συμμετέχει με την Ομάδα του προσωπικού της στον 34ο Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας. Ο αθλητισμός και η προώθηση ενός φυσικού και υγιεινού τρόπου ζωής βρίσκονται στην καρδιά της φιλοσοφίας της εταιρίας, γι’ αυτό και οι εργαζόμενοί της θα συμμετέχουν και φέτος στο μεγάλο αθλητικό γεγονός, λαμβάνοντας μέρος στους Αγώνες Δρόμου των 5 και 10 χλμ.

Η ISOPLUS με ιδιαίτερη χαρά βρίσκεται κοντά στο Πρότυπο Εθνικό Νηπιοτροφείο και στηρίζει το πολύ σημαντικό έργο που προσφέρει το Ίδρυμα, το οποίο αναλαμβάνει την προστασία, την πλήρη φροντίδα, τη διαπαιδαγώγηση και την επανένταξη του πιο ευαίσθητου κοινού, των παιδιών που το έχουν ανάγκη.

Παράλληλα με τη συμμετοχή στον Μαραθώνιο, και στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής της Ευθύνης, η ISOPLUS στηρίζει με μια σημαντική χορηγία το Πρότυπο Εθνικό Νηπιοτροφείο, ίδρυμα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που φιλοξενεί και φροντίζει παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στο ενδοικογενειακό τους περιβάλλον και τα οποία στερούνται την απαραίτητη φροντίδα και προστασία. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία θα καλύψει το κόστος εγκατάστασης θέρμανσης σε ένα από τα κτίρια του Ιδρύματος, όπου δραστηριοποιούνται δημιουργικά καθημερινά πάνω από 40 παιδιά, τόσο του τμήματος κλειστής προστασίας, όσο και του παιδικού σταθμού που λειτουργεί στους χώρους του Νηπιοτροφείου. Εκτός από την κάλυψη της δαπάνης για την εγκατάσταση, αξίζει να σημειωθεί πως στο Ίδρυμα έχουν ήδη χορηγηθεί πολυβιταμινούχα παιδικά συμπληρώματα διατροφής Kangavites και U-Cubes της Solgar, αλλά και δωροεπιταγές για την αγορά γραφικής ύλης, ενώ οι δράσεις αναμένεται να συνεχιστούν!

Η ISOPLUS με ιδιαίτερη χαρά βρίσκεται κοντά στο Πρότυπο Εθνικό Νηπιοτροφείο και στηρίζει το πολύ σημαντικό έργο που προσφέρει το Ίδρυμα, το οποίο αναλαμβάνει την προστασία, την πλήρη φροντίδα, τη διαπαιδαγώγηση και την επανένταξη του πιο ευαίσθητου κοινού, των παιδιών που το έχουν ανάγκη.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM