Η νέα καμπάνια της Praktiker Hellas κυκλοφόρησε για να μας «αλλάξει» τη διάθεση

Η νέα καμπάνια της Praktiker Hellas κυκλοφόρησε για να μας «αλλάξει» τη διάθεση Facebook Twitter
0

Η Praktiker Hellas, το Νo.1 Δίκτυο καταστημάτων DIY και Home Improvement στην Ελλάδα, κάνει την ανατροπή μέσα από μια νέα καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Praktiker: Αλλάζει το Σπίτι», που μας «αλλάζει» τη διάθεση.


Η καμπάνια αποτελείται από τρεις ταινίες που αφορούν στον κήπο, το μπάνιο και την ανακαίνιση και αναδεικνύουν με αέρα fashion αισθητικής, τη νέα, ανανεωμένη συλλογή της Praktiker, αφήνοντάς τη να μιλήσει από μόνη της και να μας καλέσει να ανανεωθούμε κι εμείς με τη σειρά μας.


Μέσα από γρήγορες εναλλαγές πλάνων, μεταφερόμαστε σε «ονειρεμένους» χώρους, όπου πρωταγωνιστές είναι τα αντικείμενα, τα έπιπλα κήπου, τα αξεσουάρ μπάνιου, τα χρώματα, τα εργαλεία και οι ιδέες της Praktiker, που αλλάζουν όχι μόνο το σπίτι, αλλά και τη διάθεση, τώρα που ίσως το έχουμε ανάγκη περισσότερο από ποτέ. Άλλωστε το καλοκαίρι είναι η ιδανική περίοδος για την προετοιμασία του κήπου ή της βεράντας, καθώς και για την ανακαίνιση και το βάψιμο κάθε χώρου και η Praktiker είναι στη διάθεσή μας μέσα από τα 16 καταστήματά της και το praktiker.gr.


Την καμπάνια επιμελήθηκε δημιουργικά η SOLID HAVAS, ενώ την παραγωγή υπογράφει η MAGIKON.

Η νέα καμπάνια της Praktiker Hellas κυκλοφόρησε για να μας «αλλάξει» τη διάθεση Facebook Twitter
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM