Ήλιος και προστασία του δέρματος

Ήλιος και προστασία του δέρματος Facebook Twitter
Η ηλιακή ακτινοβολία καταστρέφει την ελαστίνη του δέρματος και προκαλεί σημάδια πρόωρης γήρανσης. 80% της ορατής γήρανσης οφείλεται στην UV ακτινοβολία. 23% των βλαβών από τον ήλιο πραγματοποιούνται μέχρι την ηλικία των 18 χρόνων, προσθέτοντας +10% για κάθε δεκαετία που ακολουθεί.
0

ADVERTORIAL

Ήλιος και προστασία του δέρματος Facebook Twitter
O κλασσικός Μάρτης, από βραχιόλι μετατρέπεται σε Ribbon (κορδελάκι) στα χρώματα του λευκού και του κόκκινου, υπενθυμίζοντάς μας πως ένα απλό βραχιολάκι δεν είναι αρκετό

 

Θυμάμαι σαν παιδί κάθε χρόνο τέτοια μέρα ψαχουλεύαμε παρέα με την αδερφή μου τα συρτάρια μας, ανοίγαμε τα κουτιά μας και ψάχναμε τις κόκκινες και λευκές κλωστές μας για να φτιάξουμε το «Μάρτη» παρέα με τη μητέρα μας. Όταν τελειώναμε, εκείνη μας έδενε το βραχιολάκι γύρω από τον καρπό και μας έλεγε πάντα χαμογελώντας: «Τώρα είστε προστατευμένες, δεν θα σας κάψει ο ήλιος».

Κάποια στιγμή σταμάτησα να φτιάχνω βραχιολάκια με την αδερφή μου και συνεχίζω την κοκκινόλευκη παράδοση με τα παιδιά μου. Αν το καλοσκεφτείς είναι πολύ συγκινητικό που έχουν αλλάξει οι ρόλοι, με μένα να κρατώ αυτόν της μητέρας. Από την άλλη όμως συνειδητοποιώ πως τα χρόνια περνούν και ένας απλός «Μάρτης» δεν μπορεί από μόνος του να μας προστατεύσει από τον ήλιο.

Είναι πολύ γνωστή πια η αρνητική επίδραση του ήλιου στα δέρμα μας. Η ηλιακή ακτινοβολία καταστρέφει την ελαστίνη του δέρματος και προκαλεί σημάδια πρόωρης γήρανσης. 80% της ορατής γήρανσης οφείλεται στην UV ακτινοβολία. 23% των βλαβών από τον ήλιο πραγματοποιούνται μέχρι την ηλικία των 18 χρόνων, προσθέτοντας +10% για κάθε δεκαετία που ακολουθεί. 75% της φθοράς προκαλείται όταν δεν βρισκόμαστε καν στην παραλία. 80% της UV ακτινοβολίας φτάνει στο δέρμα μας ακόμα και τις ημέρες με συννεφιά.

Ήλιος και προστασία του δέρματος Facebook Twitter
Για να αποφύγουμε τις βλαβερές επιπτώσεις του ήλιου, είναι απαραίτητη μια πιο ολοκληρωμένη προστασία κάθε μέρα και κάθε εποχή.

Αναγνωρίζοντας τα παραπάνω στοιχεία και θέλοντας να μας υπενθυμίσει πόσο απαραίτητη και σημαντική είναι η σωστή και πλήρης προστασία από τον ήλιο καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η ΚΟΡΡΕΣ μεταφέρει το μήνυμα #STOPSUNAGEING μέσα από την καινούρια της καμπάνια. Πηγή έμπνευσης ο κλασσικός Μάρτης, που από βραχιόλι μετατρέπεται σε Ribbon (κορδελάκι) στα χρώματα του λευκού και του κόκκινου. Δίνοντας ένα twist στην ανοιξιάτικη παράδοση, δίνεται παράλληλα και μια διαφορετική διάσταση στην προσπάθεια ενημέρωσης, υπενθυμίζοντάς μας πως ένα απλό βραχιολάκι δεν είναι αρκετό.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας #STOPSUNAGEING, η ΚΟΡΡΕΣ συμμετέχει ενεργά στην προαγωγή της επιστημονικής έρευνας σχετικά με τον ήλιο και τη γήρανση της επιδερμίδας, μέσα από διεθνή και εθνικά προγράμματα σε συνεργασία με ερευνητικούς και εκπαιδευτικούς φορείς. Στόχος, η ανακάλυψη των καλύτερων τρόπων προστασίας του δέρματος από τον ήλιο με φυσικά συστατικά.

Όπως γίνεται κατανοητό, για να αποφύγουμε τις βλαβερές επιπτώσεις του ήλιου, είναι απαραίτητη μια πιο ολοκληρωμένη προστασία κάθε μέρα και κάθε εποχή.Ένα απλό αντηλιακό δεν είναι πλέον αρκετό. Η σειρά Κόκκινο Σταφύλι της ΚΟΡΡΕΣ παρέχει απόλυτη προστασία από τον ήλιο και τη γήρανση 365 μέρες το χρόνο. Προσφέρει υψηλή αντηλιακή προστασία UVA/UVB, αντιρυτιδική δράση, ενυδάτωση καθώς και προληπτική και επανορθωτική δράση κατά των πανάδων.

Ίσως τα πράγματα να έχουν αλλάξει από τότε που ήμαστε παιδιά… λίγο ή πολύ, δεν έχει τόση σημασία. Αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό είναι να γνωρίζεις πως πάντα υπάρχει κάποιος δίπλα σου να σε φροντίζει.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM