Η Mastercard χορηγός του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η Mastercard χορηγός του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
0

H Mastercard, υπερήφανος χορηγός της κινηματογραφικής μαγείας, ενώνει για 2η συνεχόμενη χρονιά τις δυνάμεις της με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, τον μεγαλύτερο κινηματογραφικό θεσμό της χώρας. Η εταιρεία, ενισχύει το Φεστιβάλ παρέχοντας τεχνογνωσία και διευκολύνοντας το κοινό στην γρήγορη, εύκολη και ασφαλή αγορά των εισιτηρίων του, η οποία θα πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού.


Στα πρότυπα των μεγαλύτερων κινηματογραφικών Φεστιβάλ του εξωτερικού, όλες οι συναλλαγές για τις προβολές της διοργάνωσης, θα πραγματοποιούνται ψηφιακά μέσα από την ιστοσελίδα www.filmfestival.gr, ή εναλλακτικά από την ειδικά διαμορφωμένη εφαρμογή, διαθέσιμη για συσκευές Android και iOS. Οι κάτοχοι καρτών Mastercard®, με κάθε αγορά εισιτηρίου, θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν αυτόματα σε διαγωνισμό, διεκδικώντας 100 μονές προσκλήσεις για επερχόμενες online προβολές του Φεστιβάλ.


Το 61ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά από τις 5 έως τις 15 Νοεμβρίου, προσφέροντας στους θεατές περισσότερες από 170 ταινίες από όλο τον κόσμο. Η online διεξαγωγή της διοργάνωσης, η οποία έχει πλέον αναδειχθεί ως μια από τις πιο αναγνωρισμένες κινηματογραφικές πλατφόρμες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, αναμένεται να αυξήσει κατά 40% τις θεάσεις, με στόχο να αποτελέσει για μια ακόμη χρονιά, μια μεγάλη γιορτή του παγκόσμιου ανεξάρτητου σινεμά.

Η Mastercard χορηγός του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Facebook Twitter


Η Ιωάννα Μίγγου, Marketing and Communications Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που έχουμε τη δυνατότητα να συνεργαζόμαστε για 2η συνεχή χρονιά με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, μια από τις σημαντικότερες πολιτιστικές διοργανώσεις της χώρας. Φέτος, αντιλαμβανόμενοι τις ιδιαιτερότητες των συνθηκών της εποχής, αποφασίσαμε μαζί με την διοργάνωση να κάνουμε ένα ακόμα μεγαλύτερο βήμα για την διευκόλυνση των θεατών του Φεστιβάλ, προσφέροντας τη δυνατότητα στο κοινό να προμηθευτεί τα εισιτήρια του αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. Στη Mastercard, αναζητάμε συνεχώς νέους τρόπους προσφοράς ανεκτίμητων εμπειριών και για τον λόγο αυτό, χαιρόμαστε που έχουμε τη δυνατότητα μέσα από πολύτιμες συνεργασίες, να προσφέρουμε συνεχώς περισσότερα στους κατόχους καρτών μας, ενισχύοντας την ευκολία, την ταχύτητα και την ασφάλεια της εξυπηρέτησης τους».

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM