“Cheapis.gr: χτυπάει την κρίση!”

“Cheapis.gr: χτυπάει την κρίση!” Facebook Twitter
0

Είδαμε με ενδιαφέρον εκπτωτική ιστοσελίδα να υπόσχεται μέχρι και -90% έκπτωση σε διάφορες υπηρεσίες και προϊόντα και μάλιστα να το πολυδιαφημίζει σε όλα τα ΜΜΕ.

Συγκεκριμένα η νέα δυναμική ιστοσελίδα με τον τίτλο cheapis συνεργάζεται με τα καλύτερα θέατρα, με μεγάλη αλυσίδα multiplex cinemas, με υπέροχα εστιατόρια, με αποτελεσματικά ινστιτούτα αισθητικής, με ξενοδοχεία πολλών αστέρων…

 Συγκεκριμένα,  διαβάσαμε για την περίφημη θεατρική παράσταση ‘’ Ο παππούς έχει πίεση ‘’ με τον καταπληκτικό Κώστα Βουτσά και ένα εκπληκτικό casting ηθοποιών,  με 50% έκπτωση! Ακόμα, είδαμε την εξαιρετική προσφορά της τάξης του 72% για την οικογενειακή πίτσα από την  Dominos, μόνο με ελάχιστα ευρώ!  Οι προσφορές συνεχίστηκαν με τα medi ΠΡΙΝΟΥ και την αποκλειστική συνεργασία με το cheapis με έκπτωση 90%, για όλες τις υπηρεσίες αισθητικής.

Ακούγεται υπέροχο για όλες τις γυναίκες που θέλουν να αδυνατίσουν και να προσφέρουν στον εαυτό τους τη πολυτέλεια να είναι και να αισθάνονται θηλυκές…. Υπήρχαν και άλλες, πολλές προσφορές που μας κάνουν να χαμογελάμε.

 Παράλληλα,  τρέχει και μεγάλος διαγωνισμός μέσω της official page της ιστοσελίδας στο facebook  - με εντελώς δωρεάν τις πασχαλινές διακοπές στο Paros Palace, στην πανέμορφη Πάρο!

 Αυτό που καταλαβαίνουμε είναι ότι σύσσωμοι οι άνθρωποι του cheapis παλεύουν να δώσουν τις καλύτερες τιμές στους πελάτες έτσι ώστε να συνεχίσουν να απολαμβάνουν αυτά που έκαναν μέχρι χθες έστω και εάν οι συνθήκες άλλαξαν!

Αλήθεια, ο ρόλος του νέου αυτού κλάδου – των εκπτωτικών ιστοσελίδων – δίνει  μια σημαντική ώθηση στην κατανάλωση, που διαφορετικά, ίσως και να μην υπήρχε.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM