Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να στηρίζει τη μάχη κατά του Covid-19, δωρίζοντας 120.000 μάσκες στο Υπουργείο Παιδείας για τις πανελλαδικές εξετάσεις

Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να στηρίζει τη μάχη κατά του Covid-19, δωρίζοντας 120.000 μάσκες στο Υπουργείο Παιδείας για τις πανελλαδικές εξετάσεις Facebook Twitter
0

Η Lidl Ελλάς με βαθιά συναίσθηση της ευθύνης της απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, αλλά και εμπνεόμενη από τις διαχρονικές, εταιρικές της αξίες στο πλαίσιο της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας, κατανοεί την επιτακτική ανάγκη προστασίας από τον κορωνοϊό Covid-19, αλλά και τη σημαντικότητα τήρησης των απαραίτητων μέτρων, που στόχο έχουν την αντιμετώπισή του.


Στο πλαίσιο αυτό, προχώρησε σε δωρεά 120.000 υφασμάτινων μασκών με σκοπό τη διάθεσή τους σε μαθητές Γ' Λυκείου και εξεταστές, για άμεση αξιοποίηση στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του Ιουνίου. Πρόκειται για μάσκες επαναχρησιμοποιούμενες, με έξτρα αντιβακτηριδιακή επίστρωση εσωτερικά.


«Η στήριξη και η φροντίδα των συνανθρώπων μας αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για εμάς στη Lidl Ελλάς, κάτι που αποδεικνύουμε καθημερινά με πράξεις προς την ελληνική κοινωνία. Γνωρίζουμε πως η μάχη κατά του Covid-19 δεν είναι αγώνας ταχύτητας αλλά μαραθώνιος. Έτσι σε κάθε δύσκολη στιγμή που προκύπτει θεωρούμε καθήκον μας να σταθούμε αρωγός και συμπαραστάτης στην προσπάθεια της χώρας μας να ανακάμψει από την πανδημία», ανέφερε σχετικά η Βασιλική Αδαμίδου – Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς.

Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να στηρίζει τη μάχη κατά του Covid-19, δωρίζοντας 120.000 μάσκες στο Υπουργείο Παιδείας για τις πανελλαδικές εξετάσεις Facebook Twitter


Από την αρχή της πανδημίας μέχρι και σήμερα, η εταιρία έχει προχωρήσει σε σημαντικές δράσεις άμεσης ανακούφισης για την αντιμετώπιση του Covid-19. Συγκεκριμένα, προσέφερε 100.000€ στο Ε.Σ.Υ., δώρισε 50.000 μάσκες στην Περιφέρεια Αττικής, στήριξε τους δήμους σε καραντίνα με το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» και ενίσχυσε φορείς σε όλη τη χώρα με προϊόντα.
Για τη Lidl Ελλάς, η προσφορά δεν είναι πρωτοβουλία, αλλά καθήκον.

Εξασφαλίζει για 3η συνεχή χρονιά πράσινα πιστοποιητικά

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Lidl Ελλάς εξασφαλίζει εγγυήσεις προέλευσης (Πράσινα Πιστοποιητικά) για το 100% της ενέργειας που προμηθεύεται από την Protergia, τον Τομέα Ηλεκτρικής Ενέργειας της MYTILINEOS.


Τα Πράσινα Πιστοποιητικά καταδεικνύουν την προσήλωση της εταιρίας στη μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος και στην ελαχιστοποίηση των εκπομπών CO2. Μέσω των ενεργειακών υπηρεσιών της Protergia για τις επιχειρήσεις, διασφαλίζεται ότι για την ηλεκτρική ενέργεια που καταναλώθηκε, έχει παραχθεί ισόποση «πράσινη» ενέργεια από χρήση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.


Συγκεκριμένα, ανακλήθηκαν για λογαριασμό της Lidl Ελλάς, 122.671 Εγγυήσεις Προέλευσης για ηλεκτρική ενέργεια που παράχθηκε από ΑΠΕ και αντιστοιχούν στο 100% της ενέργειας που προμηθεύτηκε από την Protergia, τον τομέα ηλεκτρικής ενέργειας της MYTILINEOS, τη χρονική περίοδο από 01.01.2019 έως 31.12.2019. Κάτοχος των παραπάνω πιστοποιητικών ήταν η «Μυτιληναίος Ανώνυμος Εταιρία – Όμιλος Επιχειρήσεων», σύμφωνα και με τις αντίστοιχες βεβαιώσεις που εκδόθηκαν από τον αρμόδιο φορέα Διαχειριστή ΑΠΕ & Εγγυήσεων Προέλευσης (ΔΑΠΕΕΠ).

Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να στηρίζει τη μάχη κατά του Covid-19, δωρίζοντας 120.000 μάσκες στο Υπουργείο Παιδείας για τις πανελλαδικές εξετάσεις Facebook Twitter


«Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε για την προστασία του περιβάλλοντος, μειώνοντας σταθερά το ενεργειακό μας αποτύπωμα, ενώ παράλληλα ενισχύουμε τη χρηματοδότηση των πράσινων επενδύσεων», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου - Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:
https://corporate.lidl-hellas.gr
www.facebook.com/lidlgr
www.twitter.com/Lidl_Hellas_
www.instagram.com/lidl_hellas
www.linkedin.com/company/lidl-hellas
https://www.youtube.com/user/lidlhellas

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM