Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας βραβεύεται για την εταιρική επικοινωνία σε Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα

Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας βραβεύεται για την εταιρική επικοινωνία σε Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα Facebook Twitter
0

Ειδική διάκριση απέσπασε το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας στην κατηγορία «Έρευνα και Προγραμματισμός», στο πλαίσιο των Corporate Affairs Excellence Awards που διοργάνωσε ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Η ειδική διάκριση έρχεται ως επιβράβευση για το πλάνο εταιρικής επικοινωνίας που ακολούθησε το Φυσικό Αέριο προκειμένου να ενισχύσει τη διείσδυσή του στις αγορές της Βόρειας Ελλάδας και της Θεσσαλίας παράλληλα με το πλάνο εμπορικής δραστηριοποίησης στις συγκεκριμένες περιοχές και το άνοιγμα καταστημάτων εξυπηρέτησης καταναλωτών. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια αναγνώριση του προγράμματος εταιρικής επικοινωνίας, σε επίπεδο στρατηγικής, αλλά και τακτικών ενεργειών που υλοποιήθηκαν πολυκαναλικά, τα οποία συνέβαλλαν στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων της εταιρείας.

«Το Φυσικό Αέριο, ο πλέον ιστορικός πάροχος φυσικού αερίου της χώρας, εισήλθε και στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας στη Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα με βασικό ανταγωνιστή το ίδιο του το όνομα. Η αποτελεσματικότητα των δράσεών μας αποτυπώνεται άλλωστε και από την εκτεταμένη δημοσιότητα που προκλήθηκε από αυτές, αλλά και από την εντυπωσιακή αύξηση των συμβολαίων στις δύο αυτές αγορές, η οποία άγγιξε το 128% στα συμβόλαια φυσικού αερίου και το 112% στα συμβόλαια ηλεκτρικού ρεύματος το 2019».

Έλενα Ράπτη,
Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων

«Η ειδική διάκριση που μας απονεμήθηκε έρχεται ως επιστέγασμα της διαρκούς προσήλωσής μας στην επιχειρηματική αριστεία», δήλωσε η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων του Φυσικού Αερίου Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, Έλενα Ράπτη. «Το Φυσικό Αέριο, ο πλέον ιστορικός πάροχος φυσικού αερίου της χώρας, εισήλθε και στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας στη Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα με βασικό ανταγωνιστή το ίδιο του το όνομα. Η αποτελεσματικότητα των δράσεών μας αποτυπώνεται άλλωστε και από την εκτεταμένη δημοσιότητα που προκλήθηκε από αυτές, αλλά και από την εντυπωσιακή αύξηση των συμβολαίων στις δύο αυτές αγορές, η οποία άγγιξε το 128% στα συμβόλαια φυσικού αερίου και το 112% στα συμβόλαια ηλεκτρικού ρεύματος το 2019»».

Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας βραβεύεται για την εταιρική επικοινωνία σε Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα Facebook Twitter
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM