Let's go pink

Let's go pink Facebook Twitter
Στόχος της Bodytalk είναι να ενημερώσει τους καταναλωτές για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα που πλήγει καθημερινά ένα μεγάλο αριθμό γυναικών ανά τον κόσμο.
0

Ο Οκτώβρης είναι γνωστός για τις ροζ δράσεις του. Είναι ο μήνας της ευαισθητοποίησης και πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού και η Bodytalk στηρίζει το Άλμα Ζωής για το έργο που έχει αναλάβει να εκπληρώσει όλα αυτά τα χρόνια.

Με την ροζ σηματοδότηση ορισμένων κωδικών από την συλλογή Φθινόπωρο-Χειμώνας '17-18, η Bodytalk προτρέπει τους καταναλωτές της στο δίκτυο λιανικής, αλλά και online, να αγοράσουν τα συγκεκριμένα προϊόντα και προσφέρει μέρος των εσόδων στο Άλμα Ζωής. Η ενέργεια ονομάζεται "Let's go Pink" και θα τρέξει μέχρι το τέλος Οκτωβρίου στα καταστήματα της εταιρείας. Στόχος της Bodytalk είναι να ενημερώσει τους καταναλωτές για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα που πλήγει καθημερινά ένα μεγάλο αριθμό γυναικών ανά τον κόσμο, αλλά και να βοηθήσει ένα σωματείο που έχει μάθει να παλεύει μέχρι την τελευταία στιγμή.


Το «'Αλμα Ζωής» είναι Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο που ιδρύθηκε το 1988 και το Διοικητικό του Συμβούλιο και τα μέλη του είναι γυναίκες που έχουν βιώσει προσωπικά τον καρκίνο του μαστού. Ο Οργανισμός αυτός παρέχει πολυεπίπεδη στήριξη προς τη γυναίκα που νοσεί, φροντίζοντας για την ποιότητα ζωής της, ενώ επίσης μεριμνά, έτσι ώστε όλες οι γυναίκες να είναι ενημερωμένες για τον καρκίνο του μαστού και τις μεθόδους πρόληψης, με στόχο τη μείωση των θανάτων από τη νόσο. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο www.almazois.gr.

Επισκεφθείτε ένα κατάστημα της Bodytalk ή το www.bodytalk.com για να αποκτήσετε και εσείς έναν προϊόν με ροζ σήμανση στηρίζοντας το Άλμα Ζωής!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM