Κοινοί μύθοι σχετικά με το Facebook

Κοινοί μύθοι σχετικά με το Facebook Facebook Twitter
Πάνω από 5,2 εκατομμύρια άνθρωποι στην Ελλάδα χρησιμοποιούν το Facebook κάθε μήνα για να συνδεθούν με φίλους, να μιλήσουν για ζητήματα που θεωρούν σημαντικά, ή να προωθήσουν την επιχείρησή τους.
0

 

Πάνω από 5,2 εκατομμύρια άνθρωποι στην Ελλάδα χρησιμοποιούν το Facebook κάθε μήνα. Το χρησιμοποιούν για να μοιραστούν στιγμές της ζωής τους, να συνδεθούν με φίλους, να μιλήσουν για ζητήματα που θεωρούν σημαντικά, να προωθήσουν την επιχείρησή τους και βεβαίως – να δουν εικόνες με γάτες, παιδιά και καφέ.

 

Ωστόσο, δεν είναι αλήθεια όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε σχετικά με το Facebook. Ακολουθούν 7 κοινοί μύθοι σχετικά με το Facebook.

1. Το Facebook διαβάζει τα προσωπικά μας μηνύματα

Σε όλο το Facebook Inc, καθώς και στο Messenger, χρησιμοποιoύνται αυτοματοποιημένα εργαλεία για να διατηρείται η ασφάλεια των ανθρώπων της κοινότητας. Το Messenger ακολουθεί τις πολιτικές του Facebook.

Η εταιρεία Facebook Inc σχεδίασε αυτά τα αυτοματοποιημένα εργαλεία προκειμένου να μπορεί να διαγράφει τον ελάχιστο αριθμό λογαριασμών που σχετίζονται με καταχρηστική συμπεριφορά, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Τα συγκεκριμένα εργαλεία είναι όμοια με εκείνα που χρησιμοποιούν και άλλες διαδικτυακές εταιρίες σήμερα – και περιλαμβάνουν λειτουργίες όπως το PhotoDNA, που χρησιμοποιείται για την ταυτοποίηση εικόνων παιδικής εκμετάλλευσης.

Επιπλέον, με τη διαθέσιμη δυνατότητα των μυστικών συζητήσεων στο Messenger, μπορείτε να αξιοποιήσετε την πλήρη κρυπτογράφηση για να διασφαλίσετε ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια για τα μηνύματά σας – για παράδειγμα, στην περίπτωση που επιθυμείτε να μοιραστείτε ιατρικές πληροφορίες με ένα αγαπημένο σας πρόσωπο.

2. Το Facebook πουλά τα προσωπικά δεδομένα μας σε άλλες εταιρείες

Όχι, δεν μοιράζεται πληροφορίες που επιτρέπουν την ταυτοποίησή σας με συνεργάτες στον τομέα των διαφημίσεων, μετρήσεων ή αναλύσεων παρά μόνο εφόσον έχετε δώσει την άδεια. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες ελέγχου που έχετε στη διάθεσή σας, επισκεφτείτε τη σελίδα Τα Βασικά για το Απόρρητο.

3. Οι διαφημιστές έχουν πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών

Τα διαφημιστικά προϊόντα επιτρέπουν σε επιχειρήσεις και οργανισμούς να συνδέονται με τα άτομα που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Το Facebook θεωρεί ότι οι διαφημίσεις που βλέπετε στις εφαρμογές και υπηρεσίες της οικογένειας του Facebook είναι χρήσιμες και σας ενδιαφέρουν. Οι διαφημιστές ορίζουν το κοινό στο οποίο επιθυμούν να απευθυνθούν με βάση διάφορους παράγοντες, όπως ενδιαφέροντα, ηλικία, τοποθεσία κ.λπ.

4. Υπάρχει κάποιος τρόπος για να μάθω ποιος βλέπει το Χρονολόγιό μου;

Όχι, το Facebook δεν επιτρέπει σε κανέναν να παρακολουθεί ποιος βλέπει το χρονολόγιό του. Ούτε οι εφαρμογές τρίτων είναι σε θέση να προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα. Εάν εντοπίσετε μία εφαρμογή που ισχυρίζεται ότι προσφέρει αυτή τη δυνατότητα, θα πρέπει να υποβάλετε αναφορά, καθώς ενδέχεται να αποτελεί απόπειρα εξαπάτησης.

5. Μπορώ να προστατεύω τα πνευματικά δικαιώματα των φωτογραφιών μου στο Facebook δημοσιεύοντας σχετική δήλωση στο χρονολόγιό μου;

Οι όροι του Facebook είναι σαφείς όσον αφορά το γεγονός ότι σας ανήκει το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στο Facebook, συμπεριλαμβανομένων των φωτογραφιών. Όταν δημοσιεύετε οποιοδήποτε περιεχόμενο, απλώς εκχωρείτε στο Facebook την άδεια να χρησιμοποιεί αυτό το περιεχόμενο σύμφωνα με τους όρους της εταιρείας, στους οποίους περιλαμβάνεται η προβολή του στο κοινό με το οποίο το μοιραστήκατε. Μπορείτε να δείτε ποιος μπορεί να βλέπει ό,τι έχετε δημοσιεύσει στο Facebook εάν επισκεφθείτε το Αρχείο Δραστηριοτήτων (Activity Log). Μπορείτε επίσης να δείτε πώς εμφανίζεται το προφίλ σας στους άλλους χρησιμοποιώντας το εργαλείο Προβολή Ως (View As).

6. Η διαγραφή περιεχομένου είναι αυτοματοποιημένη στο Facebook

Παρόλο που το Facebook κυρίως χρησιμοποιεί τα αυτοματοποιημένα συστήματα για να διευκολύνει τη χειροκίνητη εφαρμογή από ελεγκτές περιεχομένου, διερευνά παράλληλα πρόσθετους τρόπους που θα δίνουν τη δυνατότητα αυτοματοποιημένης αναφοράς ή διαγραφής περιεχομένου το οποίο ξεκάθαρα παραβιάζει τις πολιτικές του και δεν έχει καμία θέση στο Facebook. Προς το παρόν, χρησιμοποιείται αυτοματοποίηση, λ.χ., στη διαχείριση περιεχομένου προκειμένου να εντοπίζονται οι πανομοιότυπες αναφορές, ώστε στην περίπτωση που 1.000 άνθρωποι υποβάλουν αναφορά για το ίδιο περιεχόμενο, το Facebook να μην αναθέσει τον έλεγχό του σε 1.000 άτομα. Αυτοματοποιημένα συστήματα χρησιμοποιούνται επίσης για τον εντοπισμό φωτογραφιών με γυμνό και πορνογραφικό περιεχόμενο οι οποίες έχουν ήδη διαγραφεί επειδή παραβιάζουν τους Όρους της Κοινότητας (Community Standards). Ωστόσο, κάθε αναφορά περιεχομένου αξιολογείται από κάποιον υπεύθυνο ο οποίος είναι κατάλληλος να προσδιορίσει εάν πράγματι παραβιάζει τους Όρους της Κοινότητας του Facebook και να αποφασίσει εάν πρέπει να διαγραφεί από την πλατφόρμα.

7. Οι λογαριασμοί του Facebook δεν είναι ασφαλείς

Το Facebook προσφέρει πολλές λειτουργίες που συμβάλλουν στην προστασία ενός λογαριασμού απέναντι σε απόπειρες εξαπάτησης, όπως ειδοποιήσεις για άγνωστες συνδέσεις, έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων, έμπιστες επαφές ή δυνατότητα εξ αποστάσεως αποσύνδεσης από μία συσκευή. Μπορείτε να εντοπίσετε αυτές τις δυνατότητες στο πεδίο Ασφάλεια (Security) στις Ρυθμίσεις (Settings) στη σελίδα του Facebook. Χάρη σε αυτές τις δυνατότητες, καθώς και την υπεύθυνη συμπεριφορά στο διαδίκτυο, μπορείτε να είστε ήσυχοι ότι ο λογαριασμός σας παραμένει ασφαλής.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM