DOLE

DOLE Facebook Twitter
0

ΗDole, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας φρούτων υψηλής ποιότητας παγκοσμίως, διατήρησε τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην εκπαίδευση σε θέματα παιδικής διατροφής και επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά το αίσθημα ευθύνης προς το κοινωνικό σύνολο πραγματοποιώντας για τρίτη συνεχόμενη σχολική χρονιά πρόγραμμα διατροφικής εκπαίδευσης με τίτλο “Υγιεινή Διατροφή – Σωστή Εκπαίδευση” στα δημοτικά σχολεία όλης της χώρας.

Με πάνω από 2.200 επισκεφθέντα σχολεία τα τρία  τελευταία χρόνια η Dole ανέδειξε τα πολλαπλά οφέλη της κατανάλωσης φρούτων στις μικρές ηλικίες – και συνεπικουρούμενη από πολιτεία, σχολικούς παράγοντες, εξειδικευμένους επιστήμονες καθώς και τις οικογένειες των μαθητών - συνέβαλε και φέτος στην προσπάθεια που κάνει για την σωματική και πνευματική υγεία των παιδιών μας.

Συγκεκριμένα, εξειδικευμένοι διατροφολόγοι εκπαίδευαν τους μαθητές σχετικά με την αναγκαιότητα και τις έννοιες της σωστής διατροφής, της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών και τη συνεισφορά τους στην υγεία, την ευεξία καθώς και τη σωματική και πνευματική ανάπτυξη. Όλα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν τις σκέψεις τους, να εκφράσουν απορίες και να ανταλλάξουν απόψεις για την υγιεινή διατροφή και τη βελτίωση της καθημερινής τους απόδοσης με τους ειδικούς.

Την ενημέρωση και τον διάλογο με τα παιδιά ακολουθούσε διανομή φρούτων, ειδικά σχεδιασμένων σταυρόλεξων και ενημερωτικών εντύπων που περιείχαν σχετικό υλικό, τεστ ευεξίας, παιχνίδια ζωγραφικής και χρήσιμες, υγιεινές συνταγές τόσο για τα παιδιά όσο και για τους γονείς τους. Επιπλέον, πραγματοποιούσαμε μια εντυπωσιακή εικονική περιήγηση στη νέα ιστοσελίδα της Dole, www.dole-earth.com και εξηγούσαμε όλες τις δυνατότητές της.

Υπήρχε προβολή βίντεο και επακόλουθη συζήτηση για το περιεχόμενό τους (η πορεία της μπανάνας από τη φυτεία στο μαγαζί, θέματα βιωσιμότητας και περιβάλλοντος) καθώς και επίδειξη καθαρισμού ανανά μέσω της χρήσης κατάλληλου εξοπλισμού.

“Είναι πρώτιστο καθήκον για τη Dole να ενημερώνει τα παιδιά για τα οφέλη της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών,” δηλώνει ο Στάθης Πισλής, Διευθυντής Πωλήσεων της Dole Hellas. Η Dole θα συνεχίσει σταθερά να έχει τον ηγετικό ρόλο στην εκπαίδευση των μαθητών και των οικογενειών τους για τα οφέλη της σωστής διατροφής και ειδικά των φρούτων ενώ, παράλληλα, θα δίνει σε όλους την ευκαιρία να τα δοκιμάσουν!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM