Η MISKO μας «ενώνει» μέσα από τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια και τις ανανεωμένες της συσκευασίες

Η MISKO μας «ενώνει» μέσα από τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια και τις ανανεωμένες της συσκευασίες! Facebook Twitter
0

Όποτε ακούμε τη λέξη ζυμαρικά δεν είναι τυχαίο ότι στο μυαλό μας έρχεται η λέξη MISKO. Παραδοσιακά οικογενειακά τραπέζια, new age συνταγές για  να εντυπωσιάσουμε για τους φίλους μας, εκείνο το ισορροπημένο lunch που θα επιλέξουμε να πάρουμε μαζί μας στη δουλειά, έχουν όλα έναν κοινό παρανομαστή. Την απαράμιλλη γεύση και ποιότητα των ζυμαρικών MISKO. Γιατί για περισσότερα από 90 χρόνια, η MISKO είναι η γεύση που μας ενώνει.

Βασισμένη σε αυτή την παραδοχή, η MISKO κυκλοφόρησε μέσα στον Φεβρουάριο τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια, «Η Γεύση που μας Ενώνει», μέσα από την οποία ενώνονται όλα τα πολύχρωμα food tribes. Mέσα από τη διαφημιστική ταινία αποδεικνύεται ότι όσο διαφορετικοί κι αν είμαστε στις διατροφικές μας προτιμήσεις, τελικά όλοι αναζητούμε τη γεύση και την ευχαρίστηση στο φαγητό, που η MISKO γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα πώς να την προσφέρει.

Παράλληλα με τη νέα επικοινωνία, η MISKO λάνσαρε και τις εντυπωσιακές ανανεωμένες της συσκευασίες με μοντέρνα και παράλληλα vintage αισθητική. Η ματ επίστρωση και οι χρυσές λεπτομέρειες σε όλες τις προϊοντικές σειρές ήρθαν για να τονίσουν την εξαιρετική ποιότητα των ζυμαρικών, κάτι που επιβεβαιώνει και η ένδειξη «Από 100% Ελληνικό Σιτάρι», αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την έμπρακτη στήριξη της MISKO στην εγχώρια αγροτική οικονομία.

Μέσα από τη νέα της επικοινωνία και τις ανανεωμένες της συσκευασίες, η MISKO, φώτισε με τον πιο άμεσο τρόπο το DNA της. Ένα DNA που σέβεται και διατηρεί ζωντανή την μακρά παράδοσή της στον κλάδο και που ταυτόχρονα κοιτάζει με αισιοδοξία το μέλλον χωρίς να σταματά να ανανεώνεται, να καινοτομεί και να ανταποκρίνεται στο σήμερα.

Απολαύστε την «Γεύση που μας ενώνει» μέσα από τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της MISKO σε αυτό το link.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM