Η United Colors of Benetton είναι η κορυφαία ιταλική μάρκα ενδυμάτων σε ό,τι αφορά τη διαφάνεια

Η United Colors of Benetton είναι η κορυφαία ιταλική μάρκα ενδυμάτων σε ό,τι αφορά τη διαφάνεια Facebook Twitter
0

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η United Colors of Benetton κατατάσσεται μεταξύ των εμπορικών σημάτων μόδας που έχουν δεσμευτεί να αποκαλύπτουν αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων τους σύμφωνα με τον Fashion Transparency Index (Δείκτης Διαφάνειας Μόδας).

«Όταν οι καταναλωτές γνωρίζουν περισσότερες, καλύτερης ποιότητας και πιο αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ρούχων που αγοράζουν, είναι σε θέση να λαμβάνουν και καλύτερες αποφάσεις», εξηγεί η έκθεση.

Η United Colors of Benetton συγκέντρωσε συνολικό σκορ 55, το υψηλότερο μεταξύ όλων των ιταλικών εμπορικών σημάτων μόδας και μεταξύ των δέκα καλύτερων παγκοσμίως. Αυτό αποτελεί σημαντική κατάκτηση σε σχέση με πριν από τέσσερα χρόνια, όταν το σκορ της εταιρείας ήταν 17 τοις εκατό.

Μεταξύ των κατηγοριών που αναλύθηκαν από τον δείκτη, η ιχνηλασιμότητα είναι εκείνη στην οποία η United Colors of Benetton πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα, με βαθμολογία 73% (έναντι μέσου όρου 16%). Είναι το τέταρτο καλύτερο αποτέλεσμα ανάμεσα σε όλες τις μάρκες που αναλύθηκαν παγκοσμίως και ανταμείβει τη δέσμευση που έχει αναλάβει η εταιρεία στη χαρτογράφηση της αλυσίδας εφοδιασμού της.

Η έκθεση δημοσιεύθηκε από το Fashion Revolution, και από το 2013 ο Fashion Transparency Index αναλύει το επίπεδο διαφάνειας 200 μεγάλων εμπορικών σημάτων και λιανοπωλητών ρούχων, αξιολογώντας πέντε κατηγορίες: τη συμμόρφωση με περιβαλλοντικές και κοινωνικές δεσμεύσεις, την εταιρική διοίκηση με περιβαλλοντική και κοινωνική πολιτική, την ιχνηλασιμότητα της αλυσίδας εφοδιασμού, τις δράσεις ελέγχου και εξυγίανσης σε προμηθευτές, και την ικανότητα αντιμετώπισης συγκεκριμένων ζητημάτων όπως η διαχείριση αποβλήτων, η ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι ή η χρήση βιώσιμων υλικών.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έκθεση, ακολουθήστε τον σύνδεσμο:
https://www.fashionrevolution.org/about/transparency/

 

Περισσότερες πληροφορίες:

benettongroup.com/sustainability
benetton.com

facebook.com/benetton

twitter.com/benetton

youtube.com/benetton

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM
Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Market news / Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος των αθλητών, προσφέροντας την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζονται σε κάθε στάση ανεφοδιασμού.
THE LIFO TEAM