Η L’Oréal Hellas ανακοίνωσε την νικήτρια ομάδα που θα εκπροσωπήσει την χώρα μας στον Παγκόσμιο Φοιτητικό Διαγωνισμό L’ORÉAL BRANDSTORM 2019

Η L’Oréal Hellas ανακοίνωσε την νικήτρια ομάδα που θα εκπροσωπήσει την χώρα μας στον Παγκόσμιο Φοιτητικό Διαγωνισμό L’ORÉAL BRANDSTORM 2019 Facebook Twitter
H ομάδα L’Aurealis που αναδείχτηκε νικήτρια στον ελληνικό τελικό του L’Oréal Brandstorm 2019: Αναστασία Μαρία Μαμαλίγκα - Τμήμα Χημείας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Εριέτα Μανούση - Τμήμα Φαρμακευτικής Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Αλαμάνης - Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
0

Για έναν ακόμη χρόνο, στο πλαίσια του παγκόσμιου φοιτητικού διαγωνισμού L'Oréal Brandstorm, η χώρα μας ανέδειξε τη νικήτρια ομάδα που θα μας εκπροσωπήσει στους τελικούς στο Παρίσι, στο τέλος Μαΐου !


Η φετινή χρονιά ήταν ιδιαίτερα σημαντική για τον ελληνικό τελικό του διεθνούς διαγωνισμού καινοτομίας L'Oréal Brandstorm καθώς η φοιτητική κοινότητα τον αγκάλιασε με πρωτοφανή δυναμισμό και οι συμμετοχές ξεπέρασαν κάθε άλλη φορά. Ομάδες από όλα τα Πανεπιστήμια της Ελλάδας έστειλαν τις καινοτόμες επιχειρηματικές τους ιδέες και κατάφεραν να καταπλήξουν την επιτροπή με το υψηλό επίπεδο των προτάσεων τους. Βασικό χαρακτηριστικό όλων των συμμετοχών ήταν η ομαδικότητα και ο επαγγελματισμός τους.


Οι ομάδες που συμμετείχαν είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους και να αναπτύξουν τις ιδέες τους με την συστηματική καθοδήγηση και συμβολή των ανθρώπων της L'Oréal Hellas, καταφέρνοντας έτσι να αναδείξουν τo ταλέντο και τις ικανότητές τους.
H ομάδα L'Aurealis, αναδείχθηκε νικήτρια ομάδα στον ελληνικό τελικό του L'Oréal Brandstorm 2019 και τον Μάιο θα ταξιδέψει στο Παρίσι συνοδευόμενη από την Talent Acquisition Manager της L'Oréal Hellas.


Φέτος, για πρώτη χρονιά, οι ομάδες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό δεν προέρχονταν μόνο από πανεπιστήμια της Αττικής, αλλά από όλη την Ελλάδα! Η νικήτρια ομάδα, η L'Aurealis, προέρχεται από την Θεσσαλονίκη και αποτελείται από σπουδαστές διαφορετικών σχολών, με διαφορετικό γνωστικό υπόβαθρο. Μέσα από τον διαγωνισμό, κατάφεραν να ανταλλάξουν απόψεις, ιδέες, γνώσεις και να έρθουν σε επαφή με μία real life εργασιακή εμπειρία.

Ο Κωνσταντίνος Αλαμάνης από το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, η Εριέτα Μανούση από το τμήμα Φαρμακευτικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Αναστασία Μαρία Μαμαλίγκα από το τμήμα Χημείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης είχαν τη δυνατότητα να μετατρέψουν την ιδέα τους σε μία πραγματική επιχειρηματική πρόταση και είναι πλέον έτοιμοι να την παρουσιάσουν και σε διεθνές επίπεδο. Η L'Oréal Hellas βρίσκεται δίπλα στην ομάδα L'Aurealis και ευχή όλων είναι η παγκόσμια διάκριση. Η μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία που θα ζήσουν θα τους ανοίξει την πόρτα για να γνωρίσουν τον ξεχωριστό κόσμο της L'Oréal.

Η L’Oréal Hellas ανακοίνωσε την νικήτρια ομάδα που θα εκπροσωπήσει την χώρα μας στον Παγκόσμιο Φοιτητικό Διαγωνισμό L’ORÉAL BRANDSTORM 2019 Facebook Twitter
Πάνης Κοροπούλης – Γενικός Διευθυντής του τμήματος των Δερμοκαλλυντικών Προϊόντων, Αναστασία Μαρία Μαμαλίγκα - Τμήμα Χημείας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Εριέτα Μανούση - Τμήμα Φαρμακευτικής Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Εύα Γεωργίου – Διευθύντρια Ανθρωπίνου Δυναμικού L'Oréal Hellas, Φιλύρα Παπακώστα – Επικεφαλής Marketing L'Oréal Hellas, Κωνσταντίνος Αλαμάνης - Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Mehdi Khoubbane - Γενικός Διευθυντής L'Oréal Hellas


Το Brandstorm, είναι ο διαγωνισμός καινοτομίας της L'Oréal, που πραγματοποιείται από το 1992 σε πάνω από 60 χώρες και έχει προσελκύσει 200.000 φοιτητές παγκοσμίως. Φέτος, η L'Oréal εγκαινιάζει το βραβείο Διεθνούς Επιχειρηματικότητας το οποίο δίνει στη νικήτρια ομάδα την ευκαιρία να ζωντανέψει την ιδέα της συμμετέχοντας σε ένα τριμηνιαίο πρόγραμμα μαθητείας στο Station F, το μεγαλύτερο campus για startups στον κόσμο, και συνεργάτη της L'Oréal.


Στο Station F, οι νικητές από όλο τον κόσμο θα εκπαιδευτούν από τους ειδικούς της L'Oréal, θα παρουσιάσουν τη δυνατότητα υλοποίησης της ιδέα τους στους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων του Ομίλου και θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν το απόλυτο βραβείο: τη δημιουργία ενός πρωτοτύπου του έργου τους από τη L'Oréal. Μέσω αυτού του προγράμματος ο Όμιλος συνεχίζει να συμβάλει στην εξέλιξη των επομένων γενεών επιχειρηματιών ομορφιάς.


Στόχος του Brandstorm είναι να βάλει τους φοιτητές σε πραγματικές συνθήκες επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, να μετρήσει την αντοχή, την τόλμη τους και την ικανότητα ανάληψης ρίσκου και δημιουργίας ομάδας, με απώτερο σκοπό να αξιοποιηθεί στο μέγιστο η συλλογική ευφυΐα. Είναι ο καινοτόμος διαγωνισμός της L'Oreal, που δίνει ευκαιρίες σε νέους φοιτητές και αναδεικνύει νέα ταλέντα.
«Κάθε χρόνο, 150 με 200 άνθρωποι προσλαμβάνονται από τον Όμιλο χάρη στον διαγωνισμό του Brandstorm. Ο διαγωνισμός έχει εξελιχθεί προκειμένου να καλύψει τις προσδοκίες των νεαρών συμμετεχόντων καθώς και τις σημερινές ανάγκες πρόσληψης του Ομίλου ως μιας Εταιρείας Τεχνολογίας Ομορφιάς η οποία απαιτεί όλο και μεγαλύτερο εύρος δεξιοτήτων και διαφοροποιημένων προφίλ» εξηγεί ο Jean-Claude Le Grand, Executive Vice-President Human Relations, L'Oréal.

Το 2019 το Brandstorm ενώνει τις δυνάμεις του με το Τμήμα Δερμοκαλλυντικών Προϊόντων της L'Oréal. Με πίστη στο όραμα «Η Υγεία είναι η Ομορφιά του Μέλλοντος», με ένα χαρτοφυλάκιο από 6 σπουδαίες μάρκες στην κατοχή του και την διατήρηση στενών σχέσεων με επαγγελματίες υγείας, δερματολόγους, παιδιάτρους, αισθητικούς ιατρούς και πλαστικούς χειρούργους, το Τμήμα των Δερμοκαλλυντικών Προϊόντων της L'Oréal, είναι ο ηγέτης σε αυτή την κατηγορία προϊόντων.


Φέτος, στόχος για τους φοιτητές του Brandstorm είναι η πλήρης αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας, ώστε να δημιουργήσουν νέες καταναλωτικές εμπειρίες για το κοινό τους, το οποίο πλέον είναι συνειδητοποιημένο σε σχέση με την υγεία και την ομορφιά της επιδερμίδας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM