"Everybody" Dance

"Everybody" Dance Facebook Twitter
0

Το καλοκαίρι έφτασε: Η Lidl και η ανεξάρτητη βερολινέζικη δισκογραφική εταιρεία «Embassy of Music» σας παρουσιάζουν για πρώτη φορά από κοινού ένα τραγούδι. Το «Everybody» ξεχειλίζει από ζωντάνια και μας ξεσηκώνει. Με καυτούς λάτιν και σάμπα ρυθμούς κάνει ακόμη και τους πιο νωχελικούς να παρασυρθούν στους ρυθμούς του.


Αναφερόμαστε στο καλοκαιρινό -Hit «Everybody» της Oceana, γνωστής από το επίσημο τραγούδι της UEFA, «Endless Summer», για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου του 2012. Στο μουσικό βίντεο η Oceana μας αποδεικνύει, ότι δεν είναι απλά μια εκπληκτική τραγουδίστρια, αλλά και μια ταλαντούχα χορεύτρια. Με την ασυγκράτητη κίνησή της είναι η κατάλληλη πρωταγωνίστρια , η οποία έχει γράψει επιπρόσθετα τους στίχους και τη μουσική του τραγουδιού:


«Το ‟Everybody” μας ανεβάζει το κέφι, μας προκαλεί να χορέψουμε και μας προτρέπει να τραγουδήσουμε στους ρυθμούς του. Το τελειότερο Soundtrack για το καλοκαίρι!»


Η Oceana έχει αυτοπεποίθηση και είναι δυναμική, όπως η φωνή της, χαρακτηριστικό το οποίο και αποτελεί το κεντρικό στοιχείο της μουσικής της. Ανεξάρτητα από το στιλ μουσικής στο οποίο έχει αφιερωθεί αυτή τη στιγμή, Pop, R’n’B, Jazz, Funk ή Reggae ερμηνεύει κάθε τραγούδι με τον χαρακτηριστικό της τρόπο.


Η «Embassy of Music» αποτελεί μια ανεξάρτητη δισκογραφική εταιρεία με έδρα το Βερολίνο. Στο καλλιτεχνικό του πελατολόγιο συγκαταλέγονται και άλλοι αστέρες όπως οι Passenger, ο Shaggy, ο Moby. Στα πιο επιτυχημένα Single της ιστορία της εταιρείας βρίσκουμε και τα νόυμερο -1-Hits «Feel The Rush» του Shaggy, «Call On Me» του Eric Prydz και το «Love Generation» του Bob Sinclar.


Η επίσημη πρεμιέρα του βίντεο πραγματοποιήθηκε στις 30 Μαΐου 2014 στο κανάλι της Oceana στο YouTube :


Από τις 02.06.2014 το καλοκαιρινό Hit είναι διαθέσιμο για να το κατεβάσετε μέσω του iTunes


Εκτός από το iTunes θα μπορείτε να βρείτε το CD από τις 30.06.2014 αποκλειστικά στα καταστήματα Lidl.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM