ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Η Vodafone προσφέρει στους καταναλωτές 10 GB για κάθε online ανανέωση ή ενεργοποίηση του My Vodafone App και του My CU App

Η Vodafone προσφέρει στους καταναλωτές 10 GB για κάθε online ανανέωση ή ενεργοποίηση του My Vodafone App και του My CU App Facebook Twitter
0

Η Vodafone Ελλάδας διευκολύνει τους συνδρομητές της να έχουν πρόσβαση σε περισσότερη επικοινωνία και ψυχαγωγία και ανακοινώνει ότι προσφέρει 10GB δωρεάν για έναν μήνα σε όλους τους πελάτες κινητής που θα κατεβάσουν και θα ενεργοποιήσουν για πρώτη φορά το My Vodafone App ή το My CU App.

Επιπλέον, η Vodafone προσφέρει δωρεάν 10GB για έναν μήνα σε όλους τους πελάτες καρτοκινητής Vodafone που θα προχωρήσουν σε ανανέωση του πακέτου τους μέσω του My Vodafone App.

Η δωρεάν προσφορά ισχύει και για πελάτες CU, οι οποίοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 10 GB για έναν μήνα ή 16 GB για 1 εβδομάδα μέσα από το Shake, εφόσον έχουν πραγματοποιήσει μια ανανέωση από το CU App ή το vodafonecu.gr.

Η Vodafone επενδύει στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, με στόχο να προσφέρει ακόμη περισσότερες καινοτομίες στους πελάτες της, ενισχύοντας τα ψηφιακά της κανάλια. To οικοσύστημα των κινητών εφαρμογών της – το My Vodafone App, το My CU App, το CU Big Bang και όχι μόνο– γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στους πελάτες της.

Επιπλέον, όλο και περισσότεροι πελάτες χρησιμοποιούν το Shake it!, μία καινοτόμο λειτουργία του My Vodafone App και του My CU App, που επιβραβεύει τους καταναλωτές, μέσα από μία απλή και διασκεδαστική εμπειρία και τους δίνει τη δυνατότητα να κερδίζουν δώρα επικοινωνίας, όπως δωρεάν data και χρόνο ομιλία, κουνώντας απλά τη συσκευή τους.

Η Vodafone επενδύει και επεκτείνει τα καινοτόμα προγράμματα επιβράβευσης πελατών Vodafone Thank You και CU Around, σε συνεργασία με σημαντικές επιχειρήσεις που καλύπτουν τις ανάγκες όλης της οικογένειας, αλλά και των νεότερων σε ηλικία πελατών, για προσφορές σε πολύ προνομιακές τιμές.

Το My Vodafone App για android και iOS
Το My CU App για android και iOS

Επιχειρείν/Market
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM