Η Triumph εξυμνεί τη γυναικεία συλλογικότητα σε μια εντυπωσιακή παρουσίαση της νέας παγκόσμιας καμπάνιας

Η Triumph εξυμνεί τη γυναικεία συλλογικότητα σε μια εντυπωσιακή παρουσίαση της νέας παγκόσμιας καμπάνιας Facebook Twitter
0

Η Τriumph, η μεγαλύτερη εταιρεία εσωρούχων παγκοσμίως, γιόρτασε την παγκόσμια καμπάνια της #TogetherWeTriumph σε ένα μοναδικό live street art event, σε κεντρικό σημείο της Αθήνας στο Γκάζι. Με συνδημιουργούς γυναίκες από διαφορετικούς κλάδους της κοινωνικής και επιχειρηματικής ζωής, η Triumph δημιούργησε ένα εντυπωσιακό εικαστικό graffiti, σύμβολο της γυναικείας ενδυνάμωσης που απορρέει από τη συλλογικότητα και τη σύμπνοια μεταξύ των γυναικών.


Σε ένα πρωτοποριακό event γεμάτο εκπλήξεις, με τη συμμετοχή της δημοφιλούς ηθοποιού και leading lady της Triumph Ελλάδας, Σμαράγδας Καρύδη, οι γυναικείες παρουσίες συγκέντρωσαν τα φώτα της δημοσιότητας, συμμετέχοντας ενεργά στη δημιουργία του εικαστικού δρώμενου με την τέχνη του graffiti.

Η Triumph εξυμνεί τη γυναικεία συλλογικότητα σε μια εντυπωσιακή παρουσίαση της νέας παγκόσμιας καμπάνιας Facebook Twitter

Επιτόπου, γυναίκες εκπρόσωποι από τους κλάδους της δημοσιογραφίας, γνωστές beauty & fashion editors και bloggers, ιδιοκτήτριες νεοφυών επιχειρήσεων, καταξιωμένες αθλήτριες εθνικών ομοσπονδιών, καθώς και ομάδες εθελοντριών από σωματεία και συλλόγους (όπως το "Μπορούμε" & η "Φαιναρέτη"), συνεργάστηκαν όλες μαζί βάζοντας τη δική τους 'πινελιά' και δίνοντας τη δική τους ερμηνεία στη σημασία της αλληλοστήριξης. Την εορταστική ατμόσφαιρα εμπλούτισε μουσικά η Μαίρη Μαργέλη από τον HIT FM.


Όπως φάνηκε από τα πρώτα κιόλας σχόλια των παρευρισκομένων, το ελληνικό κοινό υποδέχθηκε με ενθουσιασμό την συγκεκριμένη πρωτοβουλία "Together We Triumph" συμμετέχοντας ενεργά στα δρώμενα, καθ' όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ευχαριστώντας όλες τις γυναίκες που συμμετείχαν, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Triumph, κ. Μανώλης Χατζημανωλάκης, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Με τη σημερινή εκδήλωση η Triumph γιορτάζει την παγκόσμια πρωτοβουλία της "Together We Triumph" με επίκεντρο τη γυναικεία αλληλεγγύη.

Η Triumph εξυμνεί τη γυναικεία συλλογικότητα σε μια εντυπωσιακή παρουσίαση της νέας παγκόσμιας καμπάνιας Facebook Twitter

Ως ένα brand που στηρίζουμε τις γυναίκες σε ολόκληρο τον κόσμο, δημιουργώντας μοναδικά εσώρουχα και καινοτομίες με γνώμονα τη γυναικεία υπόσταση, αποφασίσαμε να τιμήσουμε όλες τις γυναίκες της Ελλάδας που καθημερινά υποστηρίζουν και εμπνέουν η μια την άλλη. Για αυτό, υλοποιήσαμε ένα μοναδικό συμβολικό εικαστικό graffiti art στο κέντρο της Αθήνας ως φόρο τιμής σε όλες εκείνες που μας τιμούν καθημερινά με την επιλογή τους. Ευχαριστούμε θερμά όλες τις γυναίκες που προάγουν τη γυναικεία συλλογικότητα, μια από τις πιο επίκαιρες αξίες που αξίζει να γιορτάζουμε με κάθε ευκαιρία».

Για περισσότερα από 130 χρόνια, η Triumph στηρίζει όλες τις γυναίκες, δημιουργώντας εσώρουχα που παρέχουν λύσεις για κάθε μέγεθος και σωματότυπο, συμβάλλοντας στη γυναικεία αυτοπεποίθηση. Μία από τις σημαντικότερες αξίες του brand είναι να «προσφέρει στήριξη στις γυναίκες που αλληλοστηρίζονται», αλλά ταυτόχρονα να παρέχει εμπνευσμένες δημιουργίες καινοτόμων εσωρούχων και άψογη εξυπηρέτηση από έμπειρες, εξειδικευμένες συμβούλους στα σημεία πώλησης.

Η Triumph εξυμνεί τη γυναικεία συλλογικότητα σε μια εντυπωσιακή παρουσίαση της νέας παγκόσμιας καμπάνιας Facebook Twitter

Η καμπάνια #TogetherWeTriumph εξυμνεί τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο και διαδίδει το μήνυμα της συλλογικότητας και της ενδυνάμωσης, μέσω μίας σειράς από μικρές στιγμές της καθημερινότητας, όπου πρωταγωνιστούν η κατανόηση και η καλοσύνη.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM